InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Man en vrouw > De mooiste trouwlocaties van Noord-Holland

De mooiste trouwlocaties van Noord-Holland

Woon je in Noord-Holland en ben je op zoek naar een bijzondere en romantische trouwlocatie om jullie huwelijk te vieren. Een trouwlocatie waar je de hele dag met je gezelschap kunt verblijven is praktisch en zorgt voor rust bij het bruidspaar, de gasten en de ceremoniemeester! Lees verder voor 4 prachtige trouwlocaties in de provincie Noord-Holland. Je kunt natuurlijk trouwen in het gemeentehuis van de gemeente waar je woont. Als je geluk hebt, beschikt jouw woonplaats over een mooie trouwzaal. Maar het kan ook anders. Veel steden en dorpen in Noord-Holland hebben meerdere officiële trouwlocaties, zodat je bijvoorbeeld het ja-woord kunt zeggen:
  • in een kasteel
  • op het strand
  • in de Johan Cruijff ArenA

Hieronder vind je 4 bijzondere trouwlocaties in de provincie Noord-Holland.

Trouwen op de middenstip van de Johan Cruijff ArenA

Trouwlocatie: Amsterdam

Zijn jullie ontzettend fan van Ajax of van voetbal in het algemeen? Of ben je op zoek naar de grootste trouwzaal van Nederland? De Johan Cruijff Arena is een officiële trouwlocatie van de gemeente Amsterdam. Jullie hebben zelfs de keuze van de exacte plaats in het stadion, zoals de Koninklijke Loge of de rand van het veld. Ook voor de receptie, diner en/of het feest heeft de ArenA veel mogelijkheden: van bruine kroeg tot hypermodern evenementenplatform.

Trouwen op het strand van Zandvoort

Trouwlocatie: Zandvoort

Beachclub Riche is één van de officiële trouwlocaties van de gemeente Zandvoort. Dit betekent dat je hier letterlijk op het strand kunt trouwen! Vanuit deze tropisch ingerichte beachclub geniet je van de perfecte, relaxte sfeer van zon, zee, strand en duinen. De keukenploeg van Riche biedt heel veel mogelijkheden op gebied van eten en drinken: tropische cocktails, schitterende bruidstaarten en gezellige strandbarbecues. 's Avonds kun je je huwelijksdag helemaal in stijl afsluiten met een spetterend strandfeest.

Trouwen op kasteel Sypesteyn

Trouwlocatie: Loosdrecht

In het ruim honderd jaar oude kasteel Sypesteyn zijn jullie voor één dag de kasteelheer en kasteeldame. De huwelijksvoltrekking vindt plaats is de Lage Zaal, een romantische, besloten zaal met zeventiende-eeuwse meubelen en portretten. Bij mooi weer kun je op het terras aan de voorkant van het kasteel de bruidstaart aansnijden en proosten met een glas champagne. Voor een intiem huwelijksdiner tot maximaal dertig personen is de gewelfkelder beschikbaar.

Trouwen op Landgoed Waterland

Trouwlocatie: Velsen

De toegangspoort van Landgoed Waterland, een privé natuurgebied vlakbij Haarlem, leidt die via een lange oprijlaan naar een spectaculair 18e eeuws landhuis. In de salon van dit schitterende pand, of bij mooi weer buiten in het Prieel, kunnen jullie elkaar het ja-woord geven. Jullie en jullie huwelijksgasten genieten het hele dag van volledige privacy, omdat het landgoed niet voor het publiek toegankelijk is. Exclusiviteit staat voorop als je in dit landhuis trouwt: Engelse sandwiches, glimmend zilveren bestek en live cooking tijdens het aperitief. Bovendien is landgoed Waterland de enige trouwlocatie in Nederland die over een butlerservice beschikt!

Lees verder

Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "De mooiste trouwlocaties van Noord-Holland"

Infoteur: Michielonline
Laatste update: 31-07-2010
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Man en vrouw
Special: Trouwlocaties
Schrijf mee!