InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Dating > 7 tips om indruk op een vrouw te maken

7 tips om indruk op een vrouw te maken

7 tips om indruk op een vrouw te maken In maar zeven eenvoudige stappen in het hart van uw droomvrouw? Met deze datingtips is dat mogelijk. Uw uitgebreide online profiel met de mooie foto, uw leuke job en dan een paar vlotte emails hebben uw direct tot succes geleid: een date! Met uw charmante wijze, uw humor en uw zelfbewuste optreden, net als uw kennis over wijn kunt u snel landen. Toch in een datingwereld moet het een tikje beter zijn als de anderen. Het zijn de kleine dingen en gestes die nu onderscheid maken. Zeven punten waarmee u uw date van uw kwaliteiten overtuigd:

Maak het haar beter

Als u met uw date een afspraak voor een diner heeft, zult u niets aan het lot overlaten. Anders onderscheidt deze date zich waarschijnlijk niet van de laatste drie dates. Wees wat vroeger op het afgesproken punt en kies alvast de perfecte plaats in het restaurant. Informeer de kelner dat dit een bijzonder gelegenheid voor u is en regel met hem/haar bijvoorbeeld een kleine verrassing voor het dessert… geweldig!

Zwem tegen de stroom in

Ok, een email schrijven is gratis, snel en ongecompliceerd. Handgeschreven briefen en kaarten vallen in deze tijd meer uit de ‘standaard’ zaken en laten een goede indruk! Stuur haar een spontane kaart met een paar persoonlijke zinnen, zoals ‘Deze kaart heeft mij aan jou herinnert en zal jou dag mooi maken…’ Gegarandeerd belt zij vriendinnen op en maakt deze daad bekent!

Daden in plaats van woorden

Laat haar uw praktische kant zien – er gaat niets boven een handwerker in huis. Repareer haar ongevraagd de druppelende kraan, biedt haar aan schilderijen of een spiegel op te hangen, die sinds haar intrek op de grond staan. Of controleer haar oliestand van de auto. Het zijn de onafgedane kleinigheden die het leven van een vrouw moeilijk maken. Dankbare blikken en misschien een ‘dankjewel kusje’ zal de beloning zijn.

Wees het ‘slachtoffer’

Eredivisie of champions league? Nu kunt u punten scoren. Verklaar dat u liever tijd met haar verbrengt en plan een romantische avond – nee, niet in de kroeg om de hoek met een groot televisiescherm. Nu zullen al haar vriendinnen boos zijn, vele vrouwen moeten hun avond met hun man doorbrengen – thuis bij de televisie. Overigens: U moet haar niet verraden, dat uw lievelingsteam al uitgeschakeld is of eerst op zondag speelt en dat uw videorecorder al lang geprogrammeerd is.

Geef haar kleine cadeautjes

Hier gaat het niet om de prijs of de materiële waarde, maar om de inzet of de mentale onderneming met hoe u uw actie uitvoert. Het beste komen kleine opmerkzaamheden in vraag die echt laten zien dat u er aandacht aan heeft besteedt. Luister goed, als zij iets over haar leven vertelt, kijk bij haar over de schouder tijdens het inkopen of onthoudt dingen waar zij van dweept.

Wees een gentleman

Goede manieren zijn altijd in de mode: Houdt de deur voor haar open, help haar bij het aantrekken van de jas en biedt haar een arm aan, als jullie door drukke straten lopen. Wees bewust dat de vrouw aan uw zij het waardevolste is dat u bezit – en zo dient u haar ook te behandelen – en niet alleen op zondag!

Blijf spontaan

Vrouwen zijn nieuwsgierig. Verras haar bijvoorbeeld met een geheime uitstap. Verraad haar alleen: ‘Ik haal je om 11 uur op, trek wat dikke kleding aan, maar niets groen en vergeet je zonnebril niet.’ En stuur haar later nog een beetje de ‘verkeerde’ kant op door te sturen: ‘Oja, neem je bikini ook mee…’ U hoeft geen uitgestippelde schnitzeltocht te organiseren, maar doe een paar stadjes aan die interessant zijn en houdt de spanning erin. Uw fantasie heeft geen grenzen!

Laat haar zien dat er in u meer zit als in de concurrentie! En dat is toch helemaal niet zo zwaar, toch?
Gerelateerde artikelen
Online dating: tips voor een eerste dateOnline dating: tips voor een eerste dateHeb je iemand ontmoet via een datingsite en komt er een eerste date? Dan kun je wel tips voor een eerste date gebruiken.…
Tips voor een geslaagde eerste dateJe krijgt nooit een tweede kans om een goede eerste indruk te maken. Het is dus essentieel dat je goed voorbereid bent o…
Dating tips voor de manDating tips voor de manEr wordt wel gezegd dat je nooit een tweede kans krijgt om een goede indruk te maken! Heb je je eerste afspraakje met ee…
Online Dating Tips voor mannen die een vrouw zoekenOnline Dating Tips voor mannen die een vrouw zoekenMannen die een vrouw zoeken via online dating raken nogal eens ontmoedigd. Voordat je jouw dating profiel op datingsites…
Tips voor een professioneel LinkedIn profielTips voor een professioneel LinkedIn profielEen LinkedIn account aanmaken is eenvoudig, maar wil je er zoveel mogelijk uithalen als er in zit en jezelf een professi…
Bronnen en referenties
  • Phineas Mollod en Jason Tesauro – Happen Magazine

Reageer op het artikel "7 tips om indruk op een vrouw te maken"

Reactie

Cerculair, 05-08-2008 23:18 #1
Gewoon jezelf zijn is de beste remedie. Niet beter voordoen dan je bent en eerlijk zijn en blijven. :-)

Infoteur: Jootje
Gepubliceerd: 04-08-2008
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Dating
Reacties: 1
Schrijf mee!