InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Man en vrouw > Mooiste mannen ter wereld: top-10 van de grootste hunks

Mooiste mannen ter wereld: top-10 van de grootste hunks

Mooiste mannen ter wereld: top-10 van de grootste hunks Mannen zijn niet weg te denken uit ons leven. Om ons heen leven veel normale mannen, maar waar wij geïnteresseerd in zijn, zijn juiste de knappe en aantrekkelijke. Een knappe man heeft niet voor iedereen eenzelfde betekenis. Knap betekent namelijk niet automatisch aantrekkelijk en aantrekkelijk hoeft niet automatisch knap te betekenen. Hier toch een top-10! Welke gewilde en mooie mannen lopen er op ons klein aardbolletje rond? Wie mag zichzelf de nummer 1 adonis noemen? Welke man is het knapst?

Aantrekkelijke mannen top-10

Of het nu echt de mooiste mannen zijn of niet is natuurlijk een kwestie van smaak. Volgens de bezoekers van vrouwonline.nl en viva.nl en vallen de volgende mannen in elk geval zeker in de prijzen. Hieronder een lijst met de letterlijk en figuurlijk fortuinlijke mannen uit Hollywood en Europa.

Nummer 10: Chris Pine

Chris Pine kennen we allemaal van de nieuwste Star Trek film. Hier speelt hij de captain en dat viel goed in de smaak bij het publiek. Chris Pine is verder te zien in de film Unstoppable . Hier speelt hij een machinist die een grote stad redt van een groot gevaar. Chris Pine is een opvallende verschijning met zijn felblauwe ogen en blonde haren. Hij heeft naast zijn gave om te acteren ook nog eens een goed stel hersenen. Hij heeft Engels gestudeerd aan de universiteit van Barkeley. Films waar hij verder in gespeeld heeft zijn onder andere: Just My Luck en Carriers. Chris Pine is geboren op 26 Augustus 1980 en is 31 jaar. Zijn vermogen wordt geschat op ongeveer 15 miljoen dollar.

Nummer 9: Brad Pitt

Brad Pitt staat al jaren in de top. Deze sexy man is het boegbeeld geworden van hollywood en alle glamour daar omheen. De acteur is vooral bekend in combinatie met Angelina Jolie. Samen worden zij Brangelina genoemd en het duo is uitermate geliefd bij het publiek. Brad Pitt is niet de jongste meer van de top 10 maar blijft desondanks een geliefd persoon. Brad Pitt is geboren op 18 December 1963 en is daarmee 47 jaren oud. Brad Pitt zijn vermogen wordt geschat op ongeveer 150 miljoen dollar.

Nummer 8: Johnny Depp

Als we het over Johnny Depp hebben komen we natuurlijk automatisch uit bij de Pirates of the Carribean. Hier speelt deze hotshot de flamboyante captain Jack Sparrow. Johnny Depp is een vrij excentrieke man en dat is ook goed te zien in de vele films waar hij in participeert. Qua financiën gaat het goed met Johnny. In 2010 was hij volgens Forbes Magazine de best betaalde acteur van Hollywood. Johnny Depp is geboren in 1963. Johnny Depp zijn vermogen wordt geschat op ongeveer 200 miljoen dollar en is daarmee gelijk de Dagobert Duck uit dit lijstje.

Nummer 7: Thore Schöllermann

Waarschijnlijk het meest onbekend van dit lijstje: Thore Schöllermann. Deze Duitse man is bekend van de soapserie Verbotene Liebe en is vooral geliefd bij het jonge publiek. Thore valt op met zijn blonde haren en blauwe ogen en weet over de gehele wereld veel fanmail te ontvangen. In Azië en in het bijzonder Zuid-Amerika is Thore erg populair. Naast acteren doet Thore ook aan modellenwerk en is hij vaak te gast bij vele talkshows. Thore is geboren op 26 September in 1984 en is dus 27 jaar oud.

Nummer 6: Jake Gyllenhaal

Jake heet eigenlijk geen Jake maar Jacob. Deze jonge acteur is één van de meest aantrekkelijke en verdient het daarom om op plaats nummer 6 te staan. Jake straalt in vele films en vele genres en is daarom zeer populair bij een allround publiek. Jake is Amerikaans maar heeft Zweeds bloed door zijn aderen stromen. Hij is geboren in Los Angeles op 19 December 1980 en is daarmee 30 jaar oud. Jake Gyllenhaal zijn vermogen wordt geschat op ongeveer 65 miljoen dollar.

