InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Diversen > De Nationale Tijdschriftenbon

De Nationale Tijdschriftenbon

De nationale tijdschriftenbon is een kaart met een bepaald tegoed voor een tijdschriftenabonnement naar keuze. Op dit moment worden er meer dan 350 titels aangeboden en zijn de tijdschriftenbonnen in vele verschillende tegoeden verkrijgbaar. De bon is te verkrijgen voor particulieren, maar ook voor bedrijven.

Bestellen

De nationale tijdschriftenbon is te bestellen op de site van de nationale tijdschriftenbon en soms zijn de bonnen ook te verkrijgen in bepaalde winkels (dit hangt onder andere af van lopende acties in de desbetreffende winkels). De bonnen zijn te bestellen in verschillende prijsklassen. De bedragen luiden als volgt: 10 euro, 15 euro, 20 euro, 25 euro, 35 euro, 50 euro, 75 euro en zelfs 100 euro. Naast deze bedragen, kunt u op de site ook zelf een bedrag kiezen!

De bonnen kunnen op twee manieren worden ontvangen, per post of direct uitprinten. Wanneer u per post besteld en dit op werkdagen voor 12:00 uur doet, krijgt u de bon de volgende dag toegestuurd. Kiest u voor direct printen? Dan ontvangt u een e-mail met daarin de nationale tijdschriftenbon. U kunt de bon nu direct printen en dus ook direct gebruiken! Als u voor bezorging per post hebt gekozen, krijgt u een standaard kadoverpakking gratis bij de bon geleverd. Tegen een betaling van 1 euro kunt u ook kiezen voor een andere verpakking: gefeliciteerd of bedankt.

Gebruiken

Op de site van de nationale tijdschriftenbon kunt u gelijk uw bon actief maken. Hier kunt u namelijk uw persoonlijke code (vermeld op de bon) invoeren en direct een tijdschriftenabonnement bestellen. Bij het bestellen kunt u kiezen uit 350 verschillende abonnementen welke allemaal zijn onderverdeeld in verschillende rubrieken. Zo heeft u bijvoorbeeld Gezondheidsbladen, Dagbladen, Roddelbladen en Lifestyle bladen. Ook is er een onderscheid gemaakt tussen mannen en vrouwen bladen.

U kiest nu één van de rubrieken uit welke u interesseren en vervolgens krijgt u de mogelijkheden op een rij uit een gezet op alfabetische volgorde. Zo kunt u gericht zoeken en het juiste abonnementen uitkiezen. U ziet bij elk abonnement een foto van het tijdschrift of dagblad met daarnaast een omschrijving van het desbetreffende blad. Daarnaast is er een optie om meer te lezen over het tijdschrift. Onder de foto vindt u de prijs van het tijdschrift en het aantal nummers die u krijgt voor dit bedrag. Bent u geïnteresseerd in een tijdschrift en heeft u genoeg tegoed voor een abonnement? Klik dan op bestellen, dan komt het abonnement in uw winkelmandje terecht. Heeft u dan nog tegoed over? Kijk dan of u voor het overige tegoed nog een abonnement kunt bestellen, deze kunt u dan ook weer in uw winkelmandje plaatsen. Klik nu op bestellen en vul uw gegevens in.

Extra

Wanneer er na een bestelling een rest tegoed overblijft, kunt u dit bedrag later nog weer gebruiken, dit bedrag blijft gewoon bestaan. Bestelt u echter een abonnement welke meer kost dan uw tegoed is, dan kunt u gemakkelijk op de site bijbetalen door een éénmalige machtiging of een betaling met iDeal. De bonnen zijn onbeperkt geldig en kunnen dus altijd worden ingewisseld. Dit geldt echter alleen voor bonnen die via de site zijn besteld, heeft u een bon verkregen door middel van een actie, dan kan het zijn dat de geldigheid niet onbeperkt is! Daarnaast is het van belang te weten dat u de bon niet meer terug kunt sturen als u deze eenmaal hebt verkregen. Wanneer u de bon kado wilt geven via de post, kunt u een persoonlijke boodschap toevoegen op de site. Dit doet u door de bon op een ander adres te laten bezorgen dan uw woonadres.

Meest gekozen tijdschriften

  • Quest
  • Linda
  • Veronica Magazine
  • Reizen Magazine
  • Elsevier
© 2010 - 2019 Maria_louise91, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • De Nationale Tijdschriftenbon

Reageer op het artikel "De Nationale Tijdschriftenbon"

Infoteur: Maria_louise91
Gepubliceerd: 01-11-2010
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!