InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Diversen > Actueel gevaar: Massavergiftiging van de moderne mens

Actueel gevaar: Massavergiftiging van de moderne mens

Autisme zal in de nabije toekomst in 1 op de 10 kinderen plaatsvinden. Geboorteafwijkingen vruchtbaarheidsproblemen en chronische ziekten zouden in de toekomst wel eens met zo´n grote regelmaat plaats kunnen vinden dat de toekomst van de mensheid op het spel staat. De kosten van de gezondheidszorg stijgen jaarlijks en door de continue inname van gifstoffen in onze voeding zouden de kosten wel eens astronomisch kunnen worden. De geschiedenis heeft bewezen dat een maatschappij ten onder kan gaan aan gifstoffen. Zal onze westerse samenleving dit lot beschoren zijn?
Mike AdamsMike Adams

Inhoud:

Rome ging aan loodvergiftiging ten onder

In Rome was het water was vervuild met lood. Dat leidde bij de bevolking tot chronische loodvergiftiging. Het meest in het oog springende gevolg daarvan is een verminderd rationeel vermogen; mensen worden dwaas, gek of psychisch uitermate labiel, hoe je het maar wilt noemen. In het Roomse rijk gebruikte men veel loden waterleidingen. De wetenschap heeft onderzoek gedaan en is pas in onze moderne tijd erachter gekomen dat het lood uit deze leidingen afgeeft aan het water. Dat wordt door veel wetenschappers als mede-oorzaak van de ondergang van de Romeinen en hun imperium beschouwd. Zo´n zelfde ondergang kan vandaag de dag weer plaats vinden omdat we onszelf massaal vergiftigen met allerlei zware metalen, radioactieve elementen en synthetische stoffen.

Voedsel, gebruiksvoorwerpen, medicijnen en vaccinaties

Ons voedsel is door en door vervuild. Niet alleen door fabrieken geproduceerd voedsel is vervuild, ook biologische voeding. Veel afvalstoffen verspreiden zich voort door de lucht, zoals kwik. Hierdoor kan het overal neerdalen, ook op agrarische grond waar biologische voeding groeit. De radioactivitieve deeltjes die vrijkwamen bij de atoombomontploffingen van eind Tweede Wereldoorlog op Hiroshima en Nagasaki zijn nog steeds meetbaar in ale het voedsel dat is gekweekt op het noordelijk halfrond. Verder is het bekend dat aluminium pannen voor aluminiumvergiftiging kunnen zorgen. Ook de frisdranken in aluminium blikjes bevatten veel te hoge concentraties aluminium. Daarnaast krijgen we absurd hoge concentraties chemicaliën in de vorm van arsenicum en kwik binnen via medicijnen en vaccinaties.

Arsenicum

Water werd vroeger vervuild met arsenicum om de bewoners van een dorp ziek te maken. Arsenicum kan kanker veroorzaken. Arsenicum werd ook gegeven aan personen door het in voedsel te doen. Op deze manier sterf je een langzame dood en is de oorzaak van de dood moeilijk traceerbaar. Waarom zit er in onze tijd arsenicum in kippenvoer? Om het voedsel van bacteriën te ontdoen, zo luidt de redenering van kippenboeren. Maar mensen eten deze lage concentraties arsenicum aan de lopende band, soms zelfs dagelijks in de vorm van kippenvlees en eieren. Arsenicum breekt in het lichaam heel slecht af; het blijft tientallen jaren in je lichaam zitten. Aan de haren kan worden gemeten of je veel arsenicumhoudende voeding hebt gegeten.

Fluoride

Fluor of Fluoride in tandpasta is verantwoordelijk voor verlaging van het IQ. Je zou erover kunnen denken om voortaan fluoridevrije tandpasta te gebruiken, bijvoorbeeld tandpasta op basis van neem, ayurvedische tandpasta en tandpasta van het merk Weleda. Verder is fluoride een factor in het krijgen van botproblemen; de botten worden brozer door een teveel aan fluoride. Bedenk dat fluoride niet alleen in tandpasta zit. In sommige landen doet men het in het drinkwater. Daarnaast is fluoride een pesticide; het kan op agrarisch land gebruikt worden. Wat pesticiden betreft is het belangrijk om je te realiseren dat via de wortels van een plant het voedsel in de eetbare plantdelen komt. Wassen alleen helpt dus niet bij pesticiden, daarmee krijg je alleen de gifstoffen op de schil eraf!

In vaccinaties zit aluminium en kwik. In de griepprik zit een alarmerende hoeveelheid kwik.

Koper als giftig metaal

Koper is een metaal dat in minieme hoeveelheden gezond is maar tegenwoordig zit er in vele producten te veel koper. Het valt onder de giftige metalen. Producten consumeren met een te hoog gehalte aan koper leidt tot vergrote kans op schizofrenie en andere geestelijke dysfuncties.

