InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Levensvisie > De Nieuwe Wereld Orde

De Nieuwe Wereld Orde

Sinds het ontstaan van de Mexicaanse Griep, hoor ik ook meer over de ‘Nieuwe Wereld Orde’. Zo zou deze griep kunstmatig zijn gemaakt zijn om de mensen bang te maken. Volgens het blad Nature is het onmogelijk dat het virus zich zonder de hulp van een laboratorium heeft kunnen ontwikkelen. De vaccinaties tegen deze griep zouden als doel hebben de mensheid makkelijker te manipuleren door onder andere de hoeveelheid kwik die gebruikt wordt in de vaccins. Kwik beschadigt de hersenen en maakt, net als fluoride, de mens minder krachtig.

Wat is Nieuwe Wereld Orde?

De Nieuwe Wereld Orde (New World Order -> NWO) streeft naar één wereldregering, één wereldleger en één wereldreligie. De Illuminatie wordt gezien als de grondlegger van de Nieuwe Wereld Orde. De Illuminatie zou dus uiteindelijk de macht over de gehele wereld willen krijgen.

Illuminatie

De Illuminatie of Orde der Illuminaten is de aanduiding voor verschillende historische 'geheime' genootschappen met als doel: streven naar één wereldregering, zoals eerder aangegeven. De naam Illuminatie is afgeleid van Lucifer (benaming voor de duivel) en betekent ‘Bewaarders van het licht’.

Walter Leslie Wilmshurst, vooraanstaand vrijmetselaar en auteur van The Meaning of Masonry, schrijft: "De ware, verborgen geschiedenis van de vrijmetselarij is nog nooit onthuld, zelfs niet aan de vrijmetselaars zelf." De Vrijmetselarij wordt ook wel eens als dekmantel voor de Illuminatie gezien, zodat niet alle aandacht naar de Illuminaten gaat. De Vrijmetselarij loopt van veel, naar minder, naar nog veel minder, naar enkele leden over naar de orde der Illuminaten en zo is de verbinding gemaakt.

De Illuminatie bestaat uit een centrum waarbij een kleine groep leden volledig is ingeleid. Hoe verder men van de kern komt te staan, hoe minder men weet over het werkelijke doel. De leden die er verder vanaf staan weten vaak niet eens wie in werkelijkheid de volledig ‘ingewijdenen’ zijn en denken dat zijzelf zich bevinden in het centrum..

Angst

Een populaire tactiek die de Illuminatie gebruikt gaat als volgt: Er wordt een probleem gecreëerd, (bijvoorbeeld oorlog), de mensen worden bang, er wordt een mooie oplossing aangeboden (lijkt mooi en vredig, maar in handen van de Illuminatie). De mensen die bang en moe zijn van het geweld nemen ‘uiteraard’ die oplossing graag aan en op deze manier denken de Illuminaten steeds meer invloed te krijgen op de mensheid. Denk hierbij ook aan voorbeelden zoals angst voor terrorisme, milieurampen… Angst maakt afhankelijk, iemand die bang is zoekt ‘veiligheid’.

Het Alziend Oog

Het symbool met het alziend oog is met name bekend door het 1 dollarbiljet. Het alziend oog wordt vooral gezien als symbool voor 'geheime' genootschappen die zich bezig zouden houden met de infiltratie van regeringen en de grootste rijken der aarde. Boven de piramide staat ANNUIT COEPTIS wat betekent: Aankondiging van de Geboorte. Onder de piramide staat NOVUS ORDO SECLORUM wat betekent: Nieuwe Wereldorde. Onderaan de piramide van het symbool leeft de massa waarvan de vrijheid volledig is weggenomen zonder bewust besef, bovenaan bij het oog bevinden zich de enkelen die de macht hebben over de gehele wereld -> ‘Het Alziend Oog’.

