InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Diversen > Vimana's, UFO's van 3000 jaar oud
mijn kijk op

Vimana's, UFO's van 3000 jaar oud

In de Indiase Sanskriet-literatuur is er een hele bibliotheek met erg veel boeken over Vimana's. Dat zijn voorwerpen die konden vliegen. In deze boeken wordt uitgebreid beschreven hoe een UFO gebouwd moet worden. Een ander thema is hoe andere vimana´s te vernietigen zijn of hoe ervoor te zorgen dat de vijandige vimana onbestuurbaar wordt. Deze boeken zijn al erg lang bekend. Van de boeken die in het Sanskriet geschreven zijn, is nog niet alles vertaald. Nog maar enkele jaren geleden werden in Tibet boeken ontdekt die in het Sanskriet opgesteld waren waarin wordt uitgelegd hoe je een ruimteschip bouwt dat naar andere sterrenstelsels kan vliegen! De boeken zijn minimaal 3000 jaar oud maar het is mogelijk dat de ouderdom oploopt. In de oudheid werden boeken vaak overgeschreven dus het is niet te achterhalen hoe oud de beschreven kennis is.

Anti-Zwaartekracht Motor

De boeken spreken van een anti-zwaartekracht motor. Dat hoogstandje van techniek kan hedentendage niet gemaakt worden. We ontberen de kennis. Overigens zou ook de wereldeconomie volledig instorten als deze motor (her)uitgevonden wordt. We zijn nu immers afhankelijk van olie. Het onafhankelijk zijn van deze brandstof betekent dat oliebedrijven kunnen opdoeken en dat is de meest machtige industrie in de huidige wereld. De overheden zullen tekorten krijgen door verdwijnende inkomsten uit accijnzen.

Mohenjo-Daro

In de boeken zijn zeer uitvoerige handleidingen opgenomen over hoe een UFO te maken, in te richten en te besturen. De UFO's zouden door Goden bereden worden. Deze Goden waren niet vreedzaam. De meest afschuwelijke wapens worden beschreven in verband met de Vimana's. Zo zouden deze voertuigen dodelijke stralen kunnen voortbrengen. De Vimana is in verband gebracht met de gesmolten stad uit de oudheid Mohenjo-Daro. In deze stad heeft de vernietiging zo aangrijpend plaatsgevonden dat men er nu nog over verbaasd is. De stad is....gesmolten. Stenen kunnen alleen smelten bij enorme hitte zoals bij een atoomexplosie. De beschrijving in de oude Indiase literartuur van de wapens van de Vimana's doet vermoeden dat men inderdaad de beschikking had over atoombommen. De beschrijving van de vernietiging van Mohenjo-Daro doet denken aan een kernexplosie.

Nazi

Wetenschappers uit Nazi-Duitsland hebben tweemaal een bezoek gebracht aan Tibet. De huidige Dalai Lama heeft op 10-jarige leeftijd handen geschud met de nazi's. Hitler wilde graag dat Tibet een fascistische staat werd zodat ze de Engelsen in India konden aanvallen. Tibet stond inderdaad tijdens de tweede wereldoorlog aan Duitse kant maar is nooit India binnen gevallen. De reden dat de Duitse wetenschappers naar Tibet gingen was om hun enorme hoeveelheid esoterische kennis en uitgebreide nauwelijks vertaalde bibliotheek. Het idee van de V2-raketten die de Duitsers hebben ontwikkeld kan heel goed geinspireerd zijn geweest op een voorbeeld van een motor uit de oudheid. Sommige mensen beweren dat de Duitsers uiteindelijk naar voorbeeld hiervan de UFO daadwerkelijk hebben gemaakt.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • http://www.world-mysteries.com/sar_7.htm#Ancient%20Indian
  • http://www.channel4.com/history/microsites/H/history/n-s/nazimyths.html
  • http://unmyst3.blogspot.com/2009/03/vimana-ancient-indian-aircraft.html

Reageer op het artikel "Vimana's, UFO's van 3000 jaar oud"

Reacties

Verheyen, 15-10-2013 14:27 #2
Er is zoveel dat men nog niet weet. ik geloof er heel sterk in en trouwens ik ben een ufo aan het bouwen met een diameter van 4 tot 6 meter met overspan in begrepen en 1.50 hoog waarin 4 motoren worden geplaatst en zou een stuwkracht van rond de 14.000 moeten bereiken. momenteel kan ik niet meer verder daar de kosten van één motor op 13.500 euro tot 15.000 euro kost, dus nog wat uitstellen. Reactie infoteur, 15-10-2013
Interessant. Volgens mij liepen die oude ufo´s niet op motoren maar op aamtrekkingskracht van andere planeten. Je richt op een bepaalde planeet, vergroot de aantrekkingskracht van deze planeet en vliegt de gewenste kant op. Het enige wat je nodig hebt is een versterker van de aantrekkingskracht van een planeet. Niet dat dit een makkie om te maken is, het vereist nogal wat technologische herontdekkingen.

L., 27-01-2012 18:15 #1
UIteraard is dat allemaal waar. Duizenden jaren geleden kon men dat alles niet verzinnen. Ook worden er kernwapens beschreven. Het past alleen niet in het huidige plaatje. Maar als we het er eens in zouden passen zou het veel verklaren. Reactie infoteur, 15-05-2012
Universitaire wetenschap hangt aan elkaar van consensus. Men loopt elkaar na uit angst belachelijk te worden gemaakt. Als je niet meegaatmet de heersende mening ben je een slechte student. De geschiedenis is helaas vooral een wetenschap die anomalieén niet onderzoekt; deze worden terzijde geschoven. Alleen dat wat in het verhaal van de evolutietheorie past wordt als waar beschouwt.

Infoteur: Tom008
Laatste update: 13-12-2010
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Diversen
Special: Onbekende ruimteschepen
Reacties: 2
Mijn kijk op…
Schrijf mee!