InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Dating > Zo versier je als lelijke man elke aantrekkelijke vrouw

Zo versier je als lelijke man elke aantrekkelijke vrouw

Zo versier je als lelijke man elke aantrekkelijke vrouw Als minder aantrekkelijke vent bevriend raken met een knappe verleidelijke vrouw. Dat is de droom van menige man die niet de schoonheidsprijs zal winnen. Gelukkig is je uiterlijk voor een mooie meid vaak niet het belangrijkste. Maar je dient als kerel wel met je overige voordelen voor het voetlicht te komen om verkering te krijgen met zo'n aantrekkelijke dame. Tips voor een date en vriendschap met een leuke meid die onweerstaanbaar is.

De huwelijks- en relatiemarkt

In Nederland zijn ongeveer 7 miljoen meerderjarigen gehuwd, en jaarlijks worden bijna 65.000 huwelijken gesloten tussen man en vrouw, plus 10.000 partnerregistraties. Kortom, het hebben van een relatie is bijzonder populair. Vooral als we ervan uitgaan dat zich in de bovenstaande CBS-cijfers niet de vele ongeregistreerde relaties bevinden, en al helemaal niet de tijdelijke vriendschappen. Hoewel de huwelijks- en relatiemarkt dus omvangrijk is, zijn er velen die tegen hun zin geen speler op die markt zijn. Vaak is de reden hiervan een gebrek aan zelfvertrouwen. Maar daar valt gelukkig het nodige aan te doen. Hieronder volgen belangrijke adviezen voor de leden van het sterke geslacht.

Knappe meid

Hoewel karakter, gezamenlijke interesses etc. belangrijk zijn, worden man en vrouw bij het eerste contact toch voornamelijk door het uiterlijk aangetrokken. De reclame maakt volop gebruik van dit oerinstinct bij het aanprijzen van producten. Advertenties en commercials laten geen twijfel bestaan over lichaamsvorm, gezicht, oogopslag en uitstraling van een leuke beauty. Wat moet je als man doen en laten, als je zelf niet de schoonheidsprijs zal winnen, om toch de vriend te worden van een aantrekkelijke verleidelijke meid?

Te lelijk voor een vriendin?

Het feit dat jij denkt dat je een onaantrekkelijk uiterlijk hebt, hoeft niet met de realiteit te stroken, want:
  • Menige mooie vrouw hoeft niet per sé een bodybuildertype als partner. Er zijn volop leuke jonge meiden die kleinere smalle mannen ook charmant en aantrekkelijk vinden. Vaak kunnen die met hun soepele gestalte heel wat beter dansen dan die lompe mannen zonder enig gevoel voor ritme. Je ogen, karakter en uitstraling zijn voor een leuke vrouw meestal meer waard dan je lichaamsbouw.
  • En die grote neus van je vind jij natuurlijk lelijk, maar zo'n knappe vrouw misschien juist wel interessant en karakteristiek, waarmee ze kan pronken. Maar let wel op dat er geen druppel aan hangt.
  • Opvallende oren zijn ook niet gelijk flaporen. Dat je er vroeger als jongetje mee geplaagd bent doet nu niet meer ter zake.
  • Platvoeten ziet ze niet.
  • Maak je niet te druk over wat lichaamsbeharing, want lang niet iedere vrouw houdt van een kaalgeschoren gladde kikker. Maar zorg wel dat er geen vieze haren uit je neusgaten of oren steken.
  • Een onregelmatig gebit of scheve tanden vallen vaak amper op. Zorg wel dat ze schoon zijn zonder etensresten.
  • Uit je mond ruiken is geen pré. Vraag een goede bekende naar z'n eerlijke mening als je daaromtrent twijfelt en doe er zonodig wat aan.

Dus maak je niet druk om die schoonheidsfoutjes die zo'n mooi meisje vaak juist grappig vindt, of die voor een ander nauwelijks opvallen. En misschien heb je wel een heel warme uitstraling, waar menige vrouw veel meer op valt. Je warme ogen zijn voor zo'n leuk type belangrijker dan je gebrek aan spieren en je smalle borst.

