InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Diversen > Waar kan je Mi Moneda sieraden kopen?

Waar kan je Mi Moneda sieraden kopen?

Mi Moneda is een zeer populair merk sieraden. Mi Moneda betekent "mijn munt" in het Spaans. De producten worden gekenmerkt door de munten. Lees in dit artikel alles over de verschillende producten die Mi Moneda heeft en lees waar de producten te koop zijn.

Het merk Mi Moneda

Mi Moneda is opgericht in 2009 in Nederland. Mi Moneda maakt sieraden die gebaseerd zijn op munten. De munten zijn met de hand gemaakt, hierdoor heeft elke munt een eigen uitstraling, karakter en boodschap. De munten in de hangers zijn vervangbaar, je kan dus telkens van munt wisselen. Elke outfit kan gecombineerd worden met een munt. Het merk wordt geregeld gedragen door internationale sterren, waardoor het merk nog populairder is geworden. De sieraden van Mi Moneda zijn uitermate geschikt om cadeau te doen aan je geliefde, als verjaardagscadeau of als kerstcadeau.

De collectie van Mi Moneda

De producten van Mi Moneda zijn verkrijgbaar voor zowel mannen en vrouwen. Het meest bekend zijn de kettingen met munt, maar er zijn meer soorten sieraden verkrijgbaar. Tot het assortiment behoren bijvoorbeeld ook ringen en armbanden. De hangers, kettingen en armbanden zijn gemaakt van Sterling Zilver (code 925). De gouden, de witgouden, de rose gouden en de zwartkleurige sieraden zijn niet massief van dat materiaal gemaakt, maar voorzien van een laagje. De munten zijn gemaakt van samenstellingen van metalen, plastics of van roestvrij staal. Soms worden nog speciale producten toegepast zoals Svarovski kristallen of Zirkonia Stenen.

Waar zijn de producten van Mi Moneda te koop?

Mi Moneda is tegenwoordig een internationaal bekend merk. Mi Moneda heeft honderden verkooppunten in onder andere Nederland, België, Duitsland, Ierland, Frankrijk, Spanje, Noorwegen, Slowakije, Verenigd Koninkrijk (onder andere Engeland) en Curacao. Het aantal verkooppunten stijgt nog steeds. Wie een verkooppunt zoekt kan dit zoeken via de website van Mi Moneda. Op deze website is eenvoudig via de Store Locator een overzicht te vinden van officiële winkels en verkooppunten. Via de Store Locator kan je winkels zoeken per land en per dorp / gemeente.

Online kopen Mi Moneda

Naast de winkels worden de sieraden van Mi Moneda ook via vele internetwebwinkels verkocht. Het online kopen van je Mi Moneda sieraden heeft als voordeel dat de sieraden online meestal goedkoper zijn dan in de winkel. De reden hiervan is dat het online aabieden van producten over het algemeen goedkoper is. Er is immers geen sprake va een duur winkelpand, er zijn minder werknemers nodig, de partijen worden meestal groter ingekocht, enzovoorts. Wie goed zoekt op internet vindt al snel goede aanbiedingen waarmee je aanzienlijk kunt besparen.

Hoe mooi houden Mi Moneda sieraden?

Om de sieraden zo mooi mogelijk te houden is het verstandig om maar één munt per ketting te dragen. Wanneer er meer munten tegelijk worden gedragen bestaat er de kans dat ze elkaar beschadigen (dit geldt voornamelijk voor het witgoud). Wanneer je je sieraden bewaart kan je ze het beste in een zachte box bewaren afgezonderd van water en licht. Bewaar niet teveel sieraden bij elkaar, hierdoor kunnen de sieraden elkaar bekrassen. Wees ook voorzichtig met lotions, parfums, medicijnen en chemicaliën. Deze stoffen kunnen de sieraden aantasten of de kleuren doen vervagen.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.mi-moneda.com

Reageer op het artikel "Waar kan je Mi Moneda sieraden kopen?"

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 16-10-2013
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Diversen
Special: Sieraden
Schrijf mee!