Conclusie

Samengevat kun je concluderen dat het wapen voor de Nieuwe Wereld Orde angst zal zijn. De aandacht wordt gericht op geld en materiële goederen. De mensheid wordt afgeleid door nieuwe religies en dogma’s die op een subtiele manier zullen worden opgedrongen. Zo komt niemand in contact met hun eigen ware ik, hun innerlijk, de bron waaruit alles is ontstaan. De grootste angst voor de Nieuwe Wereld Orde is namelijk LIEFDE.

Liefde overwint alles en is het meest zuivere wat er bestaat. Ook dat is bekend binnen de muren van de Illuminatie.

Wat kun je doen?

Denk voor jezelf, heb een positieve instelling en maak keuzes vanuit je hart. Hecht niet téveel waarde aan wat de massamedia vertelt, laat je bijvoorbeeld niet bang maken door nieuws over de crisis, het milieu, aanslagen en rampenfilms blijven films.

De werkelijkheid is wat jij ervan maakt.
© 2009 - 2019 Aliki, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Geheime genootschappen: The Order of Skulls and BonesThe Order of Skull and Bones is een geheim genootschap van studenten van de beroemde Yale-universiteit. Sommigen denken…
Bilderberggroep (Illuminatie) en totale wereldcontroleBilderberggroep (Illuminatie) en totale wereldcontroleDe Bilderberggroep bestaat uit een invloedrijke mensen: politci, bankeigenaren, ondernemers en wetenschappers. In 1954 o…
Wat is een geheim genootschap?Wat is een geheim genootschap?Geheime genootschappen spreken tot de verbeelding. Lid zijn van zo'n groep zou iets stiekems hebben, iets occults, bijna…
14 x VrijmetselarijEr hangt een waas van geheimzinnigheid en misverstanden rond vrijmetselaren. Hier 14 stellingen rond vrijmetselarij. 7 k…
Genootschappen en vrijmetselarijEen genootschap is een groep mensen met dezelfde interesses, hobby’s of passies. De leden van zo’n groep worden “genoten…

Reageer op het artikel "De Nieuwe Wereld Orde"

Reacties

Dennis, 27-07-2010 08:40 #4
Beste Aliki, ik heb vandaag voor het eerst een aantal van je columns gelezen en ik ben zeer onder de indruk. Jij hebt ze goed op een rij!

Annelies, 04-05-2010 01:26 #3
N.a.v. mijn onderzoeken naar de NWO, heb ik een web-site gemaakt. Uiteindelijk 7. Een web-site gaat idd. over de Mex. griep. Ik heb het vaccin geanalyseerd a.d.h. van de patent-aanvragen. Daarnaast deed ik onderzoek naar het HPV-vaccin, dat opeens zo dringend ingevoerd moest worden, hetgeen bij mij alarmbellen deed rinkelen. Twee vaccin's met de meest gruwelijke ingredienten, die echt niemand in het lichaam wil. Verder heb ik web-site'
s over het gevaar van amalgaam, de Codex Alimentarius, Monsanto en meer.

Vorig jaar ben ik begonnen mijn eigen groente en fruit te kweken. HEERLIJK! Nu maak ik een web-site over humor. HEERLIJK.

Ik heb geen enkele twijfel, dat men beslist NIET het beste met ons voor heeft. We zijn nu op elkaar aangewezen, de juiste informatie uitwisselen en vooral lief zijn voor elkaar.

Minga (infoteur), 30-03-2010 21:24 #2
Goed artikel! Dit complexe thema goed samengevat. En inderdaad, iedereen cree?rt zijn/haar eigen werkelijkheid. Het zou mooi zijn als steeds meer mensen dit gaan beseffen.

Ssandra3108 (infoteur), 21-01-2010 09:49 #1
Hee, goed artikel. ik kwam hier uit via je site '2012', ziet er goed uit en heeft interessante informatie.

Infoteur: Aliki
Laatste update: 09-10-2009
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Levensvisie
Reacties: 4
Schrijf mee!