InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Dating > Vier tips om vrouwen te versieren

Vier tips om vrouwen te versieren

Vier tips om vrouwen te versieren Vrouwen versieren is voor veel mannen een probleem. Hier lees je enkele tips om het gemakkelijker te maken om vrouwen te verleiden. Een vrouw versieren gaat beter als je zelfvertrouwen uitstraalt. Ben je van plan om een vrouw te verleiden, probeer dan deze methode eens.

Zoek niet eindeloos naar openingszinnen

Er wordt voortdurend aan jongens en mannen verteld dat openingszinnen de manier zijn om vrouwen te versieren. Ze horen voorbeelden van openingszinnen van vrienden, of ze horen goede openingszinnen op tv en in films en vroeg of laat probeert iedere man wel eens een vrouw te verleiden met één van deze openingszinnen. Soms met een goed resultaat maar meestal werken deze openingszinnen niet. Probeer in plaats van openingszinnen deze methode eens om vrouwen te verleiden.

1) Een vrouw versieren? Het belang van zelfvertrouwen

Je moet zelfvertrouwen hebben en dit ook uitstralen als je een vrouw benadert. Zelfvertrouwen is van essentieel belang als je een vrouw wilt versieren. Dit betekent namelijk dat je zeker bent van jezelf ook als je niet de meest aantrekkelijke man bent. Het laat zien dat je kracht hebt, karakter en dat je een mentaliteit hebt dat jij het kan. Dit zijn eigenschappen die vrouwen aantrekkelijk vinden bij een man.

Vergeet niet dat het ergste wat je kan overkomen is dat ze niet met jou wil praten. Een afwijzing is nooit plezierig maar het is nou ook geen onoverkomelijke ramp.

Zorg dat je haar in de ogen kijkt. De gemakkelijkste manier om te laten zien dat jij je niet gemakkelijk voelt is om haar niet aan te kijken. Zorg voor een open houding en voor een positieve uitstraling. Ga niet met jou armen over elkaar zitten want dit is een zeer defensieve houding. Dit geldt zeker ook als je met jou handen in de zakken zit. Je moet vrouwen verleiden met een glimlach. Als je een vrouw benadert met een glimlach dan is de kans groot dat ze ook terug glimlacht. Voorkom hakkelen en stotteren in deze gesprekken.

Wanneer je voelt dat je te gespannen bent, dan kan een alcoholisch drankje helpen. Dit is echter zeer persoonlijk en drink zeker niet teveel en zorg wel voor een frisse adem.

2) Een vrouw verleiden? Hoe moet je beginnen?

De eerste toenadering is vaak het grootste probleem als mannen vrouwen willen versieren. De beste manier is om op haar af te lopen, hallo te zeggen en jezelf voor te stellen. Het is een eenvoudige en simpele manier en tevens gemakkelijk te onthouden. Als je op deze manier een vrouw wilt verleiden dan moet je zorgen dat je vol zelfvertrouwen bent zodat je een zekere indruk maakt op de vrouw.

Veel mannen hebben hun twijfels over deze manier van benaderen van vrouwen en gaan weer over tot het gebruik van openingszinnen. Je zou nadat je jezelf kort hebt voorgesteld iets grappigs kunnen vertellen. Iedereen houdt van lachen. Het is wel erg belangrijk dat je dit alles met zelfvertrouwen blijft doen.

3) Vrouwen versieren door het gesprek voort te laten duren

Mensen houden ervan om over zichzelf te praten. Één manier om het gesprek op gang te houden na de introductie is om een aantal vragen over haar te stellen. Op deze manier kun je proberen om haar meer over zichzelf te laten vertellen. Zelfs in een kort gesprek is het mogelijk om één of meer van haar interesses te weten te komen. Als je eenmaal een interesse van haar hebt ontdekt, laat haar daar dan uitgebreid over praten.

Door dit te doen bereik je drie dingen, te weten:
  • Je komt wat meer over haar te weten.
  • Je toont interesse in haar. Vrouwen waarderen mannen enorm als ze interesse in haar tonen.
  • Je kunt inhaken op gemeenschappelijke interesses waardoor het gesprek gemakkelijk verder verloopt. Als er niet direct gemeenschappelijke interesses zijn, stel haar dan vragen om meer over haar interesses te weten te komen.

Praat in ieder geval niet teveel over jezelf. Natuurlijk wil je wat over jezelf delen met haar, maar laat niet het hele gesprek over jou gaan. Door teveel over jezelf te praten kun je de indruk wekken jezelf zeer belangrijk te vinden.

4) Vrouwen verleiden door ze aan het lachen te maken

Ik denk persoonlijk dat het altijd goed is om vrouwen aan het lachen te maken. Je moet niet bij haar gaan staan en de hele avond moppen gaan vertellen of flauwe, standaard grapjes gaan maken. Als de mogelijkheid zich voordoet om iets grappigs te zeggen op een natuurlijke manier dan zou ik hier zeker gebruik van maken.