Cadmium

Cadmium is tegenwoordig verboden in Nederland maar dat betekent niet dat zijn schade is uitgewerkt. Tot 1999 heeft bierbrouwer Heineken bierkratten met cadmium erin gebruikt; fijnstof van cadmium is schadelijk voor de mens. Als cadmium eenmaal in het lichaam zit, duurt het 30 jaar om de cadmium in het lichaam tot de helft te reduceren; zoveel moeite heeft het lichaam om cadmium te verwerken. Heineken mag dan zijn gezwicht, in China wordt nog steeds kinderspeelgoed gemaakt met cadmium erin, en kinderen bijten graag op speelgoed. Dat leidt ertoe dat winkels, fabrieken, importeurs, de overheid en ouders mede verantwoordelijk zijn om hun kind langzaam te ver\giftigen met cadmium. Cadmium geeft nierproblemen en verharding van de persoonlijkheid. Mensen worden minder gevoelig voor lief en leed in hun omgeving. Cadmium komt steeds vaker in zee terecht maar het wordt er niet afgebroken. Hierdoor komt het dat cadmium ook in zeewier kan zitten.

Kwik, het zit bijna overal in

Kwik is relatief snel weer uit het bloed; het duurt maar een week Daarna gaat het echter in ander lichaamsweefsel zitten. Bovendien zit kwik in vele producten. Wie wekelijks vis eet, zowel zelf gevangen zoetwatervis als zeevis, krijgt een giftige portie kwik binnen. Daarnaast gebruiken tandartsen nog steeds kwik in hun vullingen in de vorm van amalgaam, een kwiklegering. Gelukkig gebeurt dat in ieder geval minder. Maar de kwik in zeeproducten, vaccinaties, griepprik, overige medicijnen zorgen ervoor dat het moeilijk is om niet te veel kwik binnen te krijgen. Vooral in de griepprik zit alarmerend veel kwik. Kwik verplaatst zich door de lucht, daarom kan het overal neerslaan, ook op agrarische grond waar biologisch-dynamisch wordt gekweekt. Zo kan dit zware metaal zelf in biologische en biologisch-dynamische voeding te recht komen.

Chemisch afval als compost

Chemisch afval wordt samen met blaadjes en takjes verder gecomposteerd en verkocht als bemeste tuinaarde. Dat leidt ertoe dat
we onze eigen tuinen volgooien met chemische restproducten welke vervolgens weer door planten wordt opgenomen. We eten chemisch afval van de industrie op! Dit soort praktijken gebeuren in ieder geval in de V.S.Daar wordt het tenminste onderzocht, het zou best kunnen zijn dat in Nederland exact hetzelfde gebeurt maar dat nog nooit iemand het heeft ontdekt.

In voedsel zit minder voedingstoffen en meer gifstoffen dan 100 jaar geleden.

10 schokkende feiten over gif

  • 1. Voedsel, medicijnen en milieuvervuiling leiden tot kanker, autisme, diabetes, hart- en vaatziekten en ziekte van Alzheimer.
  • 2. Chinees voedsel bevat meer gifstoffen omdat het land veel meer vervuild is dan westerse landen.
  • 3. In biologische voeding en biologisch-dynamische voeding zitten minder gifstoffen maar ze zijn er niet van gevrijwaard.
  • 4. Al ons eten is vervuild met gifstoffen. Gifvrij eten is een illusie.
  • 5. In fastfood, groenten, fruit, natuurlijke supplementen zit cadmium, arsenicum, aluminium, koper, uranium, cesium-137 en lood. Overigens zorgen vezels in groenten en fruit er middels de MRF-factor voor dat het gif niet of minder in het lichaam komt.
  • 6. Kwik zit het meest in zeevoedsel.
  • 7. Vlees bevat het meeste gif; in groente en fruit houden vezels gif vast maar in vlees zitten geen vezels.
  • 8. Over enkele tientallen jaren zijn zoveel mensen ziek zijn door gifstoffen dat het zorgstelsel onbetaalbaar wordt en failliet raakt.
  • 9. Gifstoffen worden steeds meer in het aardse milieu gelanceerd; we creëren als mensheid een neergaande spiraal.
  • 10. Het wordt tijd om actie te ondernemen om het aantal gifstoffen dat je in je lichaam binnenvoert drastisch te verkleinen.
Gerelateerde artikelen
Ontgiften van zware metalenHet zit in de lucht, in water, medicijnen, cosmetica en bewerkte voeding; niemand ontkomt aan het binnen krijgen van zwa…
Spaarlampen onder vuurSpaarlampen liggen al een tijd onder vuur. Met de afschaffing van de gloeilamp krijgen de tegenstanders van de spaarlamp…
Rome in het begin: het koninkrijkRome in het begin: het koninkrijkRond 1000 voor Christus ontstaat op het Italische schiereiland de Romeinse beschaving. Op dat moment zijn ze een koninkr…
Phar Lap - racelegende op Australische bodemPhar Lap - racelegende op Australische bodemTot nu toe bevonden zich in mijn special alleen Amerikaanse renpaarden. Phar Lap is geen Amerikaan maar een Australiër.…
De Oude Wereld - Klassieke OudheidDe Oude Wereld - Klassieke OudheidWie stichtte Alexandrië? Welke Griekse wijsgeer dronk de gifbeker? Wie was de eerste Romeinse keizer? Wat is het verschi…
Bronnen en referenties
  • http://www.youtube.com/watch?v=QnnTQaCbayk
  • Foto´s: screenshots van film van Natural News

Reageer op het artikel "Actueel gevaar: Massavergiftiging van de moderne mens"

Infoteur: Tom008
Gepubliceerd: 10-01-2014
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!