Strategieën om je ex-vriendin weer terug te krijgen

Strategieën om je ex-vriendin weer terug te krijgen Je relatie is op de klippen gelopen. Wat jou betreft is er geen reden voor een breuk. Er zijn een aantal strategieën die je kunt volgen om je vriendin weer terug te krijgen.

Waarom dumpte ze je?

Heb je zelf enig idee waarom de relatie op de klippen is gelopen? Sommige mannen hebben echt geen idee wat de reden van de breuk is. Wil je je ex-vriendin terug, dan zul je er achter moeten komen waar de ergernissen lagen. Als je ex op dit moment geen contact met je wil is een alternatieve aanpak het raadplegen van je omgeving. Zijn er bijvoorbeeld stelletjes waar je veel contact mee had die volgens jou een licht op jullie relatie zouden kunnen laten schijnen. Je zou eens voorzichtig kunnen informeren of zij een idee hebben waardoor jullie relatie spaak is gelopen. Als je denkt dat je zelf een duidelijk idee hebt waarom ze je gedumpt heeft kun je actie ondernemen. Als je denkt dat je zelf iets kunt veranderen aan de angels in je relatie, doe dit dan.

Laat verbetering zien

Als je zelf een beeld hebt waarom jullie relatie spaak liep maak je een actieplan. Aan de dingen die het gemakkelijkst te verbeteren begin je het eerst te werken. Probeer in ieder geval je leven weer op de rails te zetten. De meeste vrouwen willen een man die voor zich zelf kan zorgen. Dus zorg dat je kunt koken, wassen, poetsen. Dan sla je namelijk twee vliegen in een klap: als ze je niet meer terug wil als partner kun je in ieder geval voor jezelf zorgen. Ruim je huis dus op. Blijf ook goed voor jezelf zorgen. De dames willen een partner die zelfstandig is en daarnaast ook goed voor zichzelf zorgt. Besteed extra veel aandacht aan je uiterlijk. Zorg er vooral voor dat je niet verslonst. Dus ga regelmatig naar de kapper, scheer je elke dag en zorg dat je kleding schoon en gestreken is.

Geef haar de tijd

Soms is het beter af te wachten. Als je er eenmaal achter bent gekomen wat de reden voor de breuk is het vaak verstandig om even pas op de plaats te maken. Ga haar zeker niet achternalopen. Zorg er gewoon voor dat je je leven weer op de rit hebt. Indien je denkt dat de tijd rijp is, zou je contact met haar op kunnen nemen.

Probeer de romantiek weer terug te brengen

Als je de gewenste veranderingen in praktijk hebt gebracht kun je proberen weer voorzichtig in contact te komen met je ex-vriendin. Bel haar eens op en probeer haar te porren voor een drankje in haar favoriete café. Zorg in ieder geval dat de eerste ontmoeting in een ongedwongen sfeer plaatsvindt. Een openbare gelegenheid is het beste omdat je anders teveel een claim op haar legt. Dan kan ze in ieder geval als de ontmoeting niet bevalt op een gemakkelijke manier het pand verlaten. Laat zien dat je veranderd bent. Klikt het weer, dan zou je bijvoorbeeld af kunnen spreken in haar favoriete restaurant. Merk je dat de romantische gevoelens weer terugkomen dan kun je proberen je relatie weer nieuw leven in te blazen. Het is echter van belang om niet overhaast te werk te gaan. Dan heeft jullie relatie misschien weer een kans.

Lees verder

Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Strategieën om je ex-vriendin weer terug te krijgen"

Infoteur: Tinamoreno
Laatste update: Juni 2015
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Man en vrouw
Schrijf mee!