InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Politiek > Angst creëren als overheidstaak
mijn kijk op

Angst creëren als overheidstaak

De overheid grossiert in berichten over het verijdelen van aanslagen. Wie een rondje maakt langs reactiepagina´s op internet zal moeten concluderen dat het gros van de bevolking de overheid niet gelooft. Volgens onderzoek van de overheid gelooft 50% van de burgers de overheid niet. Mensen denken dat er allerlei andere redenen zijn voor de overheid om mensen op te pakken.

Inhoud:

Aanslag zonder explosieven?

Kranten koppen regelmatig dat er een aanslag is verijdeld. Vaak is dat suggestief nieuws. Men heeft gewoon een stel mensen, meestal buitenlanders opgepakt. Voordat kan worden gesteld dat een aanslag is verijdeld moet er eerst onderzoek plaats vinden. Een aanslag vindt plaats met middelen zoals explosieven. Wanneer deze niet worden aangetroffen dan kan justitie niets bewijzen omtrent een aanslag. Het kan ook zijn dat een vriendengroep ergens bijeen komt. Via de mail stelt men elkaar op de hoogte van de ontmoetingsplek. Zulke zaken worden heden ten dage gecontroleerd. Wanneer de AIVD denkt dat mensen in code-taal een emailbericht schrijven mogen mensen worden opgepakt wegens terroristische verdenkingen. Dat wil helemaal niet zeggen dat de verdenkingen terecht waren. In het verleden zijn er in Nederland nog nooit aanslagen gepleegd na 2001. Achteraf gezien is er ook nog nooit een aanslag verijdeld. Mensen zijn wel verdacht van het plannen van terroristische aanslagen. Dat wordt in kranten breed uitgemeten en zorgt voor onnodige angst bij mensen.

Angst creëren als politiek instrument

Het creëren van angst heeft een politiek doel. Doordat 50% van de Nederlanders gelooft dat er terrorisme is in Nederland, ook al heeft er nog nooit een terroristische actie plaats gevonden, schept men de illusie dat er harde maatregelen nodig zijn. Een voorbeeld van een harde maatregel is de inzet van militairen. Op dit moment zou men in Nederland vreemd opkijken als er militairen in het straatbeeld rond lopen. Wanneer mensen echter bang genoeg zijn dan accepteert men de aanwezigheid van deze beroepsgroep. Militairen in het straatbeeld waren in de UK en VS enige jaren terug ongebruikelijk. Tegenwoordig hebben de plaatselijke overheden aldaar genoeg angst geschapen zodat het net lijkt dat ze met een geldige reden in de straat lopen. Enkele voorbeelden van harde, vergaande anti-terreur maatregelen die in Nederland gelden zijn: de overheidswens voor een vingerafdrukdatabank, de invoering van de nationale politie en de wens tot internetcensuur. Al deze wensen zijn niet in staat terreurdaden te voorkomen. Men beperkt de vrijheid van burgers. 50 Procent van de Nederlanders schreeuwt om anti-terreur maatregelen maar in feite ontnemen ze zichzelf vrijheid. Ze dragen hun zelf-autoriteit over aan de overheid die de vrijheid van burgers afpakt. De overheid heeft eerst een probleem in de hoofden van mensen gecreëerd. De mensen schreeuwen om een oplossing. Dan komt de overheid met een oplossing waardoor de overheid steeds machtiger wordt. Recente voorbeelden van het ontnemen van vrijheden zijn: de invoering van de OV-chipkaart, het ophogen van de pensioenleeftijd, het duurder maken van studeren, de 100 miljard euro co2-belasting en de invoering van de euro. De euro bindt rijke landen aan arme landen en maakt ze afhankelijk van financiële wanprestaties in landen rond de Middellandse Zee. Deze landen maken misbruik van de strukturele subsidie die rijke landen geven aan arme landen. De euro is een vorm van ontwikkelingssamenwerking aan achtergebleven Europese landen zoals Portugal, Griekenland, Ierland en Italië.

Waarom houdt de overheid de terreurleugen vol?