Maak van een nadeel een voordeel

Als je van nature tenger en iel bent uitgevallen, zul je nooit een goede gewichtheffer kunnen worden. Maar je zult misschien ook niet zo snel een buikje krijgen. En door je lage gewicht heb je wellicht veel aanleg om een snelle afstandloper te worden. Een vrouw pronkt er graag mee als haar vriend snelle tijden loopt tijdens de Damloop, om maar eens wat te noemen. En die lange neus maakt je misschien wel geschikt voor de plaatselijke toneelvereniging.

Waarin ben je beter dan een ander

Probeer het eens via een vereniging of club. Misschien is je zangstem wel mooi, hetgeen je kunt uitproberen door in een koor te gaan zingen als tenor of bariton. Je kunt dan je muzikaliteit en gevoel voor muziek delen met die hunkerende alten en warmbloedige sopranen. Sowieso vinden vrouwen het belangrijk dat ze een partner vinden met gevoelens, charme, inlevingsvermogen en aandacht. Dat telt zwaarder dan alleen maar spieren en brede schouders. Zet op een rijtje waarin je goed bent en straal dat uit zonder op te scheppen.

Zelfvertrouwen

Vrouwen vinden het wel prettig dat je zelfvertrouwen uitstraalt en zelfverzekerd durft op te treden, als het een keertje moet. Want als je lichaam je wat dat betreft echt in de weg zit, heb je inderdaad last van je voorkomen. Daarom dien je in het reine te komen met je lichaamsbouw en het uiterlijk, die je van je beide ouders hebt gekregen. En er dus niet langer onder gebukt gaan.

Toon oprechte belangstelling

Zoek niet alleen een mooie vrouw, maar vooral eentje die aardig is en op een lijn met je zit wat betreft morele kwesties en andere interesses. Natuurlijk hoef je het niet op elk punt met elkaar eens te zijn. Maar er dienen wel genoeg aanknopingspunten op het geestelijke vlak te zijn, waarmee jij in de gelegenheid bent je sterke punten op dat gebied naar voren te brengen. En je diepste gevoelens en emoties te kunnen delen, waardoor je aanstaande levensgezellin smelt.

Zorg dat je fris ruikt

Vrouwen hebben vaak een buitengewoon scherpe reuk. Zorg dus dat je onder de douche bent geweest en schoon (onder)goed aan hebt. Niets is zo'n afknapper voor een vrouw om te moeten ruiken dat je T-shirt al twee dagen gedragen is. Een lekker after-shave luchtje is ook nooit weg. Stel dat je met warm weer, of in een warme omgeving afspreekt, wees dan niet bang voor verse transpiratie, want een frisse zweetlucht op een schoon lijf stinkt niet. Schoon mannenzweet heeft juist een positief effect op de hormonen van de meeste mooie dames.

Vrouwen verlangen ook mondhygiëne. Een fris ruikende adem is dus heel belangrijk. Als je vies uit je mond ruikt verkleint dat je kansen. Dus geen rokersadem en tevens een verzorgd gebit. Liever ook geen alcohol- of knoflookadem. Raadpleeg desnoods een mondhygiënist als je een slechte adem hebt, die kan dan tevens je gebit professioneel reinigen.

En nu niet langer zeuren en zielig doen, want je kent nu alle dameswensen. Dus lekker gedoucht met opgeheven hoofd en stevige tred erop af !

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Vrouw aantrekkelijker vanwege een betere weerstandVrouw aantrekkelijker vanwege een betere weerstandOnderzoekers hebben ontdekt wat in ieder geval een deel van het geheim van aantrekkingskracht kan zijn. Aantrekkingskrac…
Delen we dezelfde mening van wat fysiek aantrekkelijk is?Is de beoordeling van fysieke aantrekkelijkheid een aspect wat per persoon verschilt of delen we allemaal dezelfde menin…
Aantrekkingskracht, wat is aantrekkelijk?Aantrekkingskracht, wat is aantrekkelijk?Aantrekkingskracht tussen mensen is rationeel niet te verklaren. Aantrekkingskracht is vooral een chemisch proces. Welke…
Beauty: Een symmetrisch gezichtBeauty: Een symmetrisch gezichtWat is een symmetrisch gezicht? Wat wil dat zeggen en wat is de betekenis in de praktijk. Een beknopte uitleg die inzich…
Schoonheden, ijdeltuiten, aantrekkelijk en afstotende mensenSchoonheden, ijdeltuiten, aantrekkelijk en afstotende mensenMensen, er zijn knappe mensen, mooie mensen, echte klassieke schoonheden, ware ijdeltuiten, zeer aantrekkelijke mensen e…

