InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Politiek > Bilderberggroep (Illuminatie) en totale wereldcontrole

Bilderberggroep (Illuminatie) en totale wereldcontrole

Bilderberggroep (Illuminatie) en totale wereldcontrole De Bilderberggroep bestaat uit een invloedrijke mensen: politci, bankeigenaren, ondernemers en wetenschappers. In 1954 opgericht door prins Bernard. Ook Beatrix is lid van deze groep invloedrijke personen, die bijeenkomsten houden die een sterk geheim karakter hebben. Alleen politici, die lid zijn van de Bilderberggroep, komen aan de macht. Uitspraken van de Bilderberggroep wijzen erop dat controle en macht over de wereld en het wereldgebeuren het doel van de Bilderberggroep is. Ook invloedrijke intellectuelen, industriëlen, media en militairen horen tot de Bilderberggroep (niet te verwarren met de Bilderberghotels).

Doelstelling Bilderberggroep: totale wereldcontrole

De totale macht over de wereld en onderwerping van de mens is de doelstelling van de Bilderberg groep. Dit is geen suggestie of een bewering in het wildeweg. Leden van de Bilderberggroep hebben uitlatingen gedaan waarin zij dit onderschrijven en wat is opgetekend door journalisten. Men noemt de Bilderberggroep ook wel de Nieuwe Wereldorde of de Illuminatie. Er is op het web voldoende informatie te vinden over de Bilderberggroep, Illuminatie en Nieuwe Wereldorde die hetzelfde zijn. Volgens deze informatie wordt zou het totale wereldgebeuren inclusief natuurrampen nauwkeurig geregisseerd worden door deze invloedrijke en machtige groep. Zo zou de Bilderberggroep bevolking dom willen houden, door vaccinaties en tot stand brengen van ziektes en mag de bevolking niet weten hoe het wereldgebeuren tot in de puntjes geregisseerd wordt door de Illuminatie. Belangrijks mediamensen zouden lid zijn vande Bilderberggroep. Wie informatie over de Bilderberg groep leest op het Internet ziet niet zelden dat het verband wordt gelegd tussen de chemtrails en de Illuminatie. Sinds de chemtrails (chemische lozingen in de lucht) waargenomen worden zijn de gezondheidsproblemen in de wereld toegenomen (verwarring, alzheimer, kanker, griep, allergieën, ademhalingsproblemen) en volgens kritische informatie over deze groep invloedrijken zou dit in hun plaatje passen omdat onwetende burgers leiden tot onderworpen burgers en dit een noodzakelijk ingrediënt in totale wereldcontrole is.

Leden Bilderberggroep samen tegen God

Behalve invloedrijke personen uit de inleiding van dit artikel, een - kleine- greep uit de leden van de Bilderberggroep:

Medicijnfabrikant Roche

Fabrikant van Tamiflu. Enkele wetenschappers hebben ontdekt dat mexicaanse griep komt door Tamiflu. Het scenario zou als volgt zijn: grote bangmakerij in de wereld door media, oproep tot inenten met als gevolg mexicaanse griep.

Rasmussen

Die verklaarde dat oorlogen voorkomen niet het hoogste doel is.

Barack Obama

Die in zijn gezondheidsplan heeft laten opnemen dat de overheid USA bepaalt op welke manier en wanneer mensen aan hun einde komen om kosten te besparen.

Sarkozy

"God is dood, Frankrijk leeft. Hoe groter onze wereldmacht, hoe beter we onze superioriteit bewijzen. Teneinde onze wereldinvloed verder uit te breiden openen wij legerbasis, marinehavens en guerilla trainingskampen in de Verenigde Arabische Emiraten."

De paus

"Zolang God slaapt, ga ik in mijn souvereine almacht tot actie over. Ik zet God even op een zijspoor, van hem is weinig te verwachten op dit moment, ik doe het zelf wel."

Aartsbisschop Rowan Williams van Canterburry
"In Groot Britannië wordt geen enkele fundamentele kerkelijke beslissing genomen zonder de zeer gerespecteerde inbreng van de werkgroep van het Bilderberggenootschap. Ik weet dat vele collega’s in de wereld dezelfde werkwijze hanteren."

