InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Diversen > VVV Cadeaukaart: waar te koop?

VVV Cadeaukaart: waar te koop?

De meest verkochte giftcard van Nederland is de VVV Cadeaukaart. Een VVV Cadeaukaart is een veilige giftcard om aan iemand cadeau te doen, dit vanwege het grote aantal inleverpunten in winkels en online. Je kunt er zeker van zijn dat de ontvanger van de kaart altijd een geschikte besteding zal vinden. De Cadeaukaart is door heel Nederland te koop waardoor je nooit ver hoeft te rijden om een verkooppunt te vinden. Ook is de VVV Cadeaukaart online te koop.

Wat is een VVV Cadeaukaart?

De VVV Cadeaukaart is de meest gangbare giftcard van de VVV. Andere giftcards zijn bijvoorbeeld de VVV Dinercheque en VVV Lekkerweg. De VVV Cadeaukaart is de natuurlijke opvolger van de VVV Cadeaubon en, nog langer geleden, de Irischeque. In Nederland is er geen giftcard die vaker wordt verkocht dan de VVV Cadeaukaart. Dit heeft mede ermee te maken dat de kaart op ruim 20.000 locaties kan worden uitgegeven waardoor je de ontvanger voldoende keuze geeft een goede besteding te vinden. Tot de inleverpunten behoren zowel grote winkelketens en kleine boetiekjes.

Hoe duur is een VVV Cadeaukaart?

Een VVV Cadeaukaart is verkrijgbaar in waardes tussen de 5 en 250. Je bepaalt zelf het exacte bedrag dat je wilt uitgeven. Doordat de Cadeaukaart in meerdere keren opgemaakt kan worden hoef je ook niet bang te zijn dat je een te hoog bedrag kiest.

Waar kan je een VVV Cadeaukaart kopen?

De VVV Cadeaukaart is op duizenden plaatsen in Nederland te koop. Voorbeelden van bekende verkooppunten zijn VVV kantoren, ANWB filialen, Jumbo, Ako, The Read Shop, Primera, Bruna, de PostNL Postkantoren, enzovoorts. Daarnaast zijn er vele lokale verkooppunten en retailers waar de bon te koop is. Op de website van de VVV Cadeaukaart is een overzicht van de verkooppunten te vinden. Door je postcode of plaatsnaam in te vullen krijg je een overzicht welke verkooppunten er in of nabij je woonplaats zijn. Winkels waar je een VVV Cadeaukaart kan besteden zijn overigens te herkennen aan raam- en kassastickers waarop is vermeld dat de bon daar te besteden is.

Online VVV Cadeaukaartkopen

Een VVV Cadeaukaart is ook online te koop voor consumenten via https://www.vvvcadeaubonnen.nl. Wanneer je een VVV Cadeaukaart online bestelt en betaalt voor 17.30 uur wordt deze nog dezelfde dag verzonden. Er kan worden gekozen voor feestelijke verpakkingen tegen een meerprijs. Ook bedrijven (zakelijke markt) kunnen VVV Cadeaukaarten online bestellen.

Cadeauverpakking

Een VVV Cadeaukaart wordt extra feestelijk wanneer je kiest voor een speciale verpakking. Kies bijvoorbeeld voor de thema's bedankt, gefeliciteerd, fijne feestdagen, geboorte, Moederdag, Vaderdag, enzovoorts. De standaard envelop is de gratis variant die, hoe kan het ook anders, standaard wordt meegegeven. Met de overige verpakkingen is het mogelijk om je VVV Cadeaukaart een persoonlijke touch te geven. De overige verpakkingen zijn in verschillende varianten verkrijgbaar en tegen een kleine vergoeding te koop. Een nieuwe optie die wordt geboden is om een e-card met een persoonlijke wens te versturen met ideeën en suggesties voor de besteding van de giftcard. Deze e-card kan je bijvoorbeeld verzenden wanneer je de kaart hebt gegeven.

Contact VVV Cadeaukaart

Het is mogelijk om contact op te nemen met de organisatie van de VVV Cadeaukaart. De contactgegevens zijn als volgt:
  • Bedrijfsnaam: VVV Nederland
  • Adres: Maarsbergseweg 20
  • Postcode en plaats: 3956 KW Leersum
  • Postbusadres: Postbus 70, 3956 ZS Leersum
  • Telefoonnummer: 0343-439489 (klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur).

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.vvvcadeaubonnen.nl

Reageer op het artikel "VVV Cadeaukaart: waar te koop?"

Reacties

A. N. Gordijn, 28-01-2016 13:46 #2
Waar is het dichtstbijzijnde adres waar ik vvv bonnen kan kopen? Ik woon in Valkenburg. Z.H. Reactie infoteur, 01-02-2016
O.a. in Rijnsburg (Read Shop) en Katwijk (Kantoorboekhandel van den Berg)

L. van der Mee, 19-04-2013 09:00 #1
Zijn er vvv.bonnen te koop in arcen limburg?

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 12-04-2018
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Diversen
Special: VVV Cadeaubon
Reacties: 2
Schrijf mee!