InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Politiek > Secret Space, Illuminati strijden in de Ruimte

Secret Space, Illuminati strijden in de Ruimte

Secret Space, Illuminati strijden in de Ruimte Secret Space is een documentaire die meerdere complottheorieën samensmeedt tot een supercomplot dat sinds ongeveer 240 jaar onze planeet terroriseert. Dit complot wordt gerund door een groep die Illuminati genoemd wordt. In het complot zitten vrijmetselaars, zwarte magiërs, wetenschappers, politici en hoge pieten uit het bedrijfsleven. In dit artikel behandel ik de verhaallijn van de documentaire.

Inhoud:

Bush

In het eerste deel van de film wordt uitgelegd dat de opa van George W. Bush de Nazi's heeft gefinancierd. Deze Prescott Bush werkte in de VS. Ook wordt onthuld dat de Nationale bank van Engeland de Duitsers in de jaren '30 heeft gefinancierd. Opa Bush was echter niet de grote man achter de Nazi's, zo legt de documentaire uit. Dat waren de Illuminati, een groep mensen die rijke bankiers waren. In deze film wordt alleen ingegaan op de relatie van illuminatie-leden als Rockefeller en Rothschild op het gebied van de verovering van de ruimte. Daarvoor moet wel eerst uitgelegd zijn dat de Nazi's in het zadel zijn geholpen door deze groep mensen. Vervolgens deden duizenden wetenschappers van de Nazi's intensief wetenschappelijk onderzoek.

Paperclip

Tijdens de tweede wereldoorlog lanceerden de Amerikanen project paperclip. Dit project had als doel om de belangrijkste Duitse wetenschappers naar de VS te halen. Er zijn duizenden Nazi-wetenschappers naar de VS gekomen. De bekendste is Werner von Braun, een specialist in de rakettechnologie. Deze wetenschapper heeft de ontwikkeling van de gevreesde V1 en V2 op zijn geweten. Eenmaal in de VS aangekomen kreeg hij geen levenslange gevangenisstraf, wat wel op zijn plaats was geweest voor iemand die massavernietigingswapens had ontworpen. Hij werd ontvangen als belangrijk wetenschapper en het Amerikaanse congres stelde gelijk 40 miljard USDollar beschikbaar om een missie naar de maan te voeren.

Maandecor Filmset

De Nazi's hadden uiteraard veel wetenschappers in dienst, niet alleen op technisch gebied maar ook op het gebied van volksmanipulatie en massapropaganda. De documentairemakers stellen dat tijdens de tweede wereldoorlog de wetenschappers uit Duitsland zich nestelden in overheidsorganisaties als de CIA en NASA. De makers vervolgen hun redenering door te stellen dat de ex-Nazi's in de NASA erin gespecialiseerd waren om het publiek om de tuin te leiden. De tv-beelden van de missies naar de maan zijn nep, studiowerk en gemaakt volgens dezelfde technieken als de filmstudio's in Hollywood. De documentairemakers baseren hun theorie op diverse filmbeelden en documentatie van extreem grote studiosets van het maanoppervlak. Daarnaast zie je diverse timmerlui de maanlandingscapsule van hout in elkaar zetten. De NASA beweert dat deze decorstukken zijn gebouwd om de astronauten te trainen. Dat het grote maandecor-filmset heeft bestaan is 100% zeker.

UFO

Volgens deze documentaire heeft de NASA wel gepoogd om naar de maan te gaan en is dat wellicht zelfs gelukt maar de tv-uitzendingen van de maanlanding waren nep. De NASA zou er een alternatief ruimteprogramma op na houden wat afgeschermd is voor het grote publiek. Iedereen weet dat er naast burger-ruimtevaartmissies ook militaire ruimtemissies zijn. Dat is een geheim ruimtevaartprogramma. Men speculeert dat er middels het geheime ruimtevaartprogramma contact is gemaakt met UFO's. Dat is de reden dat de NASA niet (meer) naar de maan gaat. Maar de NASA heeft wel geld nodig om zijn plannen uit te voeren. Daarom zou de maanlanding in scene gezet zijn; om te tonen hoe succesvol de VS waren zodat er een legitimatie ontstaat om de NASA van ruime jaarbudgetten te voorzien..

MIR

De documentaire laat ook de ruimtevaart in de Sovjet-Unie zien. Daar had men last van UFO's. De Russen waren iets minder terughoudend in hun UFO-meldingen want er zijn een paar UFO's gefilmd door Russische astronauten. De UFO-beelden zijn in de film te zien. Deze opnamen blijken het topje van de ijsberg want in werkelijkheid waren er veel meer UFO-meldingen. De Russen hebben hun eigen ruimtestation; MIR. In de jaren '90 is de MIR gekoppeld aan de Space Shuttle. Tijdens deze koppeling waren er tientallen UFO's in beeld. Sommige komen uit het niets tevoorschijn! Andere scheren tussen de MIR en Space Shuttle door. Het zijn er zoveel dat de astronauten en de ground control in Houston de MIR niet meer zien! De UFO's zijn veel beter te zien dan het Russisch ruimtestation. Op een gegeven moment is de MIR duidelijk in beeld en komt er weer een onbekend lichtgevend ruimtevoertuig voorbij.