Michael Rothschild

"Op het wereldtoneel gebeuren de dingen niet bij toeval: iemand zórgt dat ze plaatsvinden. Laat ik iedereen uit de droom helpen: De wereldgebeurtenissen worden in scéne gezet en geleid door de mensen die het geld in handen hebben.
Dus hierbij een mededeling aan God: Wij gunnen u het plezier te denken dat u het heelal hebt geschapen, maar wat onze planeet betreft heeft Bilderberg aan u een simpele boodschap: bemoei u nergens mee, wij zorgen overal voor.'’

Mercedes Baas Jürgen Schremp
"De door de Bilderbergers bereikte consensus is de achtergrond voor de politiek die overal ter wereld gevoerd wordt en gevoerd gaat worden."

Rockefeller jr.

"Sommige mensen zeggen dat wij globalisten zijn en tegen God samenspannen om te werken aan een machtsstructuur in de wereld. Als dat de aanklacht is, dan verklaren wij ons schuldig, en we zijn er zelfs trots op."

Bush jr.

"Our founders declared a new order of the ages...they were acting on an ancient hope that is meant to be fulfilled."

Rockefeller sr.

"Wij hebben een genootschap opgericht dat wij hebben genoemd naar het hotel waar wij ons convenant opstelden. Dit genootschap zal regelmatig bijeen komen; de bedoeling achter elke Bilderberg-conferentie is de schepping van een doelgerichte aristocratie van Amerikanen en Europeanen en het bereiken van overeenstemming over politieke, economische en strategische kwesties bij hun gezamenlijke heerschappij over de wereld. Wij zullen ons ontwikkelen tot een mondiale schaduw-regering. Laat niemand een poging wagen zich tegen onze Club te verzetten; aangezien meer dan 80% van al het geld in de wereld in het bezit is van onze leden, behoeft geen mens ook maar enige twijfel te hebben over de onbegrensde wereldmacht van de Bilderbergers."

Prins Bernard

"Wereldwijde crisis situaties en economische depressies kunnen maar op één manier worden voorkomen: verantwoordelijke invloedrijke leiders moeten de wereld besturen, zonder dat iemand het merkt. Daarom heb ik een conferentie georganiseerd van gelijkgestemde vertegenwoordigers uit alle delen van het economische, politieke, industriële en militaire leven."

Topmannen van Esso en Shell

Rompaert, Angela Merkel, Neelie Smit Kroes

Bill Gates

Heeft een theorie bedacht om populatie te verminderen.

Uit bovengenoemde citaten zouden we kunnen opmaken dat de leden van de Bilderberggroep niet alleen totale wereldcontrole tot doel heeft, maar tevens onderwerping van de mens.

Bilderberg is een invloedrijke club en gezien het geheime karakter van de bijeenkomsten zou men kunnen concluderen dat zij een inderdaad een verborgen agenda hebben.

www.eind-der-tijden.lemonsplace.com

Boekentip: 1984, George Orwell.
Gerelateerde artikelen
De wijze uitspraken van de Amerikaanse president ObamaDe wijze uitspraken van de Amerikaanse president ObamaOf de eerste zwarte Amerikaanse president Barack Obama nou opgeleid is in het houden van wijze en boeiende uitspraken en…
De Nieuwe Wereld OrdeSinds het ontstaan van de Mexicaanse Griep, hoor ik ook meer over de ‘Nieuwe Wereld Orde’. Zo zou deze griep kunstmatig…
Barack Obama,  44e president  van AmerikaBarack Obama, 44e president van AmerikaZijn volledige naam is Barack Hussein Obama en is geboren in Honolulu, Hawai op 04-08-1961. Hij is een amerikaanse juris…
Barack Obama quotes: beroemde en komische uitspraken, quotesBarack Obama quotes: beroemde en komische uitspraken, quotesDe Amerikaanse president Barack Obama, geboren in 1961, werd op 3 juni 2008 de Amerikaanse presidentskandidaat van de De…
Barack Obama, wie is hij? InformatieBarack Obama, wie is hij? InformatieOp 20 januari 2009 wordt Barack Obama (voluit Barack Hussein Obama) om 6 uur ’s middags Nederlandse tijd, officieel inge…
Bronnen en referenties
  • www.wereldgeheimen.nl
  • www.star-people.nl
  • www.royaldutchshellplc.com
  • www.pelgrimspad.nl
  • www.thetruthserumblog.blogspot.nl
  • www.endoftimes.punt.nl
  • www.denieuwewereldorde.come2me.nl

