InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Man en vrouw > Valentijnsideeën voor haar

Valentijnsideeën voor haar

Valentijnsideeën voor haar Iedereen viert Valentijnsdag op een andere manier, de een vindt het helemaal geweldig en pakt groots uit terwijl een ander het allemaal niet zo ziet zitten en het meer een commerciële bedoeling vindt. Vooral het uitkiezen van een cadeautje of uniek idee vinden veel mannen moeilijk. Gelukkig zijn er voldoende klassieke en unieke valentijnsideeën en cadeautips. Maak er een mooie Valentijnsdag van!

Klassieke valentijnsideeën en cadeautips

Er zijn gelukkig genoeg ideeën en cadeautips voor je vrouw of vriendin. Hieronder een lijstje met klassieke ideeën en cadeautips voor je vrouw of vriendin.

Bloemen

Er zijn weinig vrouwen die het niet leuk vinden om een bosje bloemen te krijgen, indien jullie Valentijnsdag niet erg speciaal maken en er niet teveel waarde aan hechten dan kan een bosje bloemen al genoeg zijn. Het is natuurlijk wel leuk om een bosje rozen te kopen met Valentijnsdag, maar een ander mooi boeket bloemen kan ook leuk zijn.

Romantisch etentje

De meeste vrouwen vinden het helemaal geweldig als jij als man met een leuk en romantisch initiatief komt. Een onverwacht romantisch etentje voor je vriendin of vrouw kan dus een geweldig cadeau zijn. Laat jezelf eens van je romantische kant zien en maak er wat van. Natuurlijk kan je je vriendin of vrouw ook meenemen naar dat ene romantische restaurantje in de buurt.

Romantische film

Hoewel je het zelf misschien niet helemaal ziet zitten kan een romantische film een superleuk idee zijn, verras je vriendin of vrouw eens door een romantische film op te zetten en zorg voor een romantische sfeer in huis. Je vriendin of vrouw zal het waarschijnlijk erg leuk vinden als jij degene bent die het huis in een romantisch sfeertje brengt.

Chocolade

Chocolade blijft natuurlijk een erg goed cadeau om te geven aan je vriendin of vrouw, er zijn maar weinig vrouwen die niet van chocolade houden.

Boek een hotel

Het is erg leuk om onverwachts je vriendin of vrouw uit te nodigen om mee te gaan naar een leuk hotel. Kies bij voorkeur een rustig hotelletje uit in een leuke maar niet al te drukke stad, dit spreekt de meeste vrouwen het meest aan. Natuurlijk kan je tijdens dit bezoek aan het hotel het nog extra romantisch maken door bijvoorbeeld rozenblaadjes of snoep op bed te leggen maar ook door leuke cadeautjes of een kaartje met een mooie tekst.

Ontbijtje op bed

Dit klassieke valentijnscadeau doet het natuurlijk nog altijd goed. Ga eens wat eerder uit bed en maak een leuk en lekker ontbijtje klaar voor je vriendin of vrouw (En vergeet jezelf niet).

Unieke valentijnsideeën en cadeautips

Wanneer je je Valentijnsdag net iets specialer of unieker wilt maken zijn er onder andere onderstaande tips en ideeën

Een aanzoek doen

Het is misschien een overdreven tip voor een cadeau om met Valentijnsdag te geven maar wat is er nu mooier dan op Valentijnsdag je vriendin ten huwelijk te vragen? Je maakt het nog mooier door je aanzoek op een unieke manier te laten plaatsvinden, er zijn op internet talloze voorbeelden te vinden van unieke huwelijksaanzoeken, maar je kan natuurlijk ook zelf wat bedenken.

Armbandje met persoonlijke tekst

Een cadeau dat het altijd goed doet bij vrouwen is een armbandje die je persoonlijk maakt, kies wel een armbandje dat binnen haar kledingstijl past. Vervolgens kan je het persoonlijk maken door bijvoorbeeld jullie namen erop te zetten maar ook door bijvoorbeeld een belangrijke datum of iets anders wat belangrijk is binnen jullie relatie.

Fotocollage

Maak een leuke foto collage waar je samen met je vriendin of vrouw opstaat. Dit vinden veel vrouwen een erg leuk cadeau aangezien ze zien dat je er moeite voor hebt gedaan, ook geef je hiermee aan dat je niet bang bent om samen gezien te worden.

Ga er een weekendje tussenuit

Geef je vriendin of vrouw eens een weekendje weg, ga samen naar een romantische stad zoals Parijs, Valencia of Rome. Dit moet toch wel een goed cadeau zijn voor je vriendin of vrouw?

Maak het persoonlijk

Over het algemeen vinden vrouwen het leuk als ze merken dat het cadeau of idee persoonlijk is. Wanneer je dus moeite hebt om iets te bedenken ga dan eens voor jezelf na: Wat maakt onze relatie uniek? Wat hebben we nou echt gemeen samen? Of wat is super herkenbaar voor onze relatie? Als je op deze vragen een antwoord hebt kan je hiermee een uniek en persoonlijk idee of cadeau creëren. Vrouwen vinden het vaak veel leuker als ze merken dat er een betekenis achter het cadeau of idee zit. Wees creatief mannen.
© 2014 - 2019 Writerkas, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Het perfecte Valentijns cadeauHet perfecte Valentijns cadeauAch ja, het klinkt wel leuk, "het gaat om de gedachte, en niet om het cadeau", maar is dat wel zo? Krediet crisis. Lange…
Onderzoek: wat geven we elkaar met Valentijnsdag?Onderzoek: wat geven we elkaar met Valentijnsdag?In februari is het weer zo ver... Valentijnsdag! De meest romantische dag van het jaar. Altijd leuk om de kale feiten ac…
Valentijns ideeën voor hem en haarValentijns ideeën voor hem en haarBinnenkort is het weer zo ver: Valentijn. Of je er nou van houdt of niet, door alle reclames, gepraat van mensen en aanb…
Valentijns Beauty stappenplan voor diva'sValentijns Beauty stappenplan voor diva'sValentijnsdag is dé dag waarop je er op je mooist uit wilt zien. Met dit Valentijns Beauty stappenplan straal je op die…
Bronnen en referenties
  • http://www.romantischcadeau.nl/valentijnscadeaus.html
  • http://valentijnsdag.plazilla.com/page/4295020570/de-25-beste-tips-en-ideeen-voor-valentijnsdag-hoe-je-geliefde-te-verrassen
  • http://www.valentijnidee.nl/valentijn-idee-top25

Reageer op het artikel "Valentijnsideeën voor haar"

Infoteur: Writerkas
Gepubliceerd: 10-12-2014
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Man en vrouw
Schrijf mee!