InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Diversen > VVV Cadeaubon: waar te koop?

VVV Cadeaubon: waar te koop?

De meest verkochte cadeaubon van Nederland is de VVV cadeaubon, voorheen ook wel VVV Irischeque genoemd. Een VVV cadeaubon is een veilige cadeaubon om aan iemand cadeau te doen, dit vanwege het grote aantal inleverpunten. Je kunt er zeker van zijn dat de ontvangen van de cadeaubon altijd een geschikte besteding zal vinden. Onderstaand lees je alle informatie over waar je een VVV bon kan kopen en uitgeven en welke specifieke opties er zijn.

Wat is een VVV Cadeaubon?

De VVV Cadeaubon stond voorheen bekend als de VVV Irischeque en de VVV Geschenkbon. De welbekende cadeaubon is de populairste cadeaubon van Nederland: er worden er meer dan 8 miljoen per jaar verkocht! De VVV bon is te koop bij ruim 3000 verkooppunten en te besteden bij 23000 inleverpunten. Tot de inleverpunten behoren zowel grote winkelketens en kleine boetiekjes. Een meer wijdverbreide cadeaubon tref je niet snel aan. Je hoeft dus niet bang te zijn dat diegene die je een VVV Cadeaubon geeft geen geschikte besteding zal vinden.

Hoe duur is een VVV Cadeaubon?

Een VVV cadeaubon is verkrijgbaar in verschillende waardes tussen de 5 en 50 euro. Er kan gekozen worden uit vaste bedragen. De waardes die gekozen kunnen worden zijn:
  • 5 euro
  • 7,5 euro
  • 10 euro
  • 12,5 euro
  • 15 euro
  • 20 euro
  • 25 euro
  • 50 euro

Waar kan je een VVV Cadeaubon kopen?

Een VVV bon is op ruim 3000 plaatsen in Nederland te koop. Voorbeelden van bekende verkooppunten zijn de VVV kantoren, de ANWB filialen, de Bruna filialen en de PostNL Postkantoren. Daarnaast zijn er vele lokale verkooppunten en retailers waar de bon te koop is. Op de website van de VVV Cadeaubon is een overzicht van de verkooppunten te vinden. Door je postcode of plaatsnaam in te vullen krijg je een overzicht welke verkooppunten er in of nabij je woonplaats zijn. Op de website is ook een overzicht te vinden van waar je de bon kunt besteden. Winkels waar je een VVV bon kan besteden zijn overigens te herkennen aan raam- en kassastickers waarop is vermeld dat de bon daar te besteden is.

Online VVV cadeaubon kopen

Een VVV bon is ook online te koop voor consumenten via vvvcadeaubonnen.nl. Wanneer je een VVV cadeaubon online besteld voor 18.00 uur wordt deze nog dezelfde dag verzonden. Er kan worden gekozen voor feestelijke verpakkingen tegen een meerprijs. Ook bedrijven (zakelijke markt) kunnen VVV cadeaubonnen online bestellen. Overigens is de VVV bon een papieren kaart wat uiteraard betekent dat deze niet oplaadbaar is.

Cadeauverpakking

Een VVV cadeaubon is te koop met verschillende verpakkingen:
  • Cadeau-enveloppen
  • Thema verpakkingen
  • Chocoladeverpakking
  • Feestelijke verpakkingen
  • Persoonlijke verpakkingen
  • Standaard envelop

De standaard envelop is de gratis variant die, hoe kan het ook anders, standaard wordt meegegeven. Met de overige verpakkingen is het mogelijk om je VVV bon een persoonlijke touch te geven. De overige verpakkingen zijn in verschillende varianten verkrijgbaar en tegen een kleine vergoeding te koop. Een nieuwe optie die wordt geboden is om een e-card met een persoonlijke wens te versturen met ideeën en suggesties voor de besteding van de cadeaubon. Deze e-card kan je bijvoorbeeld verzenden wanneer je de bon hebt gegeven.

Contact VVV Cadeaubon

Het is mogelijk om contact op te nemen met de organisatie van de VVV Cadeaubon. De contactgegevens zijn als volgt:
  • Bedrijfsnaam: VVV Nederland
  • Adres: Maarsbergseweg 20
  • Postcode en plaats: 3956 KW Leersum
  • Postbusadres: Postbus 70, 3956 ZS Leersum
  • Telefoonnummer: 0343-439489
  • E-mailadres: klantenservice@vvvcadeaubonnen.nl

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.vvvcadeaubon.nl

Reageer op het artikel "VVV Cadeaubon: waar te koop?"

Reacties

A. N. Gordijn, 28-01-2016 13:46 #2
Waar is het dichtstbijzijnde adres waar ik vvv bonnen kan kopen? Ik woon in Valkenburg. Z.H. Reactie infoteur, 01-02-2016
O.a. in Rijnsburg (Read Shop) en Katwijk (Kantoorboekhandel van den Berg)

L. van der Mee, 19-04-2013 09:00 #1
Zijn er vvv.bonnen te koop in arcen limburg?

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 05-11-2014
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Diversen
Special: VVV Cadeaubon
Reacties: 2
Schrijf mee!