Reageer op het artikel "Bilderberggroep (Illuminatie) en totale wereldcontrole"

Reacties

Anne Linde, 25-03-2017 02:36 #21
Volgens bronnen is prins Bernard de oprichter van de Bilderberggroep. En dat verbaast mij niet! De man leefde al, als god in 'Holland'. Macht proberen naar zich toe te trekken. In 1954 is onze prins ermee begonnen. Geheime agenda's en geheime ontmoetingen. Zelfs A. Pechtold en M. Rutte doen hier aan mee. Het volk moet dom gehouden worden. En nu ik het e.e.a. gelezen heb, klopt dit wel. Er wordt flink wat geld gepompt in de VVD verkiezingen. Anders kan een partij zich nooit zolang staande houden. Er zijn namelijk meer arme drommels die stemmen dan filantropen. Een republiek is nog zo gek niet. Na alles wat ik op google over die Bilderberggroep heb gelezen en de inbreng van ons koningshuis, zeg ik op mijn beurt: Ik ga niet meer zwaaien naar onze geldverslindende royals. Globalisering in de vorm van belangrijke kwesties, verzwijgen voor het volk, deugt niet!

Tony, 09-04-2016 15:33 #20
De illuminatie is er al sinds mensen geheugenis, toen waren de kerken de baas want het staat overal geschreven was je het niet eens met de kerk of je was er tegen dan werd je gemarteld of gedood, … Hoezo er is een God? Nu anno 2016 willen de machtigste mensen van deze aardbodem de rol van de kerken en van God over nemen willen wij dit? NEE, maar wij sluiten met z'n allen de ogen… kijk naar de armoede, de landen die steeds in conflict zijn alles draait om oorlog en macht is er geen oorlog kunnen ze ook hun nieuwste wapens niet testen op de mensheid… Tegenwoordig is het al zo ga je op Facebook, of welke openbare publieke site dan ook je mening zeggen over de machtige der aarde verdwijn je zonder dat men weet waar je bent, niemand mag werkelijk weten wat er werkelijk gebeurt als Ik nu als klokken luider ga spelen en ik zet deze dingen van de Bildenberg online, kan ik er op wachten dat ik A… gearresteerd word… B als staatsvijand neer word gezet… of C… jij wordt doelwit nummer 1 en wordt extra geschaduwd of dat nu nog niet gebeurd… Privacy wat is dat, dat kennen wij niet meer dankzij de digitalisering kunnen ze ons nu 24-7 in de gaten houden.

Filip, 13-12-2015 13:05 #19
Ik verneem dat de illuminatie streven naar eenheid onder de mensen, een wereldregering in plaats van een onoverzichtelijke verzameling van onstabiele nationale regeringen met tegengestelde belangen. De wereld(wan)orde zoals we ze tot nog toe kennen heeft bewezen nefast te zijn voor de levende planeet aarde, de mens is een wolf voor de mens en een gevaar voor de rest van het leven op aarde.
Het lijkt mij heel plausibel dat eenheid onder de mensen niet te realiseren is met instemming van allerhande lokale machtshebbers, het grote belang van de aarde, de aardbewoners en daarop levend fauna en flora is immers ondergeschikt aan hun eigen machtspositie.
De wereldregering is er nog lang niet dus kunnen we er ook nog niet over oordelen en toch heeft iedereen blijkbaar al zijn oordeel klaar…

