InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Dating > Casanova bootcamp: Do's en don'ts bij benaderen in nachtclub

Casanova bootcamp: Do's en don'ts bij benaderen in nachtclub

Casanova bootcamp: Do's en don'ts bij benaderen in nachtclub Vrouwen versieren in een bar of nachtclub is niet eenvoudig, vaak is de eerste stap het moeilijkst. In dit artikel worden enkele fouten besproken bij het benaderen van vrouwen. Daarnaast worden tips gegeven om succesvol een vrouw te benaderen, om vervolgens over te gaan naar fase twee: gespreksvoering.

Fout 1: Met teveel mannen op stap gaan

Een grote groep mannen is intimiderend voor een vrouw. Vergelijk het met een groep wolven die een schaap aan uitzoeken. Beter kunt u met maximaal 1 man de clubscene te betreden, zo zullen vrouwen zich meer op hun gemak voelen en misschien zelf contact initiëren. Zorg daarnaast voor een eigen vervoersmiddel zodat het in latere fasen geen probleem wordt om uw doelwit naar huis of andere locatie te brengen. Zorg er ook voor dat diegene met wie u op stap gaat interessant is en waarde toevoegt aan het duo, anders loopt u het risico dat uw eigen succes hieronder zal lijden.

Fout 2: Blijven staan

Vaak staan mannen in het midden van de dansvloer rond te kijken op zoek naar geschikte vrouwen. Doe dit niet, het ziet er wanhopig uit, is niet charmant en het verlaagd uw eigen waarde. Het is beter om aan de rand van de dansvloer te gaan staan en niet teveel te staren. Ook is het mogelijk regelmatig van plaats te wisselen.

Fout 3: Meerdere malen naar dezelfde vrouw kijken

Door meerdere malen langdurig naar een doelwit te kijken wekt u een onzekere impressie. De vrouw in kwestie zal vaak een ''wat kijkt die engerd lang naar mij'' gevoel krijgen in plaats van geïnteresseerd te zijn. Probeer de drie seconde regel aan te houden, dit betekent: kijk niet langer dan drie seconde naar uw doelwit zonder actie te ondernemen.

Fout 4: Te snel lichaamscontact maken

Wanneer u contact met uw doelwit initieert raak haar dan nog niet aan. Doe dit pas nadat het eerste contact gelegd is en u signalen hebt gekregen dat er wederzijdse interesse is, begin daarna met fysiek contact. Doe dit altijd opbouwend, begin met een kleine aanraking van de hand en bouw dit langzaam op.

Fout 5: Achterna zitten van uw doelwit

Loop niet als een kip zonder kop achter 1 vrouw aan. Als u aan het dansen bent met een vrouw en ze loopt weg, ga er dan niet achter maar blijf neutraal, blijf dansen en maak eventueel contact met een nieuw doelwit. Vrouwen proberen vaak mannen jaloers te maken door met een ander te dansen, ga hier niet op in; denk eraan, jij bent de prijs, vrouwen komen uiteindelijk wel weer terug.

Fout 6: Drankjes halen voor vrouwen

In eerste instantie is het slim om geen drankjes te halen voor uw doelwit. Dit benadrukt namelijk dat zij de prijs is en niet u. Daarnaast wekt het de indruk dat u niet goed genoeg bent voor haar en dus maar een drankje koopt. Mocht het contact al gelegd zijn en u al meerdere duidelijke signalen van interesse hebt ontvangen dan is het aanvaardbaar om een drankje te halen.

Fout 7: Het niet oppakken van hints

Sommige vrouwen zullen weg bewegen of stoppen met dansen zodra u ze benadert. Ze kunnen ook op andere manieren kenbaar maken dat ze niet geïnteresseerd is. Dit is normaal en geen probleem, u kunt niet succesvol zijn bij alle vrouwen en mislukkingen zijn gewoon ''part of the game''.

Fout 8: Benaderen van probleemgevallen

Bij het selecteren van u doelwit let dan goed op en maak een afweging of het succesvol zou kunnen zijn. Vrouwen die interesse tonen in een andere man zijn over het algemeen een stuk lastiger en kunnen dus het beste vermeden worden. Een ander voorbeeld: vrouwen die arrogant overkomen of vrouwen die links en rechts mannen afwijzen kunnen beter met rust gelaten worden.

Fout 9: Voorover leunen

Ongeacht hoe luid de muziek is in de bar of club waar u zich bevind, ga niet te ver voorover leunen. Uw rug moet altijd recht staan, dit straalt zelfvertrouwen uit. Als uw doelwit wil praten, scherm dan met u hand haar oor deels af en leun lichtjes naar haar toe.

Fout 9: Benader geen doelwit die met haar rug naar u toe staat

Er zijn een aantal nadelen bij het benaderen van achteren op de dansvloer. Mocht u afgewezen worden dan ziet dit er slecht uit en verlaagd dit u waarde voor andere potentiële doelwitten. Daarnaast moet uw doelwit eerst omkijken wie haar benadert, wat minder vertrouwd overkomt.

Fout 10: Dans niet te veel

Wees geen overactieve danser, zelfs niet als u ook daadwerkelijk kan dansen.

Fout 11: Wordt niet te dronken

Dronken mannen zijn over het algemeen niet charmant. U verliest u ''game'' , zelfbeheersing en spraakvermogen. Het is verstandig om weinig of niet te drinken. Het enige doel van een kleine hoeveelheid drinken is wat losser worden en wat meer zelfvertrouwen krijgen.
Gerelateerde artikelen
Versieren: geen casanova tips maar realistische aanwijzingenOm een vrouw of man te versieren hoef je geen casanova te zijn. Een gelikte aanpak zoals casanova’s die kennen, kan juis…
Bootcamp: Sporten in de natuurBootcamp: Sporten in de natuurBootcamp: steeds vaker hoor je ervan of lees je erover. Het is een sportmethodiek die in de Verenigde Staten is ontstaan…
Vier tips om vrouwen te versierenVier tips om vrouwen te versierenVrouwen versieren is voor veel mannen een probleem. Hier lees je enkele tips om het gemakkelijker te maken om vrouwen te…
Uitgaansgelegenheden voor jongeren in El Arenal, MallorcaMallorca is een prachtig Spaans eiland ten Oosten van het vaste land. Het eiland, met name El Arenal, wordt veel bezocht…
Club Brugge vs Anderlecht, onderlinge duels sinds 2004Club Brugge vs Anderlecht, onderlinge duels sinds 2004Club Brugge - Anderlecht is al decennia lang dé klassieker in het Belgische voetbal tussen de twee Belgische ploegen met…

Reageer op het artikel "Casanova bootcamp: Do's en don'ts bij benaderen in nachtclub"

Reactie

Jansen, 11-10-2012 10:35 #1
Super goed programma voor mannen die heel erg onzeker zijn in het aangaan van een relatie. Iedere man kan zijn droomvrouw vinden, alleen moeten zij er wel open voor staan.

Infoteur: Baasb
Gepubliceerd: 15-09-2012
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Dating
Reacties: 1
Schrijf mee!