InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Communicatie > Hoe verover je de man van je dromen

Hoe verover je de man van je dromen

Hoe verover je de man van je dromen Je bent lief, intelligent en je ziet er nog leuk uit ook waardoor je talloze afspraakjes hebt. Toch lopen al jou ontmoetingen telkens op niets uit zodat je het hart van een man nog steeds niet hebt kunnen veroveren. Je raakt gefrustreerd en je kunt maar niet begrijpen waarom andere vrouwen die minder aantrekkelijk zijn wel aan de man komen. Om precies te weten wat je moet doen om de ware Jacob te vinden, kan je enkele punten in acht nemen die hier beschreven staan.

Accepteer je zelf

  • Je moet niet perfect en beeldschoon zijn maar zorg ervoor dat je er altijd goed uit ziet. Doe je uiterste best zodat je lekker in je vel zit. Een vrouw die zich goed voelt straalt dit ook uit waardoor ze aantrekkelijker wordt voor een man.
  • Verwen jezelf af en toe met een maskertje. Verzorg de nagels en geef ze een kleurtje. Een vleugje parfum maakt de persoonlijke verzorging compleet.
  • Gebruik wat make-up en koop producten volgens jou budget. Zorg er wel voor dat je er nog natuurlijk uitziet. Vraag desnoods advies aan een vriendin of aan een schoonheidspecialiste.
  • De meeste mannen houden van lange verzorgde haren. Indien je deze toch kort wilt houden, ga dan naar de kapper voor een leuke snit. Kleur ook eventueel de (grijze) haren in een modieuze tint. Kom echter nooit de deur uit met onverzorgde haren want daar knappen mannen van af.
  • Zorg voor een energieker gevoel door voldoende groenten en fruit te eten. Voor een goede conditie kan je in een park gaan joggen of naar een fitnessclub gaan. Misschien vind je dat wel saai, maar met een muziekje in de oren is dit wel leuker om doen. Een beetje sport is niet alleen goed voor de conditie maar je kunt in het park of in de fitnessclub ook wel eens leuke mannen ontmoeten.
  • Ben je volslank, geen nood want er zijn ook mannen die een oogje hebben voor volslanke vrouwen. Doe ook wat lichaamsbeweging, eet voldoende groenten en fruit en dwing jezelf om minder te snoepen waardoor je zult stralen van gezondheid, want daar houden mannen van.
  • Het kan mannen helemaal niet schelen welke modetrend en merk je aanhebt maar ze houden er wel van dat je er vrouwelijk en leuk uitziet. Ze houden ook van korte rokken maar ook weer niet te kort. Je hoeft natuurlijk geen modeslaaf te zijn maar zorg in ieder geval dat je er steeds vrouwelijk uitziet. Draag kledij die goed zit en bij jou past, want een vrouw met de verkeerde stijl om haar lijf ziet er hopeloos en allesbehalve sexy uit. Wees kieskeurig tijdens een aankoop en gooi absoluut geen geld over de balk voor tijdelijk grillen. Heb je daar totaal geen verstand van, vraag dan raad aan een goede vriendin, of lees enkele modebladen.
  • Je bent nu verzorgd, gezond en je hebt een goede conditie waardoor je straalt van zelfvertrouwen en geluk. Verwacht nu niet meteen dat je de ware tegen het lijf zal lopen en wees ook niet bang dat je niemand zal tegenkomen. Het gaat er nu om dat je zeker blijft van jezelf en erop vertrouwt dat je ooit beloond zal worden.

Jouw houding

Je ziet er nu echt vrouwelijk uit en dan wordt er natuurlijk ook van je verwacht dat jouw gedrag eveneens vrouwelijk is. Wees bijzonder, voel je belangrijk en uniek. Mannen houden van echte vrouwen. Loop dus zoals een echte lady, recht en met je schouders achteruit.

Tijdens een feestje wacht je niet stilletjes in een hoekje tot iemand op je afkomt maar blijf in beweging. Wees zelfzeker en neem iets te drinken waardoor je niet op je nagels zal bijten van de zenuwen, want je mag nooit laten blijken dat je wat onwennig bent. Staar geen mensen aan en let erop dat je rustig ademhaalt. Laat ook nooit merken dat je op zoek bent. Gedraag je dus koel en afstandelijk en laat mannen maar denken.