Jj, 25-10-2015 22:28 #18
Dat de partijen binnen Bilderberg veel geld bezitten wordt niet betwist. Dat zij zich veel vermogen hebben weten te verwerven betekent niet dat zij wijs en verstandig zijn. En zeker maakt het hun niet geschikt als wereldleider. Eerder het tegengestelde: veel partijen die rijk geworden zijn, zijn dat niet geworden door wijsheid, eerlijkheid en menslievendheid maar door misdadige en bedrieglijke praktijken. Alleen om die reden is BIlderberg op voorhand al verdacht. Ik hoef maar de rol van banken tijdens oorlogen te noemen en het zal duidelijk zijn dat een mensenleven voor deze groep niet telt. Althans: het leven van anderen. Het eigen leven wordt daarentegen zeer gekoesterd. Het gaat deze groep slechts om macht. Een zeer kwalijke trek. Er is alle reden voor de mensheid de BIlderberg groep zeer te wantrouwen en hun acties in de openbaarheid te brengen omdat men niet mag verwachten dat een wereldregering van deze mensen het goede voor de mensheid voor ogen heeft. Alleen al de uitspraken van enkele van de leden van deze groep doet het ergste vrezen.
Dat het NL koningshuis een rol speelde bij het oprichten van BIlderberg is en jarenlang lid is een schande. Dat NLse politici de Bilderberg vergadering bijwonen tekent de NL politiek.

C. Hendrikx, 13-08-2014 12:29 #17
Een verwoestend schepsel kan ook een nieuwe en vredelievende wereld scheppen.
Dat is met deze orde denk ik niet het geval. Is 9-11 en de veranderingen daarna mede tot stand gekomen door de Bilderberggroep?

H. B., 01-08-2014 12:10 #16
Het is goed om invloedrijke mensen in een dergelijke orde te hebben die aan de regie staan van onze toekomst.

De mens is van nature een alles verwoestend schepsel, wanneer deze losgelaten/niet onderworpen worden zullen zij ervoor zorgdragen dat de wereld in korte tijd ten einde is.

Ik ben me er terdege van bewust dat het ook ten kosten gaat van minderheden en individuen, maar dit is het offer wat wat we moeten brengen om de toekomst van onze kinderen veilig te stellen.
Iedereen die realistisch naar de wereld kijkt en zich ontdoet van de emotie zal zien dat dit alles noodzakelijk is om een hoger doel te dienen.

In het dierenrijk leidt overbevolking tot het wegtrekken of het vinden van een eigen ‘niche’ van een deel van de bevolking. Ook reduceert een gebrek aan voedsel, water of de uitbraak van een epidemie het aantal individuen tot er weer evenwicht is met de natuurlijke hulpbronnen. Voorbeelden daarvan zijn vogelsoorten die minder eieren leggen als er gebrek is aan voedsel. Er zijn zelfs soorten waarvan jonge dieren hun jongere broertje of zusje doden om zelf te kunnen overleven. En kuddedieren zoals herten, planten zich net zo lang voort totdat een strenge winter of een droge zomer de kudde flink uitdunt. Hoewel sommige aanhangers van een parallellie tussen mens en natuur die verschijnselen ook bij mensen menen te zien, is de werkelijkheid genuanceerder. door mensen overbevolkte gebieden kenmerken zich juist door een hoog geboortecijfer in plaats dat er minder kinderen worden geboren. De mens heeft nu eenmaal meer intellect dan het dier, ook al kun je de manier waarop hij dat gebruikt ter discussie stellen. Mede daardoor beschikt de mens over meer werktuigen en mogelijkheden om zijn omgeving te beïnvloeden. Bij overbevolking verlegt de mens de grenzen van diens omgeving door zeer rationeel op zoek te gaan naar nieuwe mogelijkheden om als soort ongestraft, in grote getale en met behoud van zoveel mogelijk welvaart, gelukkig verder te kunnen leven. Het liefst zet hij daarbij de natuur naar zijn hand. Dat begon ooit met het domesticeren van landbouwgewassen en landbouwhuisdieren, het creëren van akkers, het bouwen van steden, inpolderen van meren en zeeën en het bouwen van dammen en kanalen voor het irrigeren van akkers en het leveren van drinkwater. Het eindigde met de introductie van kunstmest en bestrijdingsmiddelen, het centraal opwekken en opslaan van energie en het ingrijpen in de erfelijkheid teneinde nog profijtelijker voedingsgewassen en vee te kunnen produceren.
EBOLA en AIDS vervangen dus het geen wat de natuur niet meer lukt

