InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Dating > Online datingtips voor krengen

Online datingtips voor krengen

Online datingtips voor krengen Tegenwoordig is het heel gewoon om een partner te zoeken via een datingsite. Maar worden alle mogelijkheden die een dergelijke site biedt wel optimaal benut? Vaak lijkt dat wel zo, maar met een beetje creativiteit kan een kreng er veel meer mee doen. Daarom in dit artikel een aantal tips voor echte krengen.

Profiel

Maak een korte, krachtige tekst waaruit blijkt dat je een kreng bent. Dat kun je maar beter meteen laten zien, want op langere termijn ontdekt hij dat toch. Plaats er geen foto bij want er is een veel betere manier om uit te vinden of je zijn type bent en die betere manier is ook veel leuker.

Reacties

Zodra je dat profiel (zonder foto) geplaatst hebt, kun je heel veel reacties verwachten, want mannen zijn nou eenmaal dol op krengen. Er is dus geen enkele reden waarom je zelf op een profiel van een man zou reageren. Met de reacties die je ontvangt doe je de eerste maand helemaal niets. Dat is niet beleefd, maar wel erg praktisch, want zo kan de tijd je behulpzaam zijn bij de selectie. Na een maand kijk je wie het volgehouden hebben je regelmatig te mailen. Dat zijn de doorzetters en de volhouders. Zij zijn eventueel geschikt en kunnen het misschien hanteren een relatie aan te gaan met kreng zoals jij.

Uiterlijk

Het is erg belangrijk dat een man met wie je een duurzame relatie aan wilt gaan zich aangetrokken voelt tot je uiterlijk. Daarom is het zo belangrijk dat je geen foto plaatst, want een foto zegt veel te weinig. Het is veel beter een situatie te scheppen waarin het overduidelijk is dat hij voor je valt, of niet. Maar als hij niet voor je valt, dan is het beter dat er ook geen ontmoeting plaatsvindt.

De ontmoeting

De ontmoeting gaat dus plaatsvinden zonder dat hij je ooit gezien heeft en jij gaat dat gegeven benutten om uit te vinden of hij echt voor je valt.
  • Spreek met hem af op een drukke, duidelijk afgebakende plaats, een plein, een hal of een drukke tentoonstelling of zoiets.
  • Spreek met hem af dat hij drie kwartier heeft om je in de mensenmassa te vinden.
  • Als hij je na drie kwartier niet aangesproken heeft, ga je onmiddellijk weg.
  • Zie je dat hij de 'verkeerde' vrouw aanspreekt, ga dan ook onmiddellijk weg en weet dat hij de juiste vrouw heeft aangesproken en dat jij dat dan niet bent. Bedankt jezelf dat je een ontmoeting voorkomen hebt.
  • Zorg dat je geen oogcontact maakt, lach niet naar hem en zorg dat je in beweging blijft. Maak het hem niet te makkelijk.

Het resultaat

Als je dit alles goed uitvoert, heb je een man aangetrokken die
  • speels genoeg is om hierin mee te willen gaan
  • genoeg doorzettingsvermogen heeft om het een maand lang vol te houden je te mailen zonder een reactie te krijgen
  • genoeg zelfvertrouwen heeft om zich niet afgewezen te voelen als jij niet op zijn mails reageert
  • genoeg incasseringsvermogen heeft om het vol te houden met een kreng zoals jij
  • genoeg lef heeft om op een drukke plaats een vreemde vrouw aan te spreken

Kortom, je hebt een leuke man aangetrokken.

Jouw aandeel

Jouw aandeel is discipline. Sta het jezelf niet toe die discipline te laten verslappen, want je levensgeluk staat op het spel. Als hij je gevonden heeft weet jij zeker dat hij jou leuk vindt en jij hebt alle tijd om rustig te bedenken of je hem ook leuk vindt. Ik wens je veel succes en heel veel plezier.
Gerelateerde artikelen
Online Dating: Tips voor een Veilige en Succesvolle ErvaringOnline Dating: Tips voor een Veilige en Succesvolle ErvaringInternet dating is erg populair. Er zijn tegenwoordig veel mensen die een partner zoeken via online dating. De perfecte…
Online Dating, leer de fijne kneepjesOnline Dating, leer de fijne kneepjesEen partner zoeken via online dating gaat weer anders dan de traditionele manier van daten. Lees hier de verschillen en…
Tijd besparen bij daten met de virtual dating assistantTijd besparen bij daten met de virtual dating assistantAls je in de bloei van je leven bent is de extra tijd die je met dating kwijt bent soms een bijna onoverkomelijke horde.…
Vind de juiste dating websiteElke dag gaan er meer en meer mannen en vrouwen online in de hoop dat ze daar de liefde van hun leven gaan tegenkomen, o…
Dating op de Joods orthodoxe manierDating op de Joods orthodoxe manierDating speelt in de Joodse traditie een erg belangrijke rol. Dating wordt gezien als een serieuze zaak en is niet bedoel…

Reageer op het artikel "Online datingtips voor krengen"

Reactie

Etsel (infoteur), 07-04-2008 13:21 #1
Leuk artikel,

Als man zou ik er niet intrappen. Ik zou de rollen omdraaien. Ik zou één keer een reactie geven die heel positief is over haar zonder al teveel over mezelf te vertellen en zonder verder een afspraak te maken. Daarna wacht ik tot ze toehapt wetende dat mannen die haar blijven mailen en zich afhankelijk van haar maken gauw op haar zullen zijn uitgekeken en zij op hen. Aangezien zij geen echte kreng is, houdt ze niet van mannen die slaafs doen wat zij zegt. Bovendien ben ik dan die grote uitzondering tussen al die ander mannen. Dat maakt haar uiteindelijk nieuwsgierig. Of juist niet. In dat laatste geval is ze een echt kreng en daar wil ik dan ook niets mee beginnen.

Groet, Etsel

Infoteur: Judithm
Laatste update: 11-06-2015
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Dating
Reacties: 1
Schrijf mee!