Een echte lady jaagt niet achter de mannen aan en beginnen nooit als eerste een gesprek. Wees niet wanhopig of onaangenaam maar zet een spontane lach op die de hele kamer opvrolijkt. Mannen die echt in jou geïnteresseerd zijn, zullen wel een gesprek met jou beginnen. Wees tijdens een gesprek geen nerveuze babbelkous en praat zeker niet te luidruchtig. Sla ook niet op je billen en lig niet dubbel van het lachen maar wees beheerst. Zet eerder een bescheiden blik op terwijl je aandachtig luistert en trek je rok een beetje op om hem een stukje van je been te laten zien. Mannen geven het niet graag toe maar ze vinden dit het einde.

Vraag nooit aan een man om te dansen want anders kom je er nooit achter of hij zijn oog op jou liet vallen en alleen maar toestemt uit beleefdheid. Ga zeker nooit naar bed met iemand in de hoop dat hij van je zal houden en neem absoluut geen genoegen met een tweede keuze. Er zijn mannen in overvloed en als je deze niet kan krijgen, krijg je later wel iets beters want jij bent toch bijzonder.

Als je een leuke man ontmoet

Als je een man leert kennen, vraag dan niet zijn telefoonnummer of adres maar blijf rustig wachten tot dat hij de moeite doet om het jouwe te vragen. Neem hem ook nooit mee naar huis voor een kopje koffie, dat zullen jullie later nog wel kunnen doen. Wees tijdens het afscheid vriendelijk maar gereserveerd. Een man die gek op je is zal wel bellen want ze zijn dol op uitdagingen. Door jou gedrag zal hij zich afvragen wat je van hem denkt en of hij een goede indruk op je maakt.

Wees geduldig

Je zal die man waarschijnlijk wel heel leuk vinden en hem zo vlug mogelijk willen terugzien maar je mag hem zeker niet opbellen want, als je een man belt, zit je achter hem aan. Je mag het hem niet gemakkelijk maken. Hij moet moeite doen, want dat is de natuur. Mannen zijn jagers en niet andersom. Ze hebben graag de touwtjes in handen en willen altijd iets dat moeilijk te krijgen is. Wanneer je jezelf op een schoteltje serveert zal hij zijn interesse in jou vlug verliezen.

Als hij opbelt vertel dan nooit te veel over jezelf zodat hij nieuwsgierig wordt. Praat niet over jou plannen en geef hem de indruk dat je het razend druk hebt. Blijf nooit langer dan tien minuten aan de lijn. Ok, je zou nog uren kunnen doorbabbelen want je bent natuurlijk stapelgek van hem maar hou het gesprek toch kort. Zeg dat je het een leuk gesprek vond maar dat je nog ontzettend veel moet doen. Als je als eerste het gesprek beëindigd zal hij verlangend uitzien naar een volgend gesprek want hij zal zich de ganse dag afvragen wat je nu aan het doen bent. Een vrouw dat terughoudend is wekt de verlangens van een man op zodat hij je vlugger zal terugbellen voor een afspraakje.

Jouw houding tijdens een eerste afspraak

Maak geen afspraak voor dezelfde avond of de dag erop. Een man die jou echt respecteert wacht niet tot het allerlaatste moment om jou uit te nodigen. Als een man jou leuk vind maakt hij zo vlug mogelijk een afspraak om zeker te zijn dat hij je zal terugzien, want een volle week is heel lang voor een verliefde man.