Zwarte Magie

Een ander aspect van de NASA is het feit dat er relatief erg veel vrijmetselaars en zwarte magie-beoefenaars werken voor de NASA. Zwarte magie? Wat heeft dat nu weer met ruimtevaart te maken? Het antwoord kan ik hier niet geven maar wie de film ziet zal de suggestie begrijpen van de makers. Overigens was de opa van George W. Bush ook in zwarte magie geïnteresseerd, net als Hitler en de hele Nazi-top. Van vrijmetselaars is bekend dat ze vele geheimen hebben die ze alleen delen met ingewijden. Dat zijn daarmee ideale mensen om de bevolking een loer te draaien. De meeste astronauten blijken vrijmetselaars te zijn.

Vrijmetselaars

Ten slotte behandelt de documentaire enkele namen uit het fameuze ruimtevaartprogramma van de Amerikanen. Dan blijkt dat woorden als Apollo een zwart-occulte traditie hebben. De bekendste zwarte magiër is ook bij het NASA-ruimtevaartprogramma betrokken; Aleister Crowley. Hij gebruikt voor zichzelf de bijnaam Titan. Dat is ook de naam van een NASA-raket. Deze overeenkomst is uiteraard geen bewijs maar wel een aanwijzing dat de NASA contacten heeft met dubieuze lieden. Zelfs de vlag die zou zijn geplant op de maan is een kadootje van Schotse vrijmetselaars. De vraag waarom deze mensen zo'n belangrijke invloed bij de NASA hadden is geheel gerechtvaardigd.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Space Expo, leer alles over ruimtevaartSpace Expo, leer alles over ruimtevaartRuimtevaart, wie heeft er geen interesse in? Space Expo in Noordwijk is het eerste permanente ruimte expositie in Europa…
Voordelen en nadelen van de app SecretSecret is een erg populaire app onder jongeren. Met behulp van de Secret app kunnen anoniem berichten en foto's worden g…
De 'Third Space', wat is het?De 'Third Space', wat is het?Wonen en werken: de plekken waar we dit doen vormen zeer belangrijke onderdelen uit ons leven. De plek waar iemand woont…
Victoria's SecretVictoria's SecretWie kent er tegenwoordig niet het lingeriemerk Victoria's Secret? Ze staan bekend om hun mooie modellen en hun prachtige…
Nasa: Amerikaanse ruimtevaartorganisatieNasa: Amerikaanse ruimtevaartorganisatieDe NASA is de federale organisatie van de VS, voor het Amerikaanse ruimteprogramma. Ze onderzoeken ook mogelijke nieuwe…
Bronnen en referenties
  • http://www.secretspacedvd.com/#end
  • http://www.enigmatv.com/store/index1.php

Reageer op het artikel "Secret Space, Illuminati strijden in de Ruimte"

Reactie

L., 31-05-2012 17:19 #1
Inderdaad kan het zo zijn. Amerika wilde wel dat de Duitsers tegen de communisten vochten. Toen ze werden verslagen bij Stalingrad moesten ze vlug richting Berlijn om nog zoveel mogelijk te redden. De Duitsers hadden goede wetenschappers, daar hebben ze beide - ook de Sowjet-Unie van geprofiteers. Ufo's worden ook al lange tijd gezien. Maar wat er altijd aan ontbreekt is het harde bewijs. Staan de spullen van de Apollo's nog op de maan? Laat het eens zien, of via een Chinese of Indiase raket ofzo. Laat eens een ufo of vliegende schotel zien, er zijn er neergestort?, maar we zien niks. De zwarte magie- ook toekomstvoorspellingen hebben Hitler niks opgeleverd, of misschien wel? Je weet het niet. Zitten de nazi's met hun haunebu's op de maan? Of zijn ze naar Aldebaraan? Je weet het niet. Is er een ondergrondse basis op de zuidpool? Er is nooit een concreet bewijs. Reactie infoteur, 01-06-2012
Beste L.
Bekijk eerst ff de film http://www.youtube.com/watch?v=1IdFIpums_M
In de eerste 10 minuten zijn er al veel foto´s en filmbeelden van UFO´s te zien.
Filmbeelden zijn toch ook bewijs? Er zijn buiten deze docu legio filmbeelden van UFO´s. Eigenlijk is de vraag: waarom negeren mensen consequent het concrete bewijs? Er zijn de laatste jaren duizenden piloten, overheidsdienaars en militairen geweest die over het fenomeen UFO hebben verteld. Daarnaast is er ook nog zoiets als andere dimensies waarin ruimteschepen zich voortbewegen met name rond plakken waar de mens iets doet met radioactiviteit. De verhalen zijn legio. Staat ook allemaal op film. Toegegven al deze informatie roept vele, vele vragen op. Maar niet de vraag waar het concrete bewijs is. Meer hoe kan het dat dit concrete bewijs structureel terzijde wordt geschoven? Waarom houdt de mensheid zijn oogkleppen op, en trekt ze deze wat strakker aan als ze UFO-bewijzen zien? En verder: hoe werkt de technologie? Door wie worden deze schepen bestuurt? Kunnen we iets van hen leren? Waarom is deze technologie niet op aarde geímplementeerd en moeten we het nog doen met onze langzame, vervuilende, lawaaierige vliegtuigen en bijzonder trage en lelijke mileuvernietigende auto´s? Dat zijn de vragen!

Infoteur: Tom008
Laatste update: 09-05-2012
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Politiek
Special: Onbekende ruimteschepen
Reacties: 1
Schrijf mee!