InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Dating > Aantrekkelijk zijn voor vrouwen, hoe helpen lichaamsstoffen?

Aantrekkelijk zijn voor vrouwen, hoe helpen lichaamsstoffen?

Aantrekkelijk zijn voor vrouwen, hoe helpen lichaamsstoffen? Op ieder potje past een dekseltje en dus heeft iedereen strikt genomen kans om de meest geschikte partner te vinden. Toch zijn circa twee miljoen mensen in Nederland vrijgezel en zijn op zoek naar een partner. Het kan zijn dat men bij toeval iemand vindt, mogelijk door een toevallige ontmoeting of online via een datingsite. Dat betekent niet dat iedereen ook de juiste persoon tegenkomt en daardoor mogelijk langdurig of altijd alleen komt te zitten. Hoe kun je handig van lichaamsstoffen gebruik maken om er aantrekkelijker voor vrouwen uit te zien?

Aantrekkelijk zijn voor vrouwen door lichaamsstoffen

Waar vallen vrouwen op?

Vrouwen hebben uiteenlopende smaken, het is dus maar net de vraag wat voor uitstraling jij wilt hebben. Er zijn vrouwen die juist voor een intelligent of iets gezettere persoon kiezen, echter het merendeel zal toch omkijken naar een man die er netjes verzorgd uitziet met een gezond gewicht en uitstraling. Met die kennis in het achterhoofd moet je concluderen dat als je werkelijk een relatie wilt hebben dan moet je eerst aan jezelf werken. Wat kun je aan je lichaam doen om bij het andere geslacht op te vallen?

Overgewicht en afslanken

Het is een cliché maar toch is het zo. Mannen met overgewicht vallen minder op of worden minder aantrekkelijk gevonden. Wil je wel opvallen dan moet je het overgewicht kunnen compenseren met goede non- en verbale communicatie. Het is echter zo dat niet iedereen een goede babbel heeft. Er moet dus iets worden gedaan aan het gewicht. Afslanken houdt in dat je moet letten op wat je eet. Een crashdieet moet je voorkomen, maar je moet geleidelijk aan afvallen. Dit doe je door te letten op wat je eet en slechts inname van gezonde producten. Daarmee kun je het oude eetpatroon doorbreken. Let op groene groente, niet te zoet fruit, noten, vis, mager vlees (niet meer dan 100 gram), trage koolhydraten, zuivel, etc. Stimuleer daarbij je metabolisme door aminozuren aan te maken door een continu werkende maag (vaker kleine hapjes eten), langer kauwen (voeding via zetmeel) en adrenaline door meer te bewegen. Deze hebben een aanvullend gunstige invloed op je gewicht.

Sixpack overdreven maar spiermassa noodzakelijk

Afvallen is één aspect, maar spieren aankweken is iets anders. Niet iedereen heeft in het drukke bestaan veel tijd over om continu spieroefeningen te doen en push-ups te maken. Een sixpack kan aantrekkelijk zijn voor vrouwen, maar is niet een reëel beeld voor veel mannen. Je kunt een hormoon gebruiken, welke verantwoordelijk is voor spiermassa zijnde testosteron. Neem je zinksupplementen in dan wordt er relatief meer van het mannelijke hormoon aangemaakt uit androgeen, zodat spieraanwas wordt bevorderd. Meer spieren betekenen een hoger energieniveau van het lichaam waardoor meer vetten worden verbrand. Aanvullend bewegen stimuleert de spieraanmaak eveneens zodat je goed kunt afslanken.

Optimisme en zelfverzekerdheid

Goed in je vel zitten betekent dat je veel kunt bereiken. Je kunt een positieve spiraal bereiken door tevredenheidsstoffen te promoten. Wees optimistisch en wees opgewekt als iemand een complimentje geeft. Het zijn de kleine dingen in het leven, waardoor je een gunstige stemming kunt bereiken. Ook genieten van een heerlijke gezonde zuivel-fruit mix kan daarbij horen. Stimuleer jezelf door je serotonine niveaus op te vijzelen. Uiteraard kun je aanvullend griffonia en/ of rozewortel extract in combinatie met B3 vitaminen innemen. Een andere bekende manier om met lichaam en geest in een positieve rustgevende spiraal te komen is middels yoga. De innerlijke kracht zorgt ervoor dat energiebanen goed werken, waarnaast spieren, organen en weefsels optimaal worden gestimuleerd. Door herhaaldelijk de oefeningen te doen kun je sterker in het leven staan en zelfverzekerd overkomen.

Verzorging en aankleding

Wees altijd jezelf, maar kom optimistisch en zelfverzekerd over. Het bevordert de kans dat je wordt aangesproken. Ben je slank dan heeft het op vele manieren een gunstig effect om een partner te vinden. Daarnaast is het belangrijk hoe verzorgd je eruitziet. Heb je kwaaltjes werk daar dan aan. Onderhoud je huid met tanden goed en vermijd dat je stinkt uit je mond. Ook klederdracht kan bepalend zijn, maar het is belangrijk om je goed te voelen in wat je aan hebt. Kleding waarin je je niet goed voelt moet je altijd vermijden. Gebruik aanvullend huidproducten en -zalfjes om de huid soepeler en strakker eruit te laten zien.

Tip voor als je het niet weet

Weet je niet zeker hoe je jezelf er goed en aantrekkelijk uit kunt laten zien, vraag het dan eens aan een goede vriendin of kennis. Vrouwen hebben een goed gevoel omtrent wat je wel en niet aan jezelf kunt doen om een goed resultaat te bereiken. Laat je informeren en helpen, zodat je altijd goed voor de dag kunt komen zodat je opvalt bij het andere geslacht.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Hoe weet ik of een vrouw mij leuk vindt?Hoe weet ik of een vrouw mij leuk vindt?Leer de lichaamstaal van een vrouw beter begrijpen. Vang de signalen op en weet direct of ze interesse in je heeft en je…
Liefdesmarkt, op zoek naar de liefdeLiefdesmarkt, op zoek naar de liefdeOp zoek naar een date? Klopt het wat vrouwen denken te weten over relaties? Wat vinden vrouwen nu echt aantrekkelijk aan…
Tekenen van seksuele aantrekkingskrachtTekenen van seksuele aantrekkingskrachtIn de hedendaagse maatschappij worden uiterlijke schoonheid, lichamelijke aantrekkelijkheid en seksuele uitstraling besc…
Delen we dezelfde mening van wat fysiek aantrekkelijk is?Is de beoordeling van fysieke aantrekkelijkheid een aspect wat per persoon verschilt of delen we allemaal dezelfde menin…
De zeven schoonheden van de manDe zeven schoonheden van de manDe bekende lijst met de zeven schoonheden kennen veel mensen al. Meestal geldt dit lijstje met zeven schoonheden voor vr…
Bronnen en referenties
  • http://www.praktijk-advance.nl/blog/voeding/zink-essentieel-voor-je-gezondheid
  • http://nl.wikipedia.org/wiki/Testosteron
  • http://nl.wikipedia.org/wiki/Yoga

Reageer op het artikel "Aantrekkelijk zijn voor vrouwen, hoe helpen lichaamsstoffen?"

Infoteur: Geinformeerd
Laatste update: 23-09-2016
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Dating
Special: Date-tips
Schrijf mee!