InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Man en vrouw > Man zoekt vrouw: don'ts

Man zoekt vrouw: don'ts

Man zoekt vrouw: don'ts Je bent vrijgezel en op de een of ander manier op zoek naar een leuke dame. Welke dingen moet je achterwege laten omdat deze de kans op een eerste afspraakje echt verknallen?

Overduidelijk dronkenschap

Indien je graag iemand wilt ontmoeten is het van belang om een beetje bij de les te blijven. Licht aangeschoten kan nog net, maar is eigenlijk ook niet aan te raden. Als je echter zo dronken als een tor bent zullen niet veel geschikte kandidates je aantrekkelijk vinden. Laat staan dat je open staat voor contact. En als je dan al iemand ontmoet kun je waarschijnlijk haar naam en telefoonnummer niet meer reproduceren. Als je echt serieus op zoek bent naar een goede date zorg dat dat je een beetje helder blijft. Nuttig maximaal twee alcoholische consumpties zodat je een leuke, correcte en attente gesprekspartner blijft. Het kan namelijk ook zijn dat je iemand met een kwade dronk bent. Dan zul je helemaal geen leuke partner vinden.

Sensueel dansen

Doe het vooral niet. Denken dat je goed kunt dansen en zogenaamd sensueel tegen iemand aan dansen. Dit is een van de grootste afknappers die een vrouw in een horecagelegenheid kan meemaken. Vraag gewoon keurig of de dame in kwestie met je wil dansen. Begin met een beschaafde dans om je eventuele kwaliteiten op dansgebied te vertonen. Denk aan de persoonlijke ruimte die iedereen nodig heeft. Dus in het begin geef je je danspartner genoeg ruimte om zich prettig te voelen. Is er een klik dan kun je altijd nog "slowen".

Vloeken of schuine moppen

De meeste vrouwen gebruiken ook wel eens krachttermen. Wil je een leuke meid ontmoeten probeer dan niet te grof in de mond te zijn. Het is van belang dat je in het begin van de relatie laat zien dat je goedgemanierd bent. Veel vrouwen zoeken uiteindelijk een serieuze relatie. Het is de bedoeling dat ze zich niet hoeven te schamen als ze je gaat "showen" aan haar ouders. Vrouwen rond de dertig zoeken een vader voor hun kinderen. Vloekende mannen passen meestal niet in dit plaatje.

Onbeschoftheid

Als je een vrouw wilt paaien zul je je als een gentleman moeten gedragen. Dus blijf beleefd tegen personeel. Maak geen negatieve opmerkingen over het uiterlijk van andere vrouwen. Dan lijkt het net of je altijd commentaar op anderen hebt of gemeen bent.

Een slechte adem

Niets is zo effectief om vrouwen af te schrikken als een slecht adem. Zorg ervoor dat je tanden schoon en gaaf zijn. Ga bij beschadigingen van je tanden meteen naar de tandarts. Je gezicht is een van de eerste dingen die opvalt. Neem voor de zekerheid altijd wat pepermuntjes mee. Als je je gebit niet goed verzorgt is dit een indicatie voor de rest van je lichaamshygiëne. Je hoeft niet knap te zijn, maar goede lichaamsverzorging is essentieel wil je aantrekkelijk voor vrouwen zijn.

Te veel deodorant of aftershave

Wees zuinig met de geurtjes. Douche, trek schone kleren aan en gebruik een beetje deodorant. Spuit je hele lichaam niet onder. Daarnaast gebruik je na het tandenpoetsen en scheren een klein beetje aftershave. De bedoeling is dat de dame een zweem aftershave ruikt, vermengd met je (schone) lichaamsgeur. Te veel deodorant of aftershave schrikt af.

Lees verder

© 2012 - 2019 Liseverhulst, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Man zoekt vrouw: don'ts"

Infoteur: Liseverhulst
Laatste update: 03-06-2015
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Man en vrouw
Special: Date- en relatietips
Schrijf mee!