InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Dating > 10 tips om een meisje via Whatsapp te versieren

10 tips om een meisje via Whatsapp te versieren

De kunst van het versieren is in de laatste jaren erg veranderd. Hedendaags ontstaan veel relaties na het voeren van ellenlange gesprekken via het immens populaire Whatsapp. Echter is een ellenlang (leuk) gesprek voeren voor velen nog niet zo makkelijk. Wat is nou eigenlijk de truck van het versieren via Whatsapp?

Versieren met behulp van apps

Waar voorheen het versieren direct op de vrouw af verliep, wordt er vanaf de 20e eeuw vaak gebruik gemaakt van een tussenmedium. Facebook, Twitter en met name Whatsapp worden vaak gebruikt om te flirten en te versieren. Ook zijn er speciale apps (Tinder, grindr etc.) ontwikkeld om het veroveren van harten gemakkelijker te maken. Toch blijft dit veroveren in de praktijk nog niet zo simpel te zijn. Niet onregelmatig loopt een gesprek op Whatsapp spaak, en ook een bezoekje in de friendzone is een van de vele mogelijke valkuilen.

Verleiden via Whatsapp
Whatsapp blijkt nog steeds veruit het meest populaire medium te zijn onder de hartendieven. Dit komt doordat deze app op bijna elke telefoon wel te vinden is. De app werkt via je mobiele nummer. Hierdoor hoef je alleen het nummer van je beoogde liefde te bemachtigen, en het versieren kan beginnen.

Instinct
Ondanks de sterk geëmancipeerde samenleving, blijven veel vrouwen het erg leuk vinden om te worden versierd. Daarom zal het gros van de mannen toch echt de stoute schoenen aan moeten trekken en de eerste stap moeten nemen van het versieren. Er zal dus beroep op het mannelijke versier-instinct moeten worden gedaan. Treur niet; elke man heeft dit instinct. De een heeft alleen wat meer tijd en hulp nodig om dit instinct te vinden en te ontwikkelen.

10 tips voor het versieren van de liefde van je leven

De volgende 10 tips zullen je helpen om jouw droomprinses het hof te maken.

1. Voeg je crush toe op facebook, twitter of een andere social media (Als je het nummer van je oogappeltje nog niet bezit)
Zodra je de status van vriendschap binnen hebt kan de jacht naar het nummer geopend worden. Benader haar via een privébericht en vraag om haar nummer. Bedenk geen smoesjes om haar nummer te krijgen; dit werkt namelijk averechts. Daarnaast is het een aanrader om haar foto van haar te liken.

2. Begin op Whatsapp met een leuke opening
Wanneer je het nummer eenmaal bemachtigd hebt is het tijd voor het echte werk. Begin te praten met een verrassende opening. Hierdoor zul je meteen opvallen en jezelf in haar gedachten prenten.

3. Houd het gesprek gaande
De nachtmerrie bij iedere conversatie is het gebrek aan gespreksstof. Bedenk voordat je het gesprek begint een aantal onderwerpen waar je op kunt terugvallen. Hierdoor weet je zeker dat je nachtmerrie geen werkelijkheid wordt.

4. Praat niet te serieus over Whatsapp
Begin niet gelijk je levensverhaal te vertellen, maar praat lekker over wat koetjes en kalfjes. Wat plagen werkt vaak ook erg goed. De welbekende uitspraak: meisjes vragen kusjes vragen is dan ook niet vreemd. Dit blijkt in de praktijk namelijk vaak ook echt zo te werken.

5. Noem haar bij haar naam
Veel meisjes zijn erg gevoelig voor het horen van de eigen naam. Ze staan onmiddellijk op scherp bij het horen en zien van de eigen naam of een afleiding hiervan. Door haar naam iets te veranderen of door het verkleinwoord van de naam te gebruiken zul je al helemaal de aandacht trekken. Dit is dan ook een aanrader.

6. Antwoord niet te snel
Door niet te snel te antwoorden blijf je interessant voor haar. Wanneer je iedere keer direct antwoord nadat je een berichtje binnen hebt zul je nogal wanhopig en makkelijk overkomen. Dit is voor een hele hoop meisjes een afknapper. Speel dus vooral hard to get.

7. Toon zelfvertrouwen
Door zelfvertrouwen te tonen naar haar zul je snel als aantrekkelijk worden beschouwd. Let wel op dat als je haar in het echt spreekt je dit zelfvertrouwen ook zult moeten tonen. Dit wordt echter vaak vergeten.

8. Blijf mysterieus
Vertel niet in een keer alles over jezelf aan haar. Hierdoor zul je haar keer op keer verrassen. En wie houdt er nou niet van verrassingen?

9. Blijf uit de friendzone
Dit punt blijft voor velen een lastige. Maar wanneer je de voorgaande punten gebruikt, zal de kans op het belanden in de friendzone zeer gering worden. Punt 8 is hierbij een zeer belangrijke. Waar vrienden alles van je weten, zul je hiervoor uit moeten kijken bij het versieren van een meisje. Blijf haar iedere keer opnieuw verbazen.

10. Wees direct en eerlijk
Als laatste, maar geen minder belangrijk punt zul je direct en eerlijk moeten zijn naar haar. Twijfel vooral niet als je met haar wilt afspreken en vraag dit dan ook. Het is wel belangrijk dat je van tevoren nadenkt over wat je wilt gaan doen tijdens de date; anders kan het erg ongemakkelijk worden.

Vergeet niet dat het vrouwelijk geslacht anders in elkaar zit dan de mannelijke variant. Waar voor veel mannen het uiterlijk erg belangrijk is, zullen veel meisjes sneller voor het innerlijk gaan.
Ook is natuurlijk niet ieder meisje hetzelfde. Deze tips zijn een indicatie van wat veel meisjes waarderen bij het versierd worden. Zodra je in gesprek geraakt met het meisje van je dromen is het vaak aan jezelf of je de kans benut of niet. De tips zullen je helpen om het desbetreffende meisje te versieren.
© 2015 - 2017 Hankm, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Wat is WhatsApp?Wat is WhatsApp?Op veel smartphones wordt tegenwoordig de app ‘WhatsApp’ geïnstalleerd. Dit is een vrij nieuw maar erg gemakkelijk progr…
Wat is WhatsApp?Wat is WhatsApp?WhatsApp is een programma (of eigenlijk een applicatie, afgekort als app) voor smartphones. Whatsapp stelt de gebruikers…
Hoe installeer je Whatsapp en wat kun je ermee?Hoe installeer je Whatsapp en wat kun je ermee?Inmiddels maken zoveel mensen gebruik van deze applicatie dat er bijna vanuit wordt gegaan dat je iemand ook kan ‘’‘What…
Downloaden en gebruiken van WhatsApp op uw smartphoneDownloaden en gebruiken van WhatsApp op uw smartphoneWhatsApp is een mobile messaging software/applicatie voor uw smartphone. Dit stukje software is voor bijna alle huidige…
Alternatieven voor WhatsApp op AndroidAlternatieven voor WhatsApp op AndroidWhatsApp is de laatste jaren uitgegroeid tot een enorm populaire messaging applicatie voor smartphones. Met WhatsApp kun…

Reageer op het artikel "10 tips om een meisje via Whatsapp te versieren"

Infoteur: Hankm
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Dating
Schrijf mee!