Een echte gentleman haalt je op en brengt jou terug thuis. Laat hem beslissen waar je naartoe gaat want een man geeft graag de leiding. Kijk zeker niet verliefd in zijn ogen maar laat hem proberen om jou aandacht te trekken. Praat niet over ex- vriendjes die je in het verleden gekwetst hebben maar doe alsof je nooit geen zorgen aan het hoofd hebt . Vraag ook niets over zijn ex- vriendinnen maar kies een interessant onderwerp. Je kunt ook aandachtig luisteren naar wat hij te zeggen heeft, want de meeste mannen ergeren zich aan vrouwen die aan een stuk doorratelen. Laat je leiden door het gesprek en vertel hem waar jouw interesses liggen, maar val hem nooit lastig met probleemverhalen. Mannen worden verliefd op wat je te bieden hebt en niet op wat je allemaal zegt.

Betaal nooit de helft van de rekening want een man moet hoffelijk zijn . Jij kunt later voor hem heus wel iets terug doen. Wens hem bij de voordeur vriendelijk goedenacht en bedank hem voor de leuke avond. Na de eerste twee afspraakjes geef je hem zeker nooit meer dan een kus zodat je niet gezien wordt als een lusobject. Een man die echt om je geeft zal dit respecteren en je zo vlug mogelijk terug opbellen voor een nieuwe afspraak.

Veel succes!
© 2008 - 2019 Worm, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Stille liefdes, stiekem verliefd op een anderStille liefdes, stiekem verliefd op een anderHeb jij wel eens een stille liefde gehad? Op iemand op wie we stiekem verliefd zijn? Zonder dat deze persoon dat weet? M…
Kost liefde vrienden?Kost liefde vrienden?Over het algemeen kost een nieuwe liefde je twee vriendschappen. Hoeveel intieme vriendschappen heeft een mens? Waarom i…
Is de ander verliefd op jou?Is de ander verliefd op jou?Jij bent verliefd, maar is de ander ook verliefd op jou? Wil je weten of hij of zij jou leuk vindt? Hoe ontdek je of de…
Chemie van de liefdeChemie van de liefdeIs de chemie van de liefde een metafoor, of gebeurt er chemisch inderdaad iets met de mens als we verliefd worden? Wat g…
Hoe je iedereen verliefd op je kan laten worden!Hoe je iedereen verliefd op je kan laten worden!Wie verliefd is, trekt anderen mensen aan. Als we graag willen dat anderen mensen verliefd op ons worden, moeten we zorg…

Reageer op het artikel "Hoe verover je de man van je dromen"

Reacties

Kh, 07-11-2014 00:59 #3
Dit klinkt idd erg "jaren 50". Wanneer het goed zit, zit het goed daar zijn geen strategieën voor nodig, wees gewoon jezelf. Dat is veel leuker! Ik bedoel, wil je echt een man bij wie je een hele "spel-strategie" uit moet zetten om hem te krijgen? Ik niet in ieder geval.

Mathieu, 04-11-2011 14:11 #2
Is dit een jaren '50 advies? Nu snap ik waarom het altijd dezelfde mannen zijn die er met de vrouwen vandoor gaan en daar zo heerlijk over kunnen opscheppen. Erg leuk dat het allemaal zo van een man afhangt… wat als een man onzeker is en hij constant het gevoel heeft er elke keer weer achter aan te moeten hollen.

Hikari (infoteur), 03-06-2008 21:46 #1
Leuk geschreven artikel ;)
Het is dat ik nu een vriend heb… Anders had ik het zeker uitgeprobeerd. Reactie infoteur, 04-06-2008
@ Hikari

Bedankt hoor ;)

Ik vind het heel leuk voor je dat je al iemands hart veroverd hebt en ik wens je dan ook van harte veel geluk toe maar…
Veel vrouwen en ook mannen maken steeds dezelfde fout. Het is namelijk zo dat sommige partners (wat betreft hun verzorging etc) niet meer hun uiterste best doen als ze eenmaal de ware hebben. Toch is dit een belangrijk punt in een relatie. Als je deze wilt behouden doe dan altijd je best om er goed uit zien. Niet alleen voor je partner maar ook voor je zelf. Het is toch altijd leuker voor een man en omgekeerd om iemand lief te hebben die straalt van geluk en dit kan je alleen maar creëren als je goed in je vel zit!
Worm

Infoteur: Worm
Laatste update: 06-04-2011
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Communicatie
Reacties: 3
Schrijf mee!