InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Diversen > Birkenstock slippers online kopen Waar moet je opletten?

Birkenstock slippers online kopen Waar moet je opletten?

Birkenstock slippers en schoenen geven veel steun aan je voeten door hun speciale voetenbed. Deze slippers zijn dus goed voor je voeten en lopen ook heerlijk. Vroeger was Birkenstock niet echt in de mode. Deze slippers werden toen vooral door oudere mensen gebruikt. De laatste jaren zijn Birkenstock slippers wel heel populair geworden.

Vele kleuren, hippe modellen

De Birkenstock slippers hebben een nieuw jasje gekregen. Ze zijn nu in vele kleuren verkrijgbaar en je kan kiezen tussen een assortiment van hippe modellen. Het voetenbed geeft nog steeds veel steun aan de voeten waardoor er een harmonie is ontstaan tussen modieus en gezond. Het is vrij gemakkelijk om Birkenstock slippers online te kopen. Er zijn een aantal dingen waar je op moet letten.

Birkenstock slippers zijn gezondheidsslippers

Birkenstock slippers worden als gezondheidsslippers beschouwd. Dat komt doordat deze slippers een speciale voetenbed hebben die van kurk is gemaakt. Dit merk bestaat al jaren. Wanneer je deze slippers hebt, voel je niet eens dat je slippers aan hebt. Het voetenbed past zich aan aan de vorm van je voeten. Daardoor lopen ze heel comfortabel. De fabrikant heeft ook nagedacht over de bovenkant. Deze is van leer gemaakt, waardoor Birkenstock slippers voor lange tijd mooi blijven. Deze slippers waren een paar jaren geleden helemaal niet zo populair. Mensen zagen ze namelijk als slippers voor oude mensen en voor mensen die makkelijke schoenen willen dragen. Tegenwoordig wil iedereen de Birkenstock slippers dragen. De meeste vrouwen hebben wel een paar in hun bezit en ook mannen dragen ze graag. Er is ook een collectie speciaal voor kinderen.

Diverse modellen Birkenstick slippers en schoenen

Het teenslippermodel is het populairste model. Er is een ruime keuze, aangezien er veel verschillende kleuren zijn van dit model. Daarnaast zijn er ook nog andere modellen zoals sandalen, klompen, schoenen en gewone slippers. De Birkenstock modellen zijn allemaal vernoemd naar een stad. Enkele populaire modellen zijn: Molino, Yara, Mayari, Medina en Gizeh.

Birkenstock online

Online slippers kopen is makkelijker dan schoenen online kopen omdat de slippers eerder goed zitten. Je kan met een bandje de slipper smaller of breder maken. De Birkenstock slipper kan op die manier niet van je voeten glijden. Bij het kopen van gewone schoenen moet je afwachten om te weten of ze wel lekker lopen. Wanneer je Birkenstock slippers koopt kan je er zeker van zijn dat dat zo is. Om de slippers online te kopen moet je je maat schoenen weten. Birkenstock slippers vallen normaal niet kleiner of groter dan de schoenmaat. Je moet vervolgens kiezen tussen de verschillende kleuren en modellen die worden aangeboden. Door voor een neutrale kleur te kiezen kan je je slippers bij de meeste outfits gebruiken. Maar er zijn veel mensen die de opvallende kleuren ook leuk vinden. Een paar Birkenstock slippers kost ongeveer 50 euro, maar de prijs kan per winkel verschillen.

Namaak Birkenstock

Je moet bij het kopen wel goed opletten of het wel om echte Birkenstocks gaat. De Birkenstock slippers worden namelijk door bepaalde fabrikanten nagemaakt en voor een lagere prijs verkocht. Deze slippers hebben echter een lagere kwaliteit vergeleken met de echte Birkenstock slipper.
© 2013 - 2017 Hyperinfoteur, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Het succes van BirkenstocksBirkenstock sandalen en teenslippers, nu helemaal hot onder het jonge publiek! Momenteel in de winkels niet aan te slepe…
Online schoenen kopen; de beste websites op een rij!Online schoenen kopen; de beste websites op een rij!Een stel nieuwe pumps, ballerina's, laarzen of instappers kun je tegenwoordig eenvoudig en snel online kopen. Ze worden…
Sale bij Zalando: datum begin uitverkoopSale bij Zalando: datum begin uitverkoopDe webwinkel Zalando bestaat pas enkele jaren maar is nu al enorm populair. Vooral de zomersale en de wintersale zijn en…
Een stekende pijn onder de bal van de voet bij elke stapEen stekende pijn onder de bal van de voet bij elke stapHet komt meestal zomaar ineens: bij elke stap krijgt u een scherpe pijnscheut onder de bal van een voet. U weet niet waa…
Geld verdienen met online handelen in aandelenGeld verdienen met online handelen in aandelenGeld verdienen met online handelen in aandelen kan iedereen leren. Online aandelen kopen en aandelen verkopen is leuk en…

Reageer op het artikel "Birkenstock slippers online kopen Waar moet je opletten?"

Reacties

Klara, 19-07-2013 23:24 #2
Ik heb vier jaar geleden een paar Birkenstocks gekocht voor 80 euro, nu een paar voor 40 euro maar het verschil is goed te merken, jammer want ik zou ze nu niet meer kopen omdat ze het voetbed hebben veranderd, jammer je hebt nu minder steun aan de slippers, ik merkt ook dat het voetbed harder is, niet prettig dus. Ik wilde er nog even bij zetten dat ik de Birckenstocks bij een goede schoenenwinkel heb gekocht. De naam van de schoenenwinkel is Albert Nolten.

Klara, 19-07-2013 23:22 #1
Ik heb vier jaar geleden een paar Birkenstocks gekocht voor 80 euro, nu een paar voor 40 euro maar het verschil is goed te merken, jammer want ik zou ze nu niet meer kopen omdat ze het voetbed hebben veranderd, jammer je hebt nu minder steun aan de slippers, ik merkt ook dat het voetbed harder is, niet prettig dus.

Infoteur: Hyperinfoteur
Gepubliceerd: 07-01-2013
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Diversen
Reacties: 2
Schrijf mee!