Om te laten zien dat je met beide benen op de grond staat en dat je geen enorm ego hebt kun je een grap over jezelf vertellen. Hierdoor sluit je uit dat je haar beledigd en de kans is groot dat ze er om moet lachen. Zoals ik eerder al heb gezegd is het belangrijk dat je veel zelfvertrouwen hebt als je een vrouw wilt versieren. Ik wil je er wel voor waarschuwen dat je dit zelfvertrouwen wel onder controle moet houden. Je moet er wel voor zorgen dat je niet arrogant overkomt door teveel zelfvertrouwen.

Als je zover bent dat je deze vier stappen hebt doorlopen, dan is het gesprek al aardig op weg en vanaf dit punt kun je het gesprek verder sturen zoals jij dat wilt.

Veel succes.

Lees verder

© 2009 - 2017 Wubbo, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Verleiden - Waar let een vrouw op?Vrouwen zoeken door hun evolutionaire programmering naar mannen met bepaalde eigenschappen. Welke eigenschappen zijn dit…
Succesvol een vrouw versierenSuccesvol een vrouw versierenStel je eens een scenario voor als bijvoorbeeld in het park, een bruiloft of elk ander sociale gebeurtenis. Je staat in…
Versieren: geen casanova tips maar realistische aanwijzingenOm een vrouw of man te versieren hoef je geen casanova te zijn. Een gelikte aanpak zoals casanova’s die kennen, kan juis…
Versieren - Stimuleer haar emotiesOm een vrouw te versieren dien jij bepaalde emoties bij haar op te wekken die zij vervolgens aan jou kan koppelen. Dit h…
Valkuilen van het versierenMannen weten vaak niet goed hoe het in z'n werk gaat, de eerste omgang met die leuke vrouw. Gebruik je een openingszin,…

Reageer op het artikel "Vier tips om vrouwen te versieren"

Reacties

Sven, 18-03-2013 22:49 #6
Slecht artikel, het begin stuk over zelfvertrouwen klopt. Voor de rest zijn het wel goede tips maar je blijft 7 van de 10 keer in de friendzone. Iedereen die ik ken en goed in versieren is, onderneemt zijn stappen met kleine dingetjes zwaaien, hoi, als iemand achter je staat met haar rug duw je met je lichaam bijvoorbeeld naar achter en zeg je sorry. Als je iemand aan de haak hebt geslagen praat je eerst vriendschappelijk daarna dring je iets verder tot het doel haha.

Www Sexyvrouwenversieren Nl, 31-08-2011 18:15 #5
Petra, dat is ook een techniek die je kan toepassen maar je moet dan wel eerst een connectie hebben gemaakt met die vrouw voordat je haar kan "negeren"

Oscar Oliver, 20-03-2010 15:53 #4
Leuk artikel. Ik ben het inderdaad eens met je verhaal over openingszinnen.

Veel mannen proberen direct aantrekkingskracht op te wekken met hun openingszin. Maar de bedoeling van een openingszin in simpelweg het gesprek te beginnen.

Daarna moet je zo snel mogelijk aantrekkingskracht opbouwen, zoals haar direct ergens over plagen want hiermee laat je zien dat jij de prijs bent en dat zij voor jou moet werken.

Tenslotte houdt elke vrouw van een uitdaging…

Groet,
Oscar Oliver van "Vandaag Vrouwen Versieren"

Bianca, 03-03-2010 19:22 #3
Leuk artikel, maar als een man mij aan het lachen probeer te maken haak ik al af… sorry

Theo, 19-08-2009 19:28 #2
Ieder mens is een eenmalig en uniek wezen. Wees en blijf jezelf en gedraag je vooral niet anders dan je werkelijk bent. Toon vooral interesse in de ander en wees open en eerlijk. Indien vrouwen dan nog geen enkele interesse in je hebben zoals bij mij het geval is blijf dan lekker alleen en geniet van je eigen talenten die je gekregen hebt en sport en wandel en geniet van al het andere wat de natuur te bieden heeft.

Petra, 17-05-2009 15:56 #1
Er is slechts één echte effectieve manier om een vrouw te versieren en dat is; hou er totaal mee op om ze te willen versieren! Want dat is vaak een fundamentele houding van de vrouw! Net doen of ze jou niet interessant vind. En kijk eens wat dat voor uitwerking heeft op het gedrag van de man die blijft denken dat hij haar MOET versieren en zich hoofdbrekens maakt waarom zij zo onduidelijk doet?!

Infoteur: Wubbo
Gepubliceerd: 28-02-2009
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Dating
Special: Daten
Reacties: 6
Schrijf mee!