InfoNu.nl > Mens en Samenleving > Diversen > De beste "Wordfeud Helpers"

De beste "Wordfeud Helpers"

Een toepassing op de mobiele telefoon die niet meer weg te denken is, is Wordfeud. Scrabble op je mobiel is helemaal in. Iedereen kent de situatie dat je letters krijgt waarmee je op het eerste gezicht niks kunt: teveel klinkers, te lastige letters, te weinig medeklinkers, etc. Om eruit te komen kan je het woordenboek erbij pakken, maar het kan nog veel simpeler! Download een Wordfeud helper als toepassing.
Sinds de komst van Wordfeud zijn er verschillende Wordfeud Helpers te verkrijgen. De meeste van deze helpers zijn gericht op Wordfeud die Engelstalig gespeeld worden. Als je alleen Wordfeud in het Nederlands speelt, dan moet je goed opletten dat je een Helper download die speciaal gericht is op Nederlandse woorden.

Overzicht Wordfeud Helpers (Nederlandstalig):
  • Winfeud
  • Feudfraud
  • Wordfeud Help
  • Hulp bij Wordfeud - Nederlands
  • Wordfeud Cheater Dutch Words
  • Wordfraud
  • Wordr Scrabble woordzoeker

Overzicht Wordfeud Helpers (Engelstalig):
  • Scrabble Helper Pro
  • Wordfeud Cheater
  • Scrabble Helper
  • Woord Solver Lite

Werking

De werking van de Wordfeud Helpers is over het algemeen overal gelijk. Je voer de letters die je hebt in, daarna vraagt de toepassing met welke al gelegde letter de door jouw ingevoerde letters een woord moet worden. Vervolgens krijg je een overzicht te zien met mogelijke woorden met de woordwaarde erbij vermeld.

Kosten

De kosten variëren per Wordfeud Helper, het overgrote deel is gratis te downloaden voor gebruik, een kleiner gedeelte is alleen tegen betaling te downloaden. De kosten voor de tegen betaling bruikbare Wordfeud Helpers liggen tussen 0,79 en 1,49 euro. Tussen de betaalde en gratis versies van Wordfeud Helpers zit met het name het verschil in de reclame die getoond wordt. Over het algemeen is de kwaliteit van de Wordfeud Helpers gelijk aan elkaar.

Online Wordfeud Helpers

Om gebruik te kunnen maken van een Wordfeud Helper ben je niet verplicht om er eentje te downloaden op je mobiel. Op het internet zijn er namelijk ook verschillende te vinden. Het voordeel van het gebruiken van een online Wordfeud Helper is dan men niet tussen de schermpjes hoeft te wisselen, zo blijft het overzicht bewaard.

Best gewaardeerde Wordfeud Helpers

Bij de Nederlandstalige Wordfeud Helpers is Wordfraud als Wordfeud Helper het best gewaardeerd. Deze toepassing kent een hoop woorden en is eenvoudig te gebruiken. Nadeel van deze app is wel de hoeveelheid reclame, maar dat heeft elke gratis te downloaden Wordfeud Helper.

In de hoek van de Engelstalige Wordfeud Helpers is Woord Solver Lite de beste toepassing. Behalve voor Wordfeud kan deze toepassing ook voor andere spellen met woorden gebruikt worden zoals Word Game, DroidWords en WordWise. Eveneens is deze gratis te downloaden.
© 2012 - 2017 Leveen, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "De beste "Wordfeud Helpers""

Infoteur: Leveen
Gepubliceerd: 02-05-2012
Rubriek: Mens en Samenleving
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!