Een aantal films waar Jake Gyllenhaal in gespeeld heeft zijn onder andere:
  • Source Code
  • Prince of Persia: the Sands of Time
  • Brokeback Mountain
  • The Day After Tomorrow

Nummer 5: Hugh Jackman

Hugh Jackman staat op plaats nummer 5. Hugh is met name interessant geworden door het spelen van de karakter Wolverine in de X-men films. Hij heeft zelfs een eigen film gekregen waar zijn karakter de hoofdrol in speelt. Hugh wordt gezien als een echte man. Zijn postuur en gezichtsbeharing wordt gezien als zeer mannelijk en valt in de smaak. Hugh is geboren op 12 Oktober 1968 en is daarom dus 42 jaar oud. Hugh Jackman zijn vermogen wordt geschat op ongeveer 65 miljoen dollar.

Naast Wolverine in de X-series heeft Hugh Jackman onder andere gespeeld in de volgende films:
  • Australia
  • The Fountain
  • Happy Feet

Nummer 4: Wentworth Miller

Nummer 4 is voor Wentworth Miller. Deze man is bekend geworden door zijn deelname in Prison Break. De serie is met grote enthousiasme ontvangen en daarmee ook Wentworth. Hij valt vooral op door zijn mooie ogen en gewiekst uiterlijk. Zijn stoere en macho uiterlijk valt goed in de smaak, echter is hij enige plaatsen gezakt. Wentworth is geobren op 2 Juni 1972 en is daarmee dus 39 jaar oud. Wentworth Miller is niet de rijkste man uit dit lijstje. Zijn vermogen wordt geschat op ongeveer 6 miljoen dollar.

Nummer 3: Ryan Reynolds

Ryan Reynolds gaat al een aantal jaren mee. Deze man valt vooral op met zijn afgetraind lichaam en zijn donkere stem. Ryan is met name de afgelopen jaren enorm in populariteit gestegen. Niet alleen doordat hij in goed lopende films heeft gespeeld, maar ook door zijn stijgende aantrekkelijkheid. Ryan is geboren op 23 Oktober 1976 en is 34 jaar oud. Het vermogen van Ryan Reynolds wordt geschat op ongeveer 45 miljoen dollar.

Nummer 2: Colin Farrell

Nummer 2 maakt plaats voor een man die ook al jaren mee gaat. Colin Farrell blijft populair bij veel mensen. Deze Ierse man valt vooral op door zijn donkeren haren en zijn robuuste wenkbrauwen. Zijn donkere ogen is een ware lust voor veel mensen. Colin heeft in vele blockbusters gespeeld en heeft daarmee een flinke smak geld verdient. Colin is geboren op 31 Mei 1976 en is met zijn leeftijd van 35 een lust voor het oog. Het vermogen van deze Ierse man wordt geschat op ongeveer 30 miljoen dollar.

Nummer 1: Henry Cavill

Henry Cavill is bezig met een flinke opmars. Henry staat op plaats nummer 1 vanwege zijn verschijning als superman in de nieuwste versie van deze heldenfilm. Hij zal de vrouwen en mannen flink verbazen met zijn gespierde torso en woest uiterlijk. Henry Cavill heeft gespeeld in de serie the Tudors. Meneer Cavill is tevens een van de jongste uit dit lijstje. Met zijn leeftijd van slechts 28 jaar oud is hij daarmee net niet de Benjamin geworden. Henry is geboren op 5 Mei 1983. Het vermogen van deze superman in spe wordt geschat op ongeveer 8 miljoen dollar.
Gerelateerde artikelen
Adonis in de Griekse mythologieAdonis in de Griekse mythologieDe geschiedenis van de prachtige Adonis begon eeuwen geleden ergens in Libanon. Deze jongeman had het geluk (of de pech)…
De zeven schoonheden van de manDe zeven schoonheden van de manDe bekende lijst met de zeven schoonheden kennen veel mensen al. Meestal geldt dit lijstje met zeven schoonheden voor vr…
Borsthaar bij mannen: laten zitten, scheren of epileren?Borsthaar bij mannen: laten zitten, scheren of epileren?Borsthaar bij mannen is een verschijnsel dat zich bij veel mannen voordoet. De haren op de borst groeien tijdens en na d…
Wat maakt een man knap? Aantrekkelijkheid bij mannenWat maakt een man knap? Aantrekkelijkheid bij mannenMannen zijn niet weg te denken uit onze wereld. Ongeveer de helft van de wereldbevolking bestaat uit mannen, de andere h…
Vaderdag: Orginele en leuke cadeautips voor mannenVaderdag: Orginele en leuke cadeautips voor mannenLeuke cadeautips voor mannen zijn altijd welkom. Iedere 3e zondag in juni van een jaar vieren we Vaderdag. Vaderdag is e…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Unsplash, Pixabay
  • http://www.celebritynetworth.com/
  • www.vrouwonline.nl
  • www.viva.nl

Reageer op het artikel "Mooiste mannen ter wereld: top-10 van de grootste hunks"

Infoteur: Kropslavinken
Laatste update: 05-08-2015
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Man en vrouw
Schrijf mee!