InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Dating > Versieren - Een vrouw zal je testen

Versieren - Een vrouw zal je testen

Een vrouw zal een man altijd testen (bewust en onbewust) om te kijken of hij haar kan bieden waar zij naar op zoek is: veiligheid, bescherming, en een partner dan kan zorgen voor haar nakomelingen. Hoe dienen wij, mannen, te reageren op deze onvermijdelijke tests?

Tests

Vrouwen zullen je testen. Ben jij een man die haar een veilig gevoel kan geven, over wie ze niet zomaar heen kan lopen en die uiteindelijk zou kunnen zorgen voor jullie nakomelingen? Het liefst zou ze dit direct aan je vragen. Het probleem is alleen dat jij als man zijnde waarschijnlijk zal liegen om seks met haar te krijgen. Om er toch achter te komen of jij haar deze veiligheid kan bieden, zal ze je testen.

Ben jij die man?

Wanneer een vrouw je test kan dat als een eerste indicator van interesse gezien worden. Want is ze bij voorbaat niet in je geïnteresseerd zijn, dan zou ze je ook niet testen. Wanneer ze je test, zal ze kijken of jij haar aan kunt (haar kunt handelen) en dit zal ze doen door jouw grenzen op te zoeken. Wanneer ze makkelijk door deze grenzen heen breekt, zal je falen voor haar test en zal zij snel het gesprek verlaten. In sommige gevallen zal ze het gesprek voort laten duren om jou te gebruiken voor haar egoboost.
Door te laten zien wie je bent, door je principes duidelijk te maken en niet over je heen te laten lopen, laat je zien dat jij een man bent die sterk in zijn schoenen staat en die een vrouw als haar kan handelen. Een vrouw voelt zich veilig bij jou als ze je test en je geeft weerstand terug.

Omgaan met haar pushen

Een vrouw zal je blijven pushen om te kijken hoe ver ze kan gaan. Weet dit en wees erop voorbereid door adequaat weerstand te bieden. Specifieke manieren om met een test om te gaan:

  • Draai je weg van haar en laat zien dat je interesse in haar verliest door haar houding.

Vervolgens draai je je terug en begin je over een geheel ander onderwerp.]
  • Door te zeggen: “Ben je me aan het testen?” En vervolgens te zeggen: “Dat kun je doen, maar dat werkt toch niet op mij”.
  • Door “Nee” te durven zeggen. Nee wordt ook wel het magische woord genoemd als het gaat om vrouwen versieren. “Wil je mijn tasje vasthouden?”, “Nee”. “Kun je voor mij een drankje kopen?”, “Nee”. Het woord “Nee” maakt erg duidelijk dat jij een sterke persoonlijkheid bent en het maakt het dat je eerlijk en oprecht overkomt.

Testen werken dus twee kanten op in het proces van versieren. Wanneer je faalt voor een test, verlies je waarde in haar ogen en is de kans groot dat ze jullie gesprek beëindigd. Wanneer je slaagt voor een test win je waarde in haar ogen als potentiële partner en zul je verder moeten gaan met je game.
© 2011 - 2018 Daniel-p, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Flirten, hoe doe je dat?Flirten doen sommige jongeren zonder moeite de hele dag door, anderen moeten er echt over na gaan denken wat ze zullen d…
Hoe weet je of iemand met je flirtHoe weet je of iemand met je flirtWanneer iemand met je flirt is dat soms heel duidelijk merkbaar, maar soms ook niet. Als iemand een bekende van je is he…
Flirten via sms: flirt textingFlirten via sms: flirt textingWie kan zich nu nog een maatschappij voorstellen zonder telefoons en zonder sms? Een fenomeen wat steeds populairder wor…
Hoe versier ik iemand in het buitenland?Hoe versier ik iemand in het buitenland?Overal ter wereld wordt geflirt en proberen man en vrouw elkaar te versieren. Hoe versier ik als Nederlander iemand in h…
Tijd voor flirtenTijd voor flirtenVoor de een is flirten een spelletje en voor de ander is het vreemdgaan. Je kunt niet voor andere mensen beoordelen hoe…
Bronnen en referenties
  • Mystery method. E. von Markovik

Reageer op het artikel "Versieren - Een vrouw zal je testen"

Reacties

Richard, 03-11-2017 15:25 #2
Testen van iemand geeft een angstige houding aan. Iemand is niet zeker genoeg van zijn zaak om ergens voor te gaan. Eerst iemand testen en dan pas kijken of iemand geschikt is heeft niets met liefde te maken. Het is meer een manier om te kijken of je iemand kan bezitten, machtig over diegene kan zijn.
Zulke mensen zal je ten alle tijde de rug moeten toekeren, het is namelijk een vorm van manipulatie en iemand die probeert te manipuleren is bij voorbaat al een probleemgeval.

Jamor, 24-06-2014 16:54 #1
Zielig! Bij mij is zo'n test gelijk einde oefening. En idd nee is dan nee en blijft ook nee, en dan met zielige pootjes terugkomen. Nou sorry hoor, doe eens normaal. Beetje emancipatie lijkt me op z'n plaats.

Infoteur: Daniel-p
Gepubliceerd: 09-08-2011
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Dating
Reacties: 2
Schrijf mee!