De Nederlandse overheid is ondergeschikt aan de Europese overheid. De Europese overheid wordt gestuurd door de Bilderberggroep. Dat is een groep bankdirecteurs, multinational-directeurs, presidenten, leden van vorstenhuizen en ministers uit heel de wereld die elk jaar bijeen komen om de gezamenlijke strategie voor de wereldpolitiek te bekonkelen. Er wordt geen persconferentie gegeven terwijl het 100% zeker is dat deze vergaderingen cruciaal en essentieel zijn voor de vorming van het beleid van overheden. Nederland kent elk jaar een paar afgezanten in de Bilderberggroep die overigens zo heet omdat de eerste conferentie in Oosterbeek, Nederland is gehouden. Prins Bernhard heeft de groep opgericht. De mensen die hier samen komen voeren een gezamenlijke internationale politiek waarbij de nadruk ligt op de vraag: hoe zorgen we dat de bevolking alles slikt? De meest effectieve methode om de bevolking te manipuleren is het creëren van een probleem, zo blijkt uit de wereldgeschiedenis.

Pearl Harbour was Pentagon-idee

Van de geschiedenis kun je leren, zo luidt een gezegde. Het belangrijkste feit uit de geschiedenis is dat overheden op structurele basis valse vlag-operaties uitvoeren. Pearl Harbour is gepland door werknemers van het Pentagon die de anti-oorlog houding van het Amerikaanse volk wilden omturnen. Dat is gelukt want na deze door Amerikanen zelf opgezette aanslag melden veel Amerikanen zich vrijwillig bij het leger. Nu is na het publiceren van allerlei overheidsdocumenten het 100% zeker dat Pearl Harbour een valse vlagoperatie was die door het Amerikaanse leger is voorbereid. Zo zijn er talloze valse vlagoperaties. De Vietnam-oorlog is begonnen met een grote krantenkop waarin stond dat een Amerikaans schip tot zinken was gebracht. Het bleek een leugen; het schip had nooit bestaan. 11 September is een valse vlagoperatie. Iedereen herinnert zich de melding van een juichende groepje Israëlische explosievenexperts die ervaring hadden in het gecontroleerd neerhalen van wolkenkrabbers. Deze mensen zijn niet verhoord door de Amerikaanse justitie maar veilig naar Israël gebracht. In de dagen na 11 september dat men niet mocht vliegen zijn alle familieleden vam Osama Bin Laden naar Saoedi-Arabië gebracht. Zulke feiten zijn aanwijzingen dat de VS met 11 september een zoveelste valse vlagoperatie heeft uitgevoerd. Een ander woord hiervoor is indicatief bewijs, wat in Duitsland een juridische term is. Bedoeld feit wijst naar de overheid als boosdoener.