Wellicht omstreden doch noodzakelijk

E., 27-06-2014 15:15 #15
Wat kan je eraan doen? Niks want, niemand wil het weten. We worden gehersenspoeld met allerlei dingen in de media dat we de echte realiteit vergeten. Mensen zijn eenmaal egoïstisch. En die mensen gaan ongehinderd door. Enige wat je kan doen is : Je er niet mee bezig houden:-)

I. G. Tholen, 29-04-2014 20:25 #14
Er zijn gewoon simpelweg veel te weinig mensen die hiervan op de hoogte zijn… en nu? De meeste mensen nemen ook niet de moeite om zich er in te verdiepen helaas. delen op social media is het enige wat we kunnen doen…

J. B. Tholen, 12-01-2014 19:12 #13
Mooi verhaal, mooi relaas, maar ik kan u zeggen dat God, de God van Abraham, Jacob en Isaäk, de God van Israël het laatste woord heeft in dit geheel. Dat u anders daarover denkt en ageert doet niets af aan dat feit. Als u durft lees maar eens wat Gods Woord, de Bijbel hierover zegt en u zult ontdekken dat alles al is voorspeld en beslist, want dat alles naar Gods wil en tijding gaat.
Ik zou zeggen doe uw voordeel en wordt wakker, want bilderberg is een fictie, bedacht door mensen die denken buiten God om te kunnen beslissen en leven! Reactie infoteur, 22-01-2014
Beste meneer Tholen

Bilderberg is geen fictie, maar realiteit.
ZIJ denken / zijn in de veronderstelling dat ze alles kunnen bestieren. Daar geloven ze in.

Maar… voor de rest heeft u helemaal gelijk.

Dus zullen ze op hun neus kijken.

Met vriendelijke groet
Sandra

Maik, 11-12-2013 09:59 #12
Bilderberggroep heeft 80% van al het geld in wereld dus ze zouden de middelen kunnen hebben om vaccinaties voor zichzelf te maken tegen de chemtrails. En wat betreft beheersing, ik heb niet veel zin om in een politiestaat te leven. Maar daar lijkt het wel naar toe te gaan.

Eric, 26-09-2013 14:54 #11
Zou het niet mogelijk kunnen zijn dat verschijnselen van Chemtrails geen boze opzet
hoeft te zijn, maar eventuele tekortkomingen in de wetenschappelijke how know.
Want iedere ontwikkeling op welk gebied ook kent zijn beperkingen en is alles dus
relatief. Het heeft net zoals medicijnen zijn bijwerkingen. Wat de Chemtrails betrefd ga
ik ervan uit dat de Bilderberggroep toch ook in dezelfde dampkring leven en dus dezelfde rotzooi binnen krijgen. En is beheersing van wat maar ook (ook volkeren) heel wat anders is als onderdrukking! Reactie infoteur, 10-11-2013
Zou kunnen wat u zegt. Het is nogal uit de hand gelopen, en hoe krijgen ze de balans weer terug.?
Al Gore gaf gebruik van Chemtrails openlijk toe in de Ellendegeneres show. Ook het verband met orkaan Sandy.

http://www.youtube.com/watch?v=VA1YZzI0wSs

Sl Stoel, 13-06-2013 21:30 #10
Het gaat nog voort, de mens die zegt het zal niet zo lang meer duren die leven op een wolk. Het gaat om de tijden… die beschreven staan. het is de tijd en de tijd, vanaf 1914 is dat ontstaan, als je even rekent en weet wat het betekent is het de eindtijd van de Shetan. Sinds die tijd is er heel veel volk die zich laat beïnvloeden door die terugwerping op aarde.

De Jong, 25-03-2013 11:18 #9
Hoop, dat dit steeds meer bekend wordt, onder al die mensen, die zich dit niet voor kunnen stellen. Het is de bittere waarheid.

M. Heeringa, 18-12-2011 16:12 #8
Lees de Bijbel en je zult het moeten erkennen, dat daarin de Waarheid staat en dat alles wat hierboven vermeld is oud nieuws is. Geloof maar gewoon wat Hij gezegd heeft: "Zie Ik maak alles nieuw". Het zal niet zo lang meer duren.

