InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Sociaal > Valentijnsdag cadeau voor hem

Valentijnsdag cadeau voor hem

Voor het vinden van het juiste cadeau voor uw geliefde is het natuurlijk hartstikke leuk als u er iets persoonlijks van maakt. Dit word niet alleen zeer gewaardeerd door de vrouwen maar ook zeker door de mannen. En in bijna alle gevallen zelfs meer dan een duur cadeau! In dit artikel worden een aantal mogelijkheden weergegeven origineel, en minder origineel.
In dit artikel worden een aantal handige tips gegeven om een cadeau te vinden voor de man(nen) in uw leven.

De man

Het is wel zo dat de man ook volstaat zonder een zelfgemaakte brief of gedicht of een creatief cadeau waar de vrouw dit juist te gek vind. Daarom in tegenstelling tot het artikel ‘’cadeau voor haar’’ zullen de brieven en gedichten niet aan bod komen hier. Wel is het zo dat natuurlijk niet alle mannen een iPhone, een Playstation of andere nieuwe elektronica willen hebben, maar veel mannen houden van een stoer uitstapje waar zij even helemaal man kunnen zijn.

''Doen'' cadeau's’’

Stoere man, stoer cadeau
Mocht uw man geen ‘’stijve hark’’ zijn dan is het bijvoorbeeld erg origineel om een workshop Capoeira (Brazilliaanse dans / vechtsport) te volgen. Als uw man nog steeds van speelgoed houdt dan is powerkiten ook een erg leuk cadeau. Powerkiten is vliegeren met een hele grote vlieger op het strand waarbij de bestuurder van de vlieger enkele meters zelf kan vliegen. Als uw man echt durft en u wilt hem een flinke adrenaline rush bezorgen dan kunt u er voor kiezen om hem een cursus vliegen cadeau geven, hierbij wordt het vliegtuig door uw man zelf bestuurd met uiteraard een begeleider. Deze cadeau’s en nog veel meer zijn heel simpel te vinden op www.google.nl door alleen al het zoekwoord ‘’doe cadeau’’ in te vullen.

Rustigere man
Voor de rustigere man zijn er natuurlijk ook tal van mogelijkheden. Houdt uw man van (moderne) muziek dan is een leuk cadeau de DJ workshop, waarbij uw man de basis van het DJ vak wordt aangeleerd. En welke man wil nou geen workshop bierbrouwen volgen! Hierbij leert hij hoe bier word gemaakt en zal hij uiteindelijk zelf ook zijn eigen bier ter plekke brouwen. Houd uw man niet van bier en wel van likeur, dan is de workshop likeur maken een optie. Heeft u een man die nog net even wat meer soft is dan is natuurlijk een weekendje weg ook voor hem een idee!

Praktische cadeau's

Als u op zoek bent naar een praktisch cadeau zijn er natuurlijk ook opties die zeer gewaardeerd worden. Als het gaat om praktische cadeau’s dan hoeft er voor de man niet echt een achterliggende liefdesgedachte achter te zitten het wordt over het algemeen ook niet erg gewaardeerd als u met een romantische film. Mocht u een gemiddeld budget hebben dan is het leuk om van zijn favoriete tijdschrift een abonnement cadeau te geven, een goed boek, nieuw album muziek, gereedschap, een kleine gadget of een aanvulling op een hobbie die uw man al bekleed cadeau te doen. Als u een groter budget te besteden heeft dan komt uiteraard de elektronica in beeld, want welke man is er niet gek op! De beste elektronische cadeau’s van dit moment zijn toch wel de iPad (soort laptop die werkt puur alleen met aanrakingen) en de 3d/hd televisie. Voor een kleiner bedrag en ook zeer gewaardeerd is de multimedia player! Een klein apparaatje waarmee uw man de films en series die hij downloadt op de tv kan kijken! Dit apparaat is er van meerdere merken en is er al vanaf 80 euro. Ook kan het apparaat foto’s e.d. weergeven. Het horloge is het klassieke cadeau dat altijd wel leuk blijft om te krijgen.

Alle cadeau's zijn makkelijk te vinden op Google.
© 2010 - 2017 Mennovanbavel, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.google.nl

Reageer op het artikel "Valentijnsdag cadeau voor hem"

Infoteur: Mennovanbavel
Laatste update: 04-01-2011
Gepubliceerd: 01-12-2010
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Sociaal
Schrijf mee!