Valse vlaggen

Een valse vlag-operatie is een militaire actie ondernomen door een andere groep mensen dan alom wordt aangenomen. Meestal is het een regeringsoperatie die wordt toegeschreven aan een andere club mensen. Valse vlagoperaties worden uitgevoerd aan het begin van oorlogen, zoals het Tonkin-incident bij het begin van de Vietnam-oorlog, Pearl Harbour om de VS in een oorlog te betrekken, de moord op Franz Ferdinand die de eerste wereldoorlog deed ontketenen; ze zijn allen ontmaskerd als valse vlag-operaties. Op 11 september is de oorlog tegen terreur begonnen. Onder het mom van deze oorlog voeren zijn er talloze vrijheidsbeperkende maatregelen doorgevoerd in alle landen van de wereld. Het ultieme doel wat daarmee bereikt wordt is dat de leden van de Bilderberggroep hun tentakels langzaam verder uitspreiden over de aarde. Intellectuelen uit alle landen zien een tendens naar de omvorming van de vrije democratie tot een controlestaat. De overheid wil elke beweging van de burger kunnen monitoren terwijl het onduidelijk is voor de burger hoe de overheden precies werken. Geheime diensten, ondoorzichtelijke Europese beleidsstructuren, besloten ministeriële vergaderingen, achterkamertjespolitiek en regentisme hebben de democratie gedegenereerd tot een aristocratisch instituut. Geheime diensten infiltreren pas opgerichte politieke partijen om oude structuren te handhaven. De schijndemocratie wordt als in een toneelspel op de planken gebracht in vrijblijvende discussieprogramma´s op televisie. In de tweede kamer maakt men onderling grapjes over ernstige zaken en houdt men de illusie hoog dat er meningsverschillen zijn. Het achterhaalde onderscheid tussen linkse en rechtse politiek wordt steeds herbelevendigd om de kiezer verder te begoochelen met verschillen tussen partijen. De politiek is vooral erg goed in het maskeren van eigen onkunde om een land te besturen.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Vlag van AlbaniëVlag van AlbaniëEen dubbelkoppige adelaar. Een rood vlak. Dit is waaruit de vlag van Albanië bestaat. Het is een vlag die je niet zo vaa…
Vlag van TsjechiëVlag van TsjechiëBijna iedereen heeft de Tsjechische vlag weleens gezien. Hij bestaat uit twee banen met aan de mastkant een driehoek die…
De Belgische vlagDe Belgische vlagDe kleuren van de Belgische vlag werden voor het eerst gebruikt toen in 1790 de Verenigde Belgische Staten werden uitger…
Nederlandse vlaginstructiesNederlandse vlaginstructiesIndien je de vlag van Nederland wilt gebruiken moet u voldoen aan vlaginstructies welke geldt voor rijk, provincie en ge…
De Amerikaanse vlag: symbool van AmerikaDe Amerikaanse vlag: symbool van AmerikaDe nationale vlag van de Verenigde Staten heeft dertien rode en witte strepen. In de linker bovenhoek staat een blauwe r…
Bronnen en referenties
  • http://www.philipbrennan.net/2010/12/06/a-brief-history-of-false-flags/
  • http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/archief/article/detail/1001327/2010/04/24/In-wantrouwen-gevangen.dhtml
  • http://darkstar888.blogspot.com/2009/06/history-of-american-false-flag.html
  • http://fonzibrain.wordpress.com/2010/09/13/terrorisme-la-menace-n%E2%80%99a-jamais-ete-aussi-grande-lol-bientot-un-false-flag-en-france/

Reageer op het artikel "Angst creëren als overheidstaak"

Reacties

Julius999, 19-11-2015 03:22 #2
Wat bedoelt u precies met de uitspraak dat er niet met mensen van doen is? Reactie infoteur, 10-02-2016
Ja dat is een goede vraag. Eigenlijk kan ik dat zo niet uitleggen. Het heeft te maken met een spirituele kijk op de werkelijkheid. Daar zou ik een heel boek voor nodig moeten hebben om het uit te leggen.

Paul, 13-09-2011 19:50 #1
Het verhaal komt nauw overeen met de verklaringen van de ex-JezuÏet Alberto Rivera. Ik moet erop wijzen dat de Bilderbergers, de Trilaterale Commissie en de CFR allemaal op hun beurt weer ondergeschikt zijn aan de Jezuïeten. De Jezuïeten van lage rangen weten helemaal niks. Ook de vrijmetselaars van lage rang niet. Alleen de Jezuïeten en de vrijmetselaars van zeer hoge rang weten wel, Ik heb trouwens een brief van een anonieme vrijmetselaar. De brief is authentiek. De brief was eerst gepost in de SP website en later had ik bij toeval deze brief gedownloaded. Ik weet erg veel en herken jouw verhaal direkt.

Het klopt precies wat de Bilderbergers allemaal bekokstooft hebben. Ik heb een citaat van de voormalige Britse Labour politicus Denis Healey. Staat mij vrij toe een citaat voor u op te schrijven:

"Ze zijn gepland, of nu om nationale zaken of om de handel gaat. De meeste van deze gebeurtenissen is in scene gezet en wordt gecontroleerd door degenen die aan de touwtjes trekken, "aldus Denis Healey.

Plaats de citaat gewoon in je verhaal, zodat de mensen meer duidelijkheid krijgen. Reactie infoteur, 13-09-2011
Beste Paul,
Wat goed dat je met deze info komt. Ik wist niet van Rivera noch van Healey. Goed wat je opmerkt over de rangen en standen; niet alles over een kam scheren idd. Op het hoogste niveau van de duistere machten hebben we niet eens met mensen te maken, volgens mij.

Infoteur: Tom008
Laatste update: 14-05-2012
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Politiek
Special: Politiestaat Nederland
Reacties: 2
Schrijf mee!