Ronald Koster, 02-09-2011 20:08 #7
Het plan van deze groep tuig lijkt verdacgt veel op wat er voorspeld wordt in de protocollen van ZION! Er zitten ook veel leden tussen met een dubbel paspoort. Maar denk nu niet dat we er iets tegen kunnen beginnen. Deze lieden hebben de banken, de media en dus de politiek in handen. Als je hier iets tegen wil doen kun je beginnen met geen leningen en schulden aan te gaan. Kom er niet openlijk tegen in verzet want dat moet je met de dood bekopen. Enkele voorbeelden zijn J.F Kennedy (wilde stoppen met betalen van americas staatschuld aan de FED). Lady Diana (wist te veel over deze bende). enz enz

Arjan van Werven, 06-07-2011 23:43 #6
Als je artikelen leest over vrijmetselarij, de bilderberg groep en de rockeffeller groep worden veel dingen duidelijk. de nieuwe wereldorde is niet wat wij willen, het is een regime geleid door Satan en zal ons uiteindelijk dwingen voor hem te kiezen en God te verlaten, lees openbaringen. gr arjan

Jasmijn, 01-05-2011 00:00 #5
Het is gewoon duidelijk. De tijd is gekomen om in opstand te komen. Niet bij de pakken neer zitten en ons laten manipuleren en in angst houden door wereldleiders, eenheidsbewustzijn daar is wij naar moeten streven handelen in liefde en vrede. Verspreid deze tekst hierboven van de bilderberggroep zoodat meerdere mensen weten dat wij alleen maar marionetten zijn. Wij worden wakker. Met hoe meer mensen hier in opstand komen hoe banger hun worden dat hun troon afbrokkeld. Nee wat doen wij hier in Nederland. Wij gaan naar die fucking koningin kijken. Godverdomme zij is gewoon een van die machtleiders van de bilderberggroep en wij laten het mooi toe. Wanneer worden wij wakker. Kijk op. Niburu.nl en wanttoknow.nl en de wereld draaft door. Ps, Geen nieuwsbrief gewenst. B.v.d. Komen samen in opstand

Jasmijn, 30-04-2011 23:50 #4
Het is gewoon duidelijk. De tijd is gekomen om in opstand te komen. Niet bij de pakken neer zitten en ons laten manipuleren en in angst houden door wereldleiders, eenheidsbewustzijn daar is wij naar moeten streven handelen in liefde en vrede. Verspreid deze tekst hierboven van de bilderberggroep zoodat meerdere mensen weten dat wij alleen maar marionetten zijn. Wij worden wakker. Met hoe meer mensen hier in opstand komen hoe banger hun worden dat hun troon afbrokkeld. Nee wat doen wij hier in Nederland. Wij gaan naar die fucking koningin kijken. Godverdomme zij is gewoon een van die machtleiders van de bilderberggroep en wij laten het mooi toe. Wanneer worden wij wakker. Kijk op. Niburu.nl en wanttoknow.nl en de wereld draaft door.

Ssandra3108 (infoteur), 28-02-2011 19:44 #3
Toch hebben ze de touwtjes flink in handen, helaas. Zoek maar eens op 'plan lucid'.

Marjan, 28-02-2011 18:58 #2
Ja laten we ons er maar bij neerleggen, wat maakt het uit dat oftewel ons leven of onze vrijheid van ons wordt afgenomen. Tuurlijk kunnen we er iets tegen doen, meer publiciteit, meer druk op de regering om uitleg te geven over de Bilderberg Groep. Het zou mooi worden als we ons zomaar in een hoekje laten drijven door een stelletje psychopaten.

P. A. van Dalen, 06-01-2011 07:42 #1
Het is goed dat al deze informatie eens openbaar worden gemaakt. het laat zien hoe we met zijn allen eigelijk belazerd worden en geleefd. er is geen enkele vrijheid van meningsuiting en drukpers, het is een grote machtvertoning van onze zo, geliefde, belangrijke mensen op aarde. helaas kan de gewone mens alleen hier kennis van nemen en er helaas niets tegen doen. hopelijk kan ieder het een beetje naast zich neerleggen om ook nog een beetje te leven zonder in een diepe depressie te geraken.:-)

Infoteur: Ssandra3108
Laatste update: 16-10-2011
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Politiek
Reacties: 21
Schrijf mee!