InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Man en vrouw > Vervolgafspraakjes soepel laten verlopen

Vervolgafspraakjes soepel laten verlopen

Vervolgafspraakjes soepel laten verlopen Je bent al een keer met de dame van je dromen uit geweest. Alles ging soepel dus de eerste date wordt nu de tweede date. Hoe zorg je ervoor dat de dame in kwestie je nog altijd wilt blijven zien?

Geen cadeau

Koop alstublieft niets voor je date. Zorg voor een leuke avond, dat is veel meer waard. Dus alstublieft geen bloemen. Dan voelt de date zich meteen ongemakkelijk en gespannen. Het lijkt dan net alsof je meteen een huwelijksaanzoek doet terwijl je iemand amper kent. Dat is zeker niet meer van deze tijd. Daarnaast kan het zo zijn dat de vrouw van je dromen zich onder druk gezet voelt. Misschien denkt ze dat ze een tegenprestatie moet leveren voor het al dan niet te dure cadeau. Dat laat zich echter niet afdwingen. De magie van de avond is dan vervlogen. Koop ook geen dingen die erg smaakgebonden zijn. Kom dus niet met een halsketting op de proppen. De kans is namelijk groot dat deze niet precies haar smaak is. Daarnaast zal zij zich waarschijnlijk ongemakkelijk voelen door zo'n als intiem ervaren cadeau.

Geef subtiele complimenten

Complimenteer haar met haar looks en haar persoonlijkheid. Hou het echter subtiel. Dit om te voorkomen dat je wanhopig overkomt. Geef verspreid over de avond maximaal drie welgemeende complimenten. Anders gaat ze misschien twijfelen aan je oprechtheid.

Creëer een ontspannen sfeer

Wat vooral van belang is dat de avond prettig verloopt. Je hoeft haar niet te verbazen met hoe goed je wel niet bent. Probeer haar niet te imponeren met geld, sportieve prestaties of carrière. Schep niet op. Als je echt zo bijzonder bent komt ze daar vanzelf wel achter. Zorg voor een ontspannen sfeer. Maak veel welgemeende grappen en glimlach veel. Toon interesse in haar zieleroerselen. Ga vooral geen extreme activiteiten ondernemen. Hou het gewoon bij een ontspannen hapje en drankje bij een niet al te exotisch restaurant.

Laat alles soepel verlopen

Laat je date niet in het ongewisse over de activiteiten van die avond. Dan heeft ze in ieder geval het gevoel dat ze inspraak heeft. Als je van plan bent te gaan eten informeer dan even of het restaurant van je keuze in de smaak valt. Vertel haar wat de bedoeling is. De meesten onder ons houden niet van al te grote verrassingen. Regel vervoer zodat ze niet hoeft te zoeken. Bevestig op tijd je reserveringen bij het restaurant.

Het restaurant

Ga naar een gelegenheid waar je date zich op haar plaats voelt. Ga dus niet naar een Michelin-sterrenrestaurant als je weet dat ze daar normaal nooit naartoe zal gaan. De kans dat ze zich ongemakkelijk voelt is veel te groot. Zorg er ook voor dat als je luxe wilt gaan eten dat je date dit weet. De meeste vrouwen hebben een hekel aan "underdressed" zijn.

Kussen: wel of niet

Vraag haar niet te pas en te onpas of ze gekust wil worden. Zoek rustig toenadering. Ze laat uit zichzelf wel merken of ze hier al dan niet van gediend is. Geef haar voorzichtig een zachte kus. Begin eerst op haar wang of in haar nek. Als je dan het idee hebt dat ze dit prettig voelt kun je haar op haar mond kussen. Vertel haar dat ze aantrekkelijk is. Een toepasselijk compliment is dat ze lekker ruikt of dat ze lekker kust.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Vervolgafspraakjes soepel laten verlopen"

Infoteur: Blackbeauty
Laatste update: 01-06-2015
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Man en vrouw
Schrijf mee!