Reageer op het artikel "Zo versier je als lelijke man elke aantrekkelijke vrouw"

Reacties

Fietsbel, 30-01-2016 14:23 #7
Ik vraag me wel af, waarom de meeste lelijke mannen hun gebrek aan schoonheid maskeren en waarom zij slechts feesten willen. Eerlijkheid is bij aantrekkelijke knappe vrouwen veel belangrijker.

Ikke, 18-11-2015 19:34 #6
Sorry niet mee eens. Een man kan zo lief, attentvol en super veel raakvlakken met mij hebben, als hij lelijk is beland hij in de friendzone. Net zoals ik weinig kansen maak bij een man die mij lelijk, niet aantrekkelijk vindt…
Aantrekkingskracht is eenmaal noodzakelijk…

Little_paprika, 27-05-2015 01:19 #5
@Swain

Je moet alles kunnen relativeren. Tuurlijk kiest een vrouw, als ze de keuze had, de gespierde hunk in plaats van iemand die zwaargewicht heeft. Maar sommige vinden zwaargewichten leuk, of die kicken daar op. Als je altijd veralgemeent, dan krijg je extreme reacties.
Gebruik ook je eigen gezond verstand. Als man weet je of zij past bij jou of niet. Als jouw 'mooiheidsgehalte' een 1 is en je wilt een vrouw van 10… Dan weet je hoelaat het is. Maar als jij een 5 bent, en zij een 7… Waarom niet? Het is verkeerd om dit aan te duiden met cijfers maar dit was de enige manier waarop ik het kon uitleggen :)

Misiets, 28-03-2015 19:25 #4
Ze denken toch alleen maar aan geld. Ik kan het weten, heb in real-life al jaren geen vrouw gehad. Ik wil ook niet meer. Het enige wat ze kunnen is kwetsen. Daar zijn ze ster in. Sinds ik jong was. Dan ga je je toch echt afvragen, nee het zal wel aan mij liggen.

Renee, 01-12-2013 21:51 #3
De persoon met de reactie dat vrouwen eigenlijk alleen maar sexy mannen willen is absoluut niet waar! De reden is dat ze dan juist steeds andere vrouwen naar haar sexy man ziet staren en lonken en dat maakt een vrouw jaloers en onzeker! Dus dat liever niet!

Simon, 10-03-2013 20:06 #2
Nah, ben het wel eens met dit artikel. Ik als lelijke man (naar mijn mening) heb met modellen gedated en lange relaties gehad, dus er is zeer zeker wel waarheid in dit artikel. Dat laatste stukje over fris ruiken is mij ook opgevallen.
Vaak als ik onder de douche vandaan kom en ik ga naar buiten (in de zomer/t-shirt weer) en ik ga sporten/voetballen en als ik dus ga zweten, heb ik daar vaak complimenten over gehad. In de zin van dat het vrouwelijk schoon mij lekker vond ruiken terwijl ik niks geen geurtje ophad.
Dus ja, nogmaals, goed artikel!

Swain, 05-10-2012 12:14 #1
Dit artikel is zó ontzettend NIET waar! Ik denk dat dit artikel slechts dient om een lelijke man de moed in te praten om op de vrouw te vallen die hij mooi vindt, maar voor de rest is het natuurlijk onzin dat een vrouw het uiterlijk van een man onbelangrijk vind. Vrouwen hebben meestal meer te kiezen dan mannen. Aantrekkelijke vrouwen het meest. Als ze kunnen kiezen, en die mogelijkheid hebben ze, tussen een man met zwaarovergewicht en een lange, slanke man met hoekige kaaklijnen en lichtgespierde schouders, dan gaan ze voor de laatst genoemde man. Heel simpel.

Mooie sexy vrouwen kiezen mooie sexy mannen.

Infoteur: Robbie
Laatste update: 01-06-2019
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Dating
Special: Op versiertoer
Reacties: 7
Schrijf mee!