InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Diversen > Designer snufjes die je gewoon moet hebben!

Designer snufjes die je gewoon moet hebben!

Designer snufjes die je gewoon moet hebben! Deze uitvindingen zijn zo modern en handig dat jij ze vast ook wil hebben! ook al heb je ze qua functionaliteit misschien niet nodig (of juist wel!), dan nog zijn ze erg leuk om te hebben of krijgen.

Het vissenhotel

Een nieuwe manier om je vissen woonruimte te bieden. Dit aquarium heeft een vierkante vorm met A-symmetrische ramen. Het leuke is dat deze aquariums op elkaar te stapelen zijn. Handig als je op deze manier je vissen bij elkaar maar toch uit elkaar wilt houden. Zo bouw je je eigen vissenhotel of vissenflat.
Meer Informatie verkrijgbaar via : www.umbra.com

Een opvouwbare keuken

Deze lunchbox is eigenlijk een opvouwbare keuken! Erg handig als je veel te weinig ruimte hebt in je toch al zo kleine (studenten)flatje. Deze lunchbox...euh..keuken bestaat uit een magnetische inductie kookplaat met twee pannen die uit te vouwen zijn tot kommen. Zo maak je optimaal gebruik van minimale ruimte. En in elkaar gevouwen lijkt je keuken weer op een luchbox.
Voor meer informatie: www.coroflot.com/annlee

3D postzegels

Deze set postzegels is bedacht in het kader van de viering van de moderne architectuur in Nederland en wordt ook al uitgegeven.
Op het eerste gezicht lijken het gewone postzegels, maar ze bevatten een code waarmee je een 3D model van de gebouwen krijgt, die zijn afgebeeld op de betreffende postzegel. Om dit te doen moet je ze voor een webcam houden in je computerscherm. Bijna zonde om ze te versturen, maar wel leuk om te krijgen!
Voor meer informatie: www.toekomstinbeweging.nl

Eetbare pennen

Het lijkt bijna te mooi om waar te zijn, maar het bestaat wel degelijk! Alles van deze pennen is eetbaar, zelfs de inkt. Alleen het schrijfgedeelte waar de inkt uit komt is niet eetbaar, dus dit niet perongeluk ook opeten. De pennen zijn verkrijgbaar in verschillende smaken zoals pepermunt, banaan, watermeloen, enzovoort. Een ideale oplossing voor degene die altijd op hun pennen kauwen. Deze smaken vast een stuk lekkerder!
Voor meer informatie: www.davehakkens.nl

Een tuinkaart versturen

Dit kaartje is leuk om te sturen naar mensen die wel van wat groen houden, maar niet zo goed zijn in tuinieren. Ook zou deze minituin niet misstaan op je bureau. Je vouwt het kaartje open tot een mini-tuin, plant er je zaadjes en binnen een paar dagen heb je je eigen tuin. Een kind kan de was doen!
Voor meer informatie: www.postcarden.com
Gerelateerde artikelen
Designer outlet en outlet shoppenDesigner outlet en outlet shoppenDesigner outlet is dure en exclusieve merk kleding kopen tegen veel goedkopere prijzen, in grote en stijlvolle shoppingc…
Lego op je computer!Lego op je computer!Wie heeft er niet als kind met Lego gespeeld? Lego, gekleurde blokjes die je op alle mogelijke manieren kon combineren t…
Restylen voor een prikkie: de keukenRestylen voor een prikkie: de keukenDe keuken. Een ruimte die onmisbaar is in elk huis. Een ruimte waar je je behalve comfortabel wilt voelen, je ook prakti…
Bescherm uw rug: gebruik een steekwagenDoor gebruik te maken van een steekwagen beschermt u uw rug. Niet iedere steekwagen heeft dezelfde maximale belasting. S…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Markusspiske, Pixabay
  • www.umbra.com
  • www.coroflot.com/annlee
  • www.toekomstinbeweging.nl
  • www.davehakkens.nl
  • www.postcarden.com

Reageer op het artikel "Designer snufjes die je gewoon moet hebben!"

Infoteur: Esthercita79
Laatste update: 10-01-2017
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!