InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Diversen > Het 'wow' effect: Tips voor uw uitstraling

Het 'wow' effect: Tips voor uw uitstraling

Sommige vrouwen hebben het gewoon. Zij zijn van top tot teen sexy. Met deze tips bent u, ook in de winter, onweerstaanbaar en laat u de mannenharten smelten.

De benen

Een minirok is al een goed begin om de benen echt sexy te laten werken. Alleen dan, als u in absolute topvorm bent. De beste sexy makers:
  • Sport Benen moeten niet spierloos zijn, kleine contouren zijn beter. Probeert u eens Pilates, zwemmen of jogging.
  • Verzorging Ook de leukste benen stralen geen clamour uit als ze niet verzorgt worden. Wie de benen wil laten zien, dient ze altijd in te smeren met olie of crème.
  • Bruin Benen hebben een licht tintje nodig. Er zijn speciale zelfbruiningscrèmes, die na een bepaalde tijd ervoor zorgen dat uw benen een bruine tint krijgen. Dit is gezonder dan de zonnebank.
  • Houding Zijn de benen mooi? Dan ontbreekt alleen nog de houding. Druk de knie niet helemaal door en zet het ene been beschaafd voor het andere.

Hoge hakken zijn leuke sexy makers

Hoge hakken staan op nummer 1 als het om sexy schoenen gaat. De redenen:
  • Hoge hakken werken strekkend. Spieren en schoenen zijn aangespannen, dit geeft contour.
  • Hoge hakken geven een rechte houding. Men straalt meer zelfbewustzijn uit.
  • Pumps bevorderen kleine stapjes. Hierdoor swingen de heupen sterker, wat vrouwelijker werkt.

De voeten

Het maakt niet uit of u pumps of hakloze schoenen draagt, sexy schoen stralen alleen met sexy voeten. Wat hebben onze voeten nodig?
  • Gladde huid Kapotte en gescheurde plekken op de voeten zijn taboe. Neem regelmatig een voetenbad, waardoor de huid zacht wordt. Of nog beter: Masseer de voeten minimaal 1 keer per week met een crème in tegen droge huid.
  • Nagellak In de zomer zijn nagels zonder nagellak in flipflops toegestaan. Sexy zijn de voeten alleen als ze een glanzend laagje hebben, of een rode.

Haren

Zijn vrouwen verliefd, hebben ze verdriet of willen ze een nieuwe start in hun leven, gaan ze naar de kapper. Let op het volgende:
  • Twee op de drie mannen vinden lange manen sexy.
  • Bewegend haar werkt aantrekkelijker. Dus: Gooi af en toe het haar over de schouder. Met plukjes haar spelen is goed, om de vinger draaien is voor kleine meisjes.
  • Wie mooie haren wil, moet in de juiste haarverzorging investeren. Geurende shampoo voor glanzend haar, een spoeling en een haarkuur per week behoren tot de basis.

Een lekker kontje

Het achterste is een sleutel tot de sexy factor. Deze tips helpen voor een lekker kontje:
  • Als u niet gezegend bent met een Braziliaans achterste, kunt u een kleine manoeuvre gebruiken: een spijkerbroek met diepe achterzakken. Deze zorgen voor een Zuid-Amerikaanse ronding.
  • Straf uw achterste: Tegen cellulitis en striemen helpt een cellulitiskuur.

Altijd lachen

Werkt een chagrijn aantrekkend? Lachen dus. Maar, een stralende lach gaat alleen met stralende tanden. Dus: Op naar de tandhygiënist of, als het nodig is, onderga een professionele bleking.
Kleine tip: lipgloss. U laat daarbij zien dat u zich goed voelt. Een lach daarbij: Sexy!

Diepe inkijk wagen

Last but not least: het decolleté. Het wapen van elke vrouw. Ook als de vrouw geen borstenwonder is. Enkele tips:
  • Schaduwen Een beetje rouge of bronzing poeder tussen de borsten vergroot hen optisch.
  • Dagelijks koud water doorbloedt de borsten en maakt ze strakker.
  • Draag een corsage De borsten worden opgepusht en door de ontbrekende bandjes halen niet de aandacht van de decolleté weg.

Succes!
Gerelateerde artikelen
Oefeningen die helpen bij vochtophoping in de benenOefeningen die helpen bij vochtophoping in de benenVeel mensen hebben last van opgezette benen, met meestal ook gezwollen voeten en enkels. Vooral met warm weer zwellen de…
Alles over nagellakAlles over nagellakEen leven zonder nagellak, bestaat dat nog? Tegenwoordig heeft bijna iedereen nagellak op, je kunt het zo gek niet beden…
Voeten en hoge hakkenVoeten en hoge hakkenEigenlijk is voeten en hoge hakken geen goede combinatie. Dat is niets nieuws en toch lappen we het nogal eens aan de la…
Verzorg je eigen tempel, onderhoud van het lichaamVerzorg je eigen tempel, onderhoud van het lichaamDe ene neemt er een gehele vakantie voor en de ander past het in een weekend, maar af en toe is het goed wat tijd aan je…

Reageer op het artikel "Het 'wow' effect: Tips voor uw uitstraling"

Infoteur: Jootje
Gepubliceerd: